ja, is leuk. Ook die vorige show van haar. (ben vergeten hoe die heet) En als je toch van die genre houdt. Google maar eens Joan Rivers live in the Apollo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, is die ook zo leuk?
heb jij de afgelopen 5 posts iets nuttigs uit mij horen komenquote:
Allegedley is ook heel tof, een dvd van Kathy. Maar ik zal Joan ook maar eens opzoekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, is leuk. Ook die vorige show van haar. (ben vergeten hoe die heet) En als je toch van die genre houdt. Google maar eens Joan Rivers live in the Apollo.
Ga iets leuks doen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb jij de afgelopen 5 posts iets nuttigs uit mij horen komen
ik ben deprimerend voor iedereen in de omgeving!
Moet je juist niet dat boek gaan lezen, want dan is het helemaal van waar is een mes en mijn pols?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
klaar met de dvd box "Sopranos"?quote:
dan ben je uitgerust voor de ex morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, je wilt geen HIW wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ja, het was op tv, mijn schoonvader was het aan het kijken. Nu zit Brad te zappen. Altijd heel gezellig, bij de schoonouders op visitequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klaar met de dvd box "Sopranos"?
ja, waar is ie? HIW.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, je wilt geen HIW worden
de tijd dat een man dat nog met me deed ligt al ver achter me..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je juist niet dat boek gaan lezen, want dan is het helemaal van waar is een mes en mijn pols?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
de tijd dat een man dat nog met me deed ligt al ver achter me..
de littekens zijn inmiddels ook weg.
de ex komt morgen om 1600 uur, ik moet nog naar de kapper.. nieuwe kleertjes gekocht, dan ziet ie wat ie weg gooit
ik ben zal nooit een HIW worden, omdat ik -doorgaans - wel gelukkig ben in mn eentje.
ik ben best wel een einzelganger, en dat feit is soms reden tot verdriet..
ik zou graag iemand liefde willen geven, samen leuke dingen doen, en van iemand houden.
maar het zit gewoon niet in me
O.K. die eerste alinea is some scary shit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
de ex komt morgen om 1600 uur, ik moet nog naar de kapper.. nieuwe kleertjes gekocht, dan ziet ie wat ie weg gooit
ik ben zal nooit een HIW worden, omdat ik -doorgaans - wel gelukkig ben in mn eentje.
ik zou graag iemand liefde willen geven, samen leuke dingen doen, en van iemand houden.
En bedankt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gescoord? Hij komt gewoon weer eens langs
Flat screens van ¤450 uitdelen en zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
PvdA wil meer voor mensen die te weinig hebben
nooit in een abusive relatie blijven zitten... dan doe je jezelf toch echt te kort.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:35 schreef Xiance het volgende:
onzin?
ach.. de bewijzen liegen niet
scary shit?
welnee.. weet je hoeveel mensen er in mijn (toenmalige) schoenen staan, en daadwerkelijk van het leven beroven?
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nooit in een abusive relatie blijven zitten... dan doe je jezelf toch echt te kort.
ik heb maar 1 echte ex gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar ligt het dan aan jou als iedereen jou dumpt? Ben je moeilijk in de omgang en high maintenance?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoor
maar zoals altijd.. mannen dumpen mij nou eenmaal omdat ik te egoistisch ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |