Wat ik zooooo bizar vind is dat er dus ook plenty homo's zijn die het helemaal niet kennen. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd tot ik hier langs kwam en er over vertelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef Weemz het volgende:
Neemt niet weg dat jullie (nou hoop ik dat ik jullie drieën niet te snel over 1 kam scheer) levensstijl me nog steeds boeit
We waren allebei nog een kuiken, anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:56 schreef Pjederdy het volgende:
Hallo!
Ik was ook nog een kuiken 5 jaar geleden!
De ranzige kant van de Amsterdamse gayscene.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Xiance het volgende:
middenin?
waarin?
kan iemand mij een update geven?
jaaaaaaaaaa dat waren tijden he...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De ranzige kant van de Amsterdamse gayscene.
En zo leer jij ook weer wat nieuws. Wat een leerzaam topic is dit tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat ik zooooo bizar vind is dat er dus ook plenty homo's zijn die het helemaal niet kennen. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd tot ik hier langs kwam en er over vertelde.
Ja, het enige wat we nu nog nog bij moeten hebben is een seriemoordenaar. Ik wacht met smart.quote:
En je werkgever heeft nu een hotel geregeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
Morgenavond naar BredaVrijdag een training daar...
Nah ik zelf... maar mijn werkgever betaald inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En je werkgever heeft nu een hotel geregeld?
Ja dat is op zich wel het voordeel van in Hengelo werken... Telkens wanneer er ergens trainingen of vergaderingen zijn krijgen we de kans wel om een hotelovernachting erbij te pakken.quote:
Hotel de Keijzer, vrijwel naast Chassé theater, daar waar Joop uit Big Diet directeur is ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah ik zelf... maar mijn werkgever betaald inderdaad
Ha, daar op het hoekje bij die rotonde, naast 't circuit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
een NH hotel in Zandvoort gezeten. Strak aan het strand.
Ah, dat hotel ken ik. Vlak bij Center Parcs.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel het voordeel van in Hengelo werken... Telkens wanneer er ergens trainingen of vergaderingen zijn krijgen we de kans wel om een hotelovernachting erbij te pakken.
Heb van het voorjaar 3 dagen in een NH hotel in Zandvoort gezeten. Strak aan het strand.
Och menneke toch, jij had al weer veel eerder hier voorbij moeten komen zodat ik de kans kreeg om je uit die put te sleurenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:47 schreef Xiance het volgende:
nog zon tranentrekker
veeeeeeel geluistert toen t net uit was met marc...
Weg huis, weg leven.. zat ik daar.. op een kamertje ergens 2 hoog in rotterdam..
ik ben er zelf uit geklommen, en heb besloten dat geen enkele man dat meer waard is..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och menneke toch, jij had al weer veel eerder hier voorbij moeten komen zodat ik de kans kreeg om je uit die put te sleuren
Euhm het zegt me niets, dus zal wel nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hotel de Keijzer, vrijwel naast Chassé theater, daar waar Joop uit Big Diet directeur is ?
Heerlijk hotel!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ha, daar op het hoekje bij die rotonde, naast 't circuit.. Ik ben in Zandvoort opgegroeid, in een appartement daar vlak naast.
je eigen belangen niet uit het oog verliezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben er zelf uit geklommen, en heb besloten dat geen enkele man dat meer waard is..
Hoort volgens mij ook bij NH keten in Nederlandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm het zegt me niets, dus zal wel niet
Aww, engel!!quote:
Oow we zitten alleen in een NH hotel wanneer we in Haarlem een vergadering cq training hebben. We mogen daar van IKEA niet meer in het van der Valk logeren (ivm onveiligheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoort volgens mij ook bij NH keten in Nederland
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow we zitten alleen in een NH hotel wanneer we in Haarlem een vergadering cq training hebben. We mogen daar van IKEA niet meer in het van der Valk logeren (ivm onveiligheid)
hoezo onveilig bij de Toekan ?![]()
Wicked Gentlemenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:37 schreef wonderer het volgende:
Min of meer.
ja sterkte, dusquote:
* Xiance wijst naar tosti'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:50 schreef MrBrightside het volgende:
*heeft geeneens gewoon brood om te eten*
Daarom zet X het ook neer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:50 schreef MrBrightside het volgende:
*heeft geeneens gewoon brood om te eten*
Exact zoals je had verwacht dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug.
Ze willen me graag houden maar mijn functie komt te vervallen. Ze hebben iets anders voor me verzonnen en ik heb gezegd wat ik daar van vind en daar schrokken ze aan hun gezichten te zien wel van. Dus krijg sowieso nog een vervolggesprek.
ohhhh ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug.
Ze willen me graag houden maar mijn functie komt te vervallen. Ze hebben iets anders voor me verzonnen en ik heb gezegd wat ik daar van vind en daar schrokken ze aan hun gezichten te zien wel van. Dus krijg sowieso nog een vervolggesprek.
Ik heb iets van een machtspositie omdat ze me heel graag willen houden qua kennis, kunde en ervaring en de manier waarop ik de mensen in het bedrijf ken en ik dingen van ze gedaan krijg (lief lachen, grapje maken en ze doen 't). Dus daarmee ga ik de onderhandeling in. Laat ze maar eens zien hoe graag ze me willen.
Wat wil je? een andere functie dan aangeboden? meer geld ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug.
Ik heb iets van een machtspositie omdat ze me heel graag willen houden qua kennis, kunde en ervaring en de manier waarop ik de mensen in het bedrijf ken en ik dingen van ze gedaan krijg (lief lachen, grapje maken en ze doen 't). Dus daarmee ga ik de onderhandeling in. Laat ze maar eens zien hoe graag ze me willen.
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...quote:
hoeren is goed.. en handelen levert geld op!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef Gellarboy het volgende:
* Gellarboy pakt een tosti kaas-appel-kaneel.
Is weer eens wat anders..
Exact zoals ik al wist maar niet mocht zeggen. Er zit hier een collega van me in 't topic hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact zoals je had verwacht dus?
Want? Ik heb genoeg ervaring en opleiding om ergens anders aan de bak te kunnen. En ZO belabberd is de economie nu niet voor een fin.baan. Twee collega's van me hebben 2 weken geleden hun CV op monsterboard gezet, de ene heeft al een nieuwe baan en de ander 5 gesprekken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhhh ik zit in hetzelfde schuitje
probeer er ene leuke deal uit te slaan, maar bedenk.. hoe graag ze je ook willen houden, als het ze teveel geld gaat kosten zeggen ze waarschijnlijk nee, dus wees redelijk met je eisen
Nou poe, anders ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wat ben ik blij dat Deceit weer terug is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk, goeie instelling!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Ik heb genoeg ervaring en opleiding om ergens anders aan de bak te kunnen. En ZO belabberd is de economie nu niet voor een fin.baan. Twee collega's van me hebben 2 weken geleden hun CV op monsterboard gezet, de ene heeft al een nieuwe baan en de ander 5 gesprekken.
Hier werken is geen voorrecht hoor. Ja het is fijn qua geld, qua collega's, que bedrijf leer je veel (in zulke krappe situaties), maar als het me niet bevalt wat ze me aanbieden ben ik weg. En dat heb ik ze dus ook verteld.
Whehe, nou meer geld is bij eeen reorganiserende organisatie niete cht een reele eis hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je? een andere functie dan aangeboden? meer geld ?
Als ze lak aan me hadden hadden ze me eruit gegooid. Mijn huidige functie komt totaal te vervallen dus op dat vlak ben ik overbodig. Er zal wel iets zijn waarom ze een aandere functie creeren voor me he.quote:wees niet te overtuigd van alles, geloof me daar hebben ze lak aan, succes in ieder geval
Jij snapt 'm wel hè? Mijn subtielequote:
Laat het anders gewoon hier even weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:54 schreef Pjederdy het volgende:
Jah!
Op mijn werktelefoon!
Ik weet niet of mijn collegae die opmerkingen kunnen handlen hoor!
Ik sms je zo terug vanaf mijn iPhone, maar die staat even 600 agenda afspraken te syncen...
kan makkelijk op je zakentelefoon, psies!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Laat het anders gewoon hier even weten..
Ik ga zo in bespreking.
Zo erg was die opmerking toch niet, trouwens? ("Ouders komen niet. Sleaze?")
Ik kan me voorstellen dat er collega's zijn die zich daar minder veilig bij voelen...quote:
Reorganisatie hoeft niet altijd financieel nadelig te zijn, het gaat om de kosten over het geheel, niet de kosten per persoon.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, nou meer geld is bij eeen reorganiserende organisatie niete cht een reele eis heMaar inderdaad een andeere functie dan me is aangebonden, gedeeltelijk. Ze begonnen met de functieomschrijving, hoorden mijn reactie aan, pasten daarna de functieomschrijving aan, hoorden mijn iets mildere reactie aan, pasten hem daarna weer aan en nu krijg ik een vervolggesprek.
Als ze lak aan me hadden hadden ze me eruit gegooid. Mijn huidige functie komt totaal te vervallen dus op dat vlak ben ik overbodig. Er zal wel iets zijn waarom ze een aandere functie creeren voor me he.
Zo te horen is hij je PAquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef Pjederdy het volgende:
Komen ze helemaal niet? Ook zaterdag niet?
Hebben we gvd die hele hut "voor niks" opgeruimd.
Zal ik iets met mijn zus afspreken voor zaterdag aangezien zij dan in amsterdam zullen zijn?
Heb je al naar het museumnachtprogramma gekeken, zijn daar nog kaarten voor?
vragen, vragen, vragen!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef Pjederdy het volgende:
Komen ze helemaal niet? Ook zaterdag niet?
Hebben we gvd die hele hut "voor niks" opgeruimd.
Zal ik iets met mijn zus afspreken voor zaterdag aangezien zij dan in amsterdam zullen zijn?
Heb je al naar het museumnachtprogramma gekeken, zijn daar nog kaarten voor?
vragen, vragen, vragen!
heb je al wel verteld dat je zaterdag naar je ouders gaat ! dat wordt dan geen CN op zaterdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef Gellarboy het volgende:
We gaan zaterdag trouwens naar mijn ouders!
Daarom had ik in het zakelijke SMS'je al voorgesteld om dat dan maar vanavond te doen. Dat is voor mij ideaal want ik werk nooit op vrijdag, maar ik weet dat P altijd op vrijdagen vroeg in Rotterdam moet zijn. Maaaaaar, als ik hem vanavond een spuitje GHB voer en even met mijn geslacht voor z'n gezicht slinger dan zijn we in no time onderweg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:28 schreef Nuno_G het volgende:
heb je al wel verteld dat je zaterdag naar je ouders gaat ! dat wordt dan geen CN op zaterdag
Het is allemaal weer heel nieuw terrein en vooral heel eng en vies ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
cockring als topic? ik geloof dat ik ff moet teruglezen...
nieuw terrein? eng? vies? haha echt niet.... of ben ik nou zo'n sleaze skank?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is allemaal weer heel nieuw terrein en vooral heel eng en vies ook..
Het ligt aan het referentiekader.quote:
Xie dat je een nieuwe avatar hebt. Was je die andere zat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het ligt aan het referentiekader.
Anderhalf jaar geleden was ik ook nog niks gewend. Inmiddels gaat het wel..
Euhm, ja dat wilde ik je dus laten weten. Dat ik morgen "gewoon" weer om 8.00 uur in Rotterdam moet zijn en nog scherp ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daarom had ik in het zakelijke SMS'je al voorgesteld om dat dan maar vanavond te doen. Dat is voor mij ideaal want ik werk nooit op vrijdag, maar ik weet dat P altijd op vrijdagen vroeg in Rotterdam moet zijn. Maaaaaar, als ik hem vanavond een spuitje GHB voer en even met mijn geslacht voor z'n gezicht slinger dan zijn we in no time onderweg..
Mja, dat ben ik op die avatar. leuk he?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xie dat je een nieuwe avatar hebt. Was je die andere zat?
Deze werd niet gebruikt en dat leek me zo zonde van alle moeite.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
Xie dat je een nieuwe avatar hebt. Was je die andere zat?
Ja, je bent expirimenterende hetero's aan het strikken in Seksualiteit hè?quote:Zit op andere topics, dit hier geloof ik wel...
haha was dat in een darkroom? nou, echt dark is het er niet..hahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, dat ben ik op die avatar. leuk he?
Dat zien we vanavond wel, mr. voet-bij-stuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Pjederdy het volgende:
Dus CN/W gaat hem niet worden vanavond.
Nee, was bij Club Roxy in de Walibi. Vond dit wel een toffe object om een foto bij te makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha was dat in een darkroom? nou, echt dark is het er niet..haha
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Deze werd niet gebruikt en dat leek me zo zonde van alle moeite..
[..]
Ja, je bent expirimenterende hetero's aan het strikken in Seksualiteit hè?.
Heb ik hier vroeger ook gedaan. Het is dat de schaal inmiddels behoorlijk naar de andere kant is doorgeslagen, maar voordat ik naar Amsterdam verhuisde had ik meer sex met expirimenterende hetero's van Fok! gehad dan met homo's in het algemeen..
Vraag anders of je toegang mag tot het Keldertje!quote:
Gaan je werkzaamheden veel veranderen dan ? en gaat de hele reorganisatie per direct in aangezien er al mensen weglopen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat een K-dag hier zegDe spanning is echt te snijden. Goeie vriendin van me (en fav collega) moet nog steeds, om 15:15u.... da's echt een hel als je als 1 van de laatste bent en om je heen zie je semi-blije gezichten of huilende gezichten en zelfs mensen met een dos met hun spullen onder de arm al weggaan. De spanning is hier zo dik dat ademen moeilijk wordt.
*steekt kaarsje aan voor vriendin* Zo. Misschien dat dat helpt.
Ik ben net door mijn toekomstige baas binnengeroepen omdat hij van mijn oude baas en de directie gehoord had wat mijn reactie was. Hij was heel blij dat ie mij in z'n team kreeg maar begreep ook wel dat ik mijn twijfels had. En hij heeft die proberen weg te nemen maar dat is hem niet 100% gelukt, dus de beslissing is nog niet gemaakt.
We zien wel. Voorlopig heb ik nog "een" baan.
Ik zit hier tegen een stel suffe uitgeneukte koppen aan te kijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:12 schreef Gellarboy het volgende:
IK HEB EEN IDEE!
(nou, berg je dan maar)
We kunnen meteen vanuit werk even gaan. Dan is het ook best druk daar. En dan eten we daarna! Kunnen we ook niet in de verleiding komen om tot 04.00u op onze knieën te blijven zitten..
Dat is dus een goede tip.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
Begin gewoon nu vast met kijken en evt. solliciteren. Je hebt nu inderdaad nog "een" baan (=warme deken) dus je kunt nu op je gemak en in je eigen tempo naar iets passenders zoeken.
HAHAHA, geveinsde oprechte interesse, hoe heerlijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:52 schreef Cahir het volgende:
Wat voor opledingen heb jij gedaan, Gellarboy? Daar ben ik heel erg nieuwsgierig naar
Onzin. En dom. Als jij een werknemer hebt die jij HEEEEEEEEL graag wil houden vanwege zijn kennis en opleiding, instelling en omgang met personeel, dan ben jij wellicht ook bereid om iets terug te doen neem ik aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan je werkzaamheden veel veranderen dan ? en gaat de hele reorganisatie per direct in aangezien er al mensen weglopen ?
Je mag trouwens van geluk spreken met zo'n nieuwe baas, bij mij is het take it or leave it
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Pjederdy het volgende:
Je zult begrijpen dat ik op het moment niet echt in the mood ben.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Gellarboy het volgende:
.,.vanavond een spuitje GHB voer en even met mijn geslacht voor z'n gezicht slinger...
Dus je zit eigenlijk in een luxe positie? Want met een reorganisatie is het eruit of blijven.. en als jij leverage hebt om te onderhandelen....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. En dom. Als jij een werknemer hebt die jij HEEEEEEEEL graag wil houden vanwege zijn kennis en opleiding, instelling en omgang met personeel, dan ben jij wellicht ook bereid om iets terug te doen neem ik aan.
Ze zien ook wel in dat dit niet geheel fair is wat ze nu doen en ze hadden misschien verwacht dat mijn (veelal) zachte karakter wel braaf JA zou zeggen en dat ze dan hun zin hadden. Maar nu merken ze dat ook bij mij de maat vol kan zijn.
Ze willen gewoon echt heel graag, en dat voelt goed. Maar misschien voelt een andere baan beter.
Als je nou de tekst selecteerd die je in kolommen wilt zetten en dan vervolgens bovenin bij Word aangeeft dat het kolommen moeten worden werkt het dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef MisterO het volgende:
wie kan me helpen met word....
Ik wil 2 kolommen maken... maar niet op de hele bladzijde, alleen maar op de helft. De andere helft moet gewoon zijn.
dus dat de pagina als volgt uit zal komen te zien:
sdifjiseofjsoeifjweifjweofijweoifjwoeifjweoifj
wiefojweifjweoifjwoifjweoifjweiofjwoeifjwoiefj
weifjwofijwofjweoifjwoeifjweiofjwioefjoiowejf
sterktes spatttieeeeeee zwaktes
piepo spaaattiiieeee mientje
laila spaaattieee kraumazepine.
edit: kut het wil hier ook niet![]()
dankje, ik probeer het evenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je nou de tekst selecteerd die je in kolommen wilt zetten en dan vervolgens bovenin bij Word aangeeft dat het kolommen moeten worden werkt het dan?
En anders een tabel tekenen en de lijnen wit 'kleuren'
220 wereldwijd, waarvan 138 hier. Volgens mij is nu bijna iedereen geweest. M'n favoriete collega's mogen allemaal blijven in ieder geval, maar de sfeer is dusdanig verpest dat ik betwijfel of ze ook allemaal echt blijven. Voorlopig wel, maar ik denk dat monsterboard hier overuren gaat draaien, Die site kunnen ze beter blokkeren!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je zit eigenlijk in een luxe positie? Want met een reorganisatie is het eruit of blijven.. en als jij leverage hebt om te onderhandelen....
Moeten er veel mensen weg?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:40 schreef wonderer het volgende:
Drie kolommen met aangepaste breedte?
Yep! En ik vond hem erg tof. Heb hem ook aan mijn maatje cadeau gedaan. Ik heb nu "Tangle" nog liggen, zelfde uitgever, een verhalenbundel met verhalen van hun auteurs, met een novelle van Ginn. Maar ik loop zelf ook nogal achter qua lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bedankt voor je kadootjes he! Ben erg benieuwd hoe het boek is! Heb je'm zelf al gelezen?
Gelukkig maar... Ik heb dromertje hier ook al een tijd niet gezien... druk?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
220 wereldwijd, waarvan 138 hier. Volgens mij is nu bijna iedereen geweest. M'n favoriete collega's mogen allemaal blijven in ieder geval, maar de sfeer is dusdanig verpest dat ik betwijfel of ze ook allemaal echt blijven. Voorlopig wel, maar ik denk dat monsterboard hier overuren gaat draaien, Die site kunnen ze beter blokkeren!
Kan ik niet bij je in de porno komen werken?
haha Ik heb je foto gezien. Je zal wel in de smaak vallenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
220 wereldwijd, waarvan 138 hier. Volgens mij is nu bijna iedereen geweest. M'n favoriete collega's mogen allemaal blijven in ieder geval, maar de sfeer is dusdanig verpest dat ik betwijfel of ze ook allemaal echt blijven. Voorlopig wel, maar ik denk dat monsterboard hier overuren gaat draaien, Die site kunnen ze beter blokkeren!
Kan ik niet bij je in de porno komen werken?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef wonderer het volgende:
*opwarmt voor een uurtje borst, triceps en schouders*
Mja zoiets. Die's nu naar huis. Ze mag blijven, maar E moest er wel uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik heb dromertje hier ook al een tijd niet gezien... druk?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha Ik heb je foto gezien. Je zal wel in de smaak vallen
Waarvoor?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
KIJK JE WEL UIT?!?!?!.
.
Mja. En vanuit m'n dagboek weet je je misschien nog wel te herinneren wat er met mij speelt (of wat ik denk dat er met mij speelt) en op zo'n dag als vandaag met al die over en weer vliegende emoties gaat dat dus echt alle kanten op. De spons loopt zo vol dat m'n hoofd op barsten staat. Ik denk dan ook dat ik zometeen maar naar huis ga. Ik kom nergens meer aan toe en ik heb hoooooofdpijn dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef wonderer het volgende:
Vlinder, wat een ellende ook eigenlijk... echt kut.
Oh ja joh? Met de hoeveelste les ben je bezig?quote:
wat een kost een rijles tegenwoordig? Ik heb nog voor 40 gulden gereden.quote:
Yeah... *knuffel*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. En vanuit m'n dagboek weet je je misschien nog wel te herinneren wat er met mij speelt (of wat ik denk dat er met mij speelt) en op zo'n dag als vandaag met al die over en weer vliegende emoties gaat dat dus echt alle kanten op. De spons loopt zo vol dat m'n hoofd op barsten staat. Ik denk dan ook dat ik zometeen maar naar huis ga. Ik kom nergens meer aan toe en ik heb hoooooofdpijn dat wil je niet weten.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nou... dna heb ik altijd nog een carriere optie!
37 euro. Jep, het heeft mn spaarrekening opgevreten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een kost een rijles tegenwoordig? Ik heb nog voor 40 gulden gereden.
quote:
Spongebob Squarebutterflyquote:
Kom maar met een foto, dan gaan we oordelenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hey wonderer, wat moet ik dan eigenlijk verder nog trainen? Mijn benen train ik door te cardio'en en die zijn echt al supergespierd. Als ik die ook nog ga trainen met gewichten dan raakt alles echt uit proportie. Blijft mijn buik over, maar die wil ik niet trainen want die is prima zo. What's left?
Je rug, anders ga je krom lopen doordat je sterkere borstspieren je schouders naar voren trekken. Dan ga je als een gorilla lopen. Verder je armen (met name je triceps dan) omdat je die nodig hebt om veilig te kunnen bankdrukken enzo. En dan je schouders, anders ziet het er niet uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hey wonderer, wat moet ik dan eigenlijk verder nog trainen? Mijn benen train ik door te cardio'en en die zijn echt al supergespierd. Als ik die ook nog ga trainen met gewichten dan raakt alles echt uit proportie. Blijft mijn buik over, maar die wil ik niet trainen want die is prima zo. What's left?
o god ja, je bent geen bottom. Wat ben je nou voor nep homo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn ass niet up!!!!!!
Of hij wil zijn partner gewoon aan kunnen kijken natuurlijk...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, je bent geen bottom. Wat ben je nou voor nep homo?
O nee hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hij wil zijn partner gewoon aan kunnen kijken natuurlijk...
spiermassa?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik ben weer 10 kilo aangekomen in 4 maanden sinds ik fitness
I wish.. nouja wel een deel, maar ik krijg ook altijd een dikke reet/pens als ik meer eet.. maar ik ga nu denk ik tot in het voorjaar flink eten en dan weer a la anorexia (veel eiwitten/weinig koolhydraten) afvallenquote:
Maar niet als je met je kont omhoog ligt.quote:
Zoek op een bodybuilding forum eens info over bulk-dieten en het tegenovergestelde daarvan (ben de naam even kwijt).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
I wish.. nouja wel een deel, maar ik krijg ook altijd een dikke reet/pens als ik meer eet.. maar ik ga nu denk ik tot in het voorjaar flink eten en dan weer a la anorexia (veel eiwitten/weinig koolhydraten) afvallenen hopen dat niet al mn spiermassa weer wegsmelt..
Een vriend van me heeft BB gedaan, weet wel redelijk wat inmiddels.. bepaalde aminozuren etc die nuttig zijn bij cutten.. en creatine + whey eiwit tijdens bulken (wat ik nu gebruik).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek op een bodybuilding forum eens info over bulk-dieten en het tegenovergestelde daarvan (ben de naam even kwijt).
Maar veel eiwitten en weinig koolhydraten klinkt wel redelijk, dat zou je spiermassa op peil moeten houden.
Armen en schouders train ik gelijk mee (met mijn borst) met 2 van de apparaten die ik gebruik, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef wonderer het volgende:
Je rug, anders ga je krom lopen doordat je sterkere borstspieren je schouders naar voren trekken. Dan ga je als een gorilla lopen. Verder je armen (met name je triceps dan) omdat je die nodig hebt om veilig te kunnen bankdrukken enzo. En dan je schouders, anders ziet het er niet uit
Eigenlijk dus gewoon alles.
Oh ja, cutten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft BB gedaan, weet wel redelijk wat inmiddels.. bepaalde aminozuren etc die nuttig zijn bij cutten.. en creatine + whey eiwit tijdens bulken (wat ik nu gebruik).
Vind ik ook altijd een drama om te trainen ja.. vooral chinnen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Armen en schouders train ik gelijk mee, met 2 van de apparaten die ik gebruik, dus dat zit goed..
Blijft rug over.. Rug.
.
sja.. probleem bij mij blijft eten.. ik ben echt heel slecht daarin, als ik even niet oplet eet ik even een paar weken slecht, en is er gelijk weer 2 kilo af ofzo, heb echt geen discipline..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, cutten.
Nah, dan moet het goedkomen!
Een mooie gespierde rugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Armen en schouders train ik gelijk mee (met mijn borst) met 2 van de apparaten die ik gebruik, dus dat zit goed..
Blijft rug over.. Rug.
.
Dat kan ik hier niet, optrekken. Maar lat pully enzo, lekker juist. Ik hou van rug trainenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd een drama om te trainen ja.. vooral chinnen..
das wel nice ja.. rug gaat bij mij altijd errug moeilijk vooruit.. en vind de oefeningen ook het minst prettigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een mooie gespierde rugIk wil weer zo worden maar dat duurt nog wel even
quote:Ik blijf nog lang, en liefst nog langer,
en laat me blijven wie ik ben.
LAAT ME, LAAT ME, LAAT MIJ GEWOON M'N GANG MAAR GAAN.
Ik ben het daar totaal niet mee eens, maar dat is echt enorm persoonlijk enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef wonderer het volgende:
Ik vind haar wel heel erg over de top emotioneel. Ook in andere nummers. Dat doet een beetje afbreuk aan de liedjes denk ik.
Ik luister nu de versie van Van Veen en hoewel ik exht enorme bewondering voor hem heb, vind ik die van Wende wel mooier. Maar Shaffy rulesquote:
Ik vond dat ze "mensch durf te leven" echt enorm verkracht heeft en was een beetje bang dat ze dat met deze ook deed, maar dat viel wel meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het daar totaal niet mee eens, maar dat is echt enorm persoonlijk enzo.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar pann in tilburg btw?
Ik ookquote:
Gayfeest wat normaal gevestigd is in Utrecht en nu sinds een jaar tevens rondtrekt door het land. O.a. Groningen, tilburg, amsterdam, eindhoven etcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat Pann waar iedereen het steeds over heeft?
www.pann.nlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat Pann waar iedereen het steeds over heeft?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:36 schreef Gellarboy het volgende:
En het halve topic reist mee?
ik ben denk ik naief want ik zie dat nooit bij Sofitelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!quote:
Hi-la-risch!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toch vind ik dat ook leuk staan, met die witte streep enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hi-la-risch!!!
(iew en ik met kort haar)
En ik moet morgen nog een hele (zware) dag.quote:
Yay yay yay, I got my way!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
Kom lief, pak de GHB, rammel met je kroonjuwelen, maak me gek, sleep me mee de verdorven stad in!.
Ik moest bij 1 persoon toch wel belachelijk hard lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist foto's gezien van de mensen die mij belachelijk maakten om mijn uiterlijk!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
O.M.F.G.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hopen dat je morgenochtend geen spijt hebt... Of blijf je niet tot vier uur 's nachts?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En ik moet morgen nog een hele (zware) dag.
Kom lief, pak de GHB, rammel met je kroonjuwelen, maak me gek, sleep me mee de verdorven stad in!.
Ik hou het nog even in het midden. Komt wel als mijn foto's weer eens zonder toestemming geplaatst worden.quote:
Eerlijk gezegd heb ik nooit spijt van de dingen die ik doe. Okay, ik kan morgen een beetje brakjes zijn (en meestal opnbaart zich dat net na de middag door een ontzettende aanval van slaperigheid. Maar ook dan nog geniet ik van de leuke avond die ik ervoor had.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopen dat je morgenochtend geen spijt hebt... Of blijf je niet tot vier uur 's nachts?
Ik vind het er nogal casual uitzien allemaal.. Maar misschien ooit eens een keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
Leuk feestje trouwens, dat Pann. Zijn die twee tongworstelaars ooit nog losgekomen?
Dat zorgde voor een enorme en langdurige rel hier. Panngate.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
Leuk feestje trouwens, dat Pann. Zijn die twee tongworstelaars ooit nog losgekomen?
* Pjederdy Checkt fotoboekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat was ik toch niet. En ik stond ook niet op die foto's (aangezien ik er (gelukkig) niet bij was).
Nou, veel plezier dan maarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nooit spijt van de dingen die ik doe. Okay, ik kan morgen een beetje brakjes zijn (en meestal opnbaart zich dat net na de middag door een ontzettende aanval van slaperigheid. Maar ook dan nog geniet ik van de leuke avond die ik ervoor had.
En het wordt geen vier uur. Als we om 21.00 uur op plaats X zijn, dan kunnen we wel om 12 of 1 uur thuis zijn.
Nog steeds genoeg tijd (5 uur.) om te slapen!
De belangrijkste functie van een fotograaf is zijn vriendje GHB voeren en met zijn piemel zwaaien. Vanavond dan. Oh, en ik vind Erik ook cute.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef Pjederdy het volgende:
Dat is volgens mij de belangrijkste functie van een fotograaf: het onderwerp er op zn voordeligst opzetten. En op het knopje drukken natuurlijk!
Samen bedoel je? Nee, want dat wisselen we af. Versatility is hip, hip, hip!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie wel eens onenigheid wie er bovenop mag? Vroeg ik me ineens af
Versatile is zooo 2007quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Samen bedoel je? Nee, want dat wisselen we af. Versatility is hip, hip, hip!.
Nope, we gaan gewoon om de beurt. En daarna nog een keer, en nog een keer. Of we slepen iemand mee die dat voor ons doet (als we allebei in een bottom-mood zijn, of andersom, als we allebei willen toppen, dan nemen we een leuke bottom mee naar huis.) Hmmmz, veel komma's in een zin maken hem niet leesbaarderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan maar
Hebben jullie wel eens onenigheid wie er bovenop mag? Vroeg ik me ineens af
Bedankt, maar als je dat beeld wil vasthouden dan moet je me nooit echt zienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..] Oh, en ik vind Erik ook cute..
Je weet dat Versatile geen telecom aanbieder is hè?quote:
Och, ik hoef verder niks van je, dus het zou niet uitmaken. Als je maar lief bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt, maar als je dat beeld wil vasthouden dan moet je me nooit echt zien.
Homo's hebben een veel rijker seksleven dan hetero'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nope, we gaan gewoon om de beurt. En daarna nog een keer, en nog een keer. Of we slepen iemand mee die dat voor ons doet (als we allebei in een bottom-mood zijn, of andersom, als we allebei willen toppen, dan nemen we een leuke bottom mee naar huis.) Hmmmz, veel komma's in een zin maken hem niet leesbaarder.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je weet dat Versatile geen telecom aanbieder is hè?
Zal ik eens iets bekennen? Ik krijg elke week mee hoe mijn hetero collega's gaan stappen (middels verhalen na het weekend en soms ook omdat ik zelf meega) en ik ben me er een beetje superieur door gaan voelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
Homo's hebben een veel rijker seksleven dan hetero's
Misschien zijn ze wel allemaal jaloers en daarom anti-homo
Zolang je maar niet zo moeilijk doet over sex en onderscheid kunt maken tussen liefde en lust.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's hebben een veel rijker seksleven dan hetero's
Misschien zijn ze wel allemaal jaloers en daarom anti-homo
Hoiquote:
Ja, maar zelfs als je het alleen met elkaar doet, is er nog genoeg variatie. Maar misschien heb je wel gelijk en is dat ook niet standaard. Ik heb ook niet echt veel vergelijkingsmateriaal...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo moeilijk doet over sex en onderscheid kunt maken tussen liefde en lust.
MAar dat probleem wat jij noemt speelt ook wel onder homo's hoor. Moet je hier af en toe die reacties maar eens lezen als het over sex gaat en de keuzes die wij maken. Daar straalt een onbegrip / intolerantie vanaf daar kon de SS nog een puntje aan zuigen! (wehehe, ik zei zuigen.)
Maar een vrouw kan zelf ook niet iemand nemen, zonder daarbij dan met hulpmiddelen te komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als je het alleen met elkaar doet, is er nog genoeg variatie. Maar misschien heb je wel gelijk en is dat ook niet standaard. Ik heb ook niet echt veel vergelijkingsmateriaal...
Sex doe je niet alleen met een pik. Je hebt ook nog handen, een mond/tong (etc).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar een vrouw kan zelf ook niet iemand nemen, zonder daarbij dan met hulpmiddelen te komen.
Wat ik altijd doe is gewoon doorschrijven. Je hebt toch ergens in je hoofd en hart een plot in je hoofd (al kan dat vaak veranderen). Gewoon doorschrijven, en later de stukken herschrijven, als je het hele plot en verhaal hebt. Gewoon door blijven schrijven. Inspiratie komt maar 1 keer, herschrijven kan altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
Crisis, ik zit de samenvattingen van de verschillende scenes van het hoofdstuk waar ik mee bezig ben te lezen en het slaat echt nergens op... Wat moet ik nou? Doorschrijven in de hoop dat er een leuk einde zich aandient, of eerst het plot omgooien en dan verder schrijven?
Ja homo's komen ook in allerlei soorten dat hebben de "hetero's" soms niet doorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo moeilijk doet over sex en onderscheid kunt maken tussen liefde en lust.
MAar dat probleem wat jij noemt speelt ook wel onder homo's hoor. Moet je hier af en toe die reacties maar eens lezen als het over sex gaat en de keuzes die wij maken. Daar straalt een onbegrip / intolerantie vanaf daar kon de SS nog een puntje aan zuigen! (wehehe, ik zei zuigen.)
Ja, dat is wel mijn taktiek meestal... Maar ik wil het in een keer goed hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is gewoon doorschrijven. Je hebt toch ergens in je hoofd en hart een plot in je hoofd (al kan dat vaak veranderen). Gewoon doorschrijven, en later de stukken herschrijven, als je het hele plot en verhaal hebt. Gewoon door blijven schrijven. Inspiratie komt maar 1 keer, herschrijven kan altijd
Which reminds me... ik moet ook weer verder aan me verhaal (deel herschrijven, klote comp crashquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
Crisis, ik zit de samenvattingen van de verschillende scenes van het hoofdstuk waar ik mee bezig ben te lezen en het slaat echt nergens op... Wat moet ik nou? Doorschrijven in de hoop dat er een leuk einde zich aandient, of eerst het plot omgooien en dan verder schrijven?
Jah! En dan past het niet in het hokje dat ze vantevoren al bedacht hadden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja homo's komen ook in allerlei soorten dat hebben de "hetero's" soms niet door
Een heel verhaal in 1 keer goed... Ik wil jou zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mijn taktiek meestal... Maar ik wil het in een keer goed hebben
Cadans is 80%-90% eerste versie. In ieder geval inhoudelijk. Wel veel aan de tekst veranderd, maar het bleef dezelfde strekking hebben, alleen andere woorden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een heel verhaal in 1 keer goed... Ik wil jou zijn
ik bedenk deel per deel, soms wat makkelijker, soms wat moeilijkerEn aangezien ik nu met een verhaal bezig ben, waar ik mijn 25 vorige verhalen in kwijt wil
en het af wil maken, kost het heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel tijd
ik zit dan 2 uur na te denken, over wat ze gaan doen in de komende 5 minuten
maar ja, ik heb ook wel veel eisen eraan
dat kan meespelen
Hokjes zijn echt eng. En uit amerikaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jah! En dan past het niet in het hokje dat ze vantevoren al bedacht hadden.
Stress!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef Pjederdy het volgende:
Zo, ik heb net even mijn google email uploader aangezet, nog 5 uurtjes en dan zitten alle 7.000 mailtjes uit mijn outlook in mijn google mail!
En nu ga ik even mijn tong bij iemand in zn hol duwen.
Casual is saai. Ik kleed me niet saai. Vind ik dan.quote:Maar even heel iets anders... MrBrightside... Te casual? Jij kleedt je toch ook casual? (hopelijk zeg ik nu niet iets vreeeeselijks. . .)
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cadans is 80%-90% eerste versie. In ieder geval inhoudelijk. Wel veel aan de tekst veranderd, maar het bleef dezelfde strekking hebben, alleen andere woorden.
zoekt foboquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Casual is saai. Ik kleed me niet saai. Vind ik dan.En niet teveel in mn Fobo kijken, alleen tshirts en zo.
Ja wat een ramp, ze snappen er dan niks meer vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jah! En dan past het niet in het hokje dat ze vantevoren al bedacht hadden.
Stress!!
heb het ook even bekeken, vind het wel leuk, alleen die bril vind ik over de topquote:
Ik zal het wel weer verkeerd zeggen.....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Casual is saai. Ik kleed me niet saai. Vind ik dan.En niet teveel in mn Fobo kijken, alleen tshirts en zo.
Ik vind je een schatje hoor, maar je look is iets te, ermmmm, gestyleerd voor mijn smaak.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Casual is saai. Ik kleed me niet saai. Vind ik dan.![]()
Vind de bril niet lelijk maar gewoon teveel voor je gezicht, dat is allesquote:
Mijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:02 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond!
Xie dat het weer over sex gaat. Het zal niet eens zo zijn hahaha
Mwoa, vind ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind de bril niet lelijk maar gewoon teveel voor je gezicht, dat is alles
Haha, inderdaad. Heel goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Mwoa, vind ik nietTis meer de Buddy Holly look
Ik heb lenzen. En als ik ergens een hekel aan heb is het kort haar. TE saai.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer verkeerd zeggen.....
Maar jij bent zo iemand die er zo uit wil zien, zich geen moer aantrekt van de rest en door iedereen gezien wordt als een lelijk eendje
Maar toch ben je knap (als je sociaal gepaste aanpassing doet, lenzen, kort haar, stekeltjes, etc![]()
)
Maja, ik zal het wel weer fout zeggenik bedoel het goed
Niet casual dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje hoor, maar je look is iets te, ermmmm, gestyleerd voor mijn smaak..
.
Ik had hem inderdaad wel liever iets kleiner gehad, maar die was er niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind de bril niet lelijk maar gewoon teveel voor je gezicht, dat is alles
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijk!.
.
We gaan naar de Cuckoo's Nest. Kom je een biertje halen?
Cu there!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
was Furball niet volgende week vrijdag?
Ik dacht dat haar juist mannelijk was? Ik kan niet tegen mensen die altijd hetzelfde functionele kapsel hebben, zo met een kuifje oid. Ik heb nooit langer dan een half jaar achter elkaar het zelfde kapsel..quote:
Kzei toch dak het verkeerd zou zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik heb lenzen. En als ik ergens een hekel aan heb is het kort haar. TE saai.
Struin jij alle leertenten af? Straks krijg ik nog een pissing gag in mijn strot geduwd.quote:
Op je borst en je buik ja, maar niet op je hoofd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef MrBrightside het volgende:
Ik dacht dat haar juist mannelijk was?
quote:omdat ze er dan zo snel londsdale-achtig oid uitzien.
Ja het mag hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kzei toch dak het verkeerd zou zeggen
Het staat je ook weltis een look
(vind ik dan
)
Maar zonder lenzen staat je ook leuk![]()
![]()
Maar persoonlijk vind ik korter haar bij jou (stekeltjes of zo) denk ik beter uitzien
Maja, wie ben ik
Mijk, waar heb je de laatste tijd gezeten? Web, Cuckoo's Nest, Eagle en Argos zijn al lang geen leertenten meer. Er loopt van alles wat. Nou ja, de Argos heeft best wel veel leertypes, maar die andere drie zijn heeeeeuwl gemixed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef mike_hunt het volgende:
Struin jij alle leertenten af? Straks krijg ik nog een pissing gag in mijn strot geduwd.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja het mag hoor.Ik heb het nu net weer langer, en daar krijg ik complimenten over, en als het kort is ook.
En zelf boeit het me niet zo, ben het altijd na een half jaar weer zat en dan doe ik mijn haar weer anders.
En trouwens. Dit vind ik echt vet: www.copenhagenstreetstyle.dk
Als ik toch eens zo'n stijl had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ligt er net aan hoe je het combineertquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja het mag hoor.Ik heb het nu net weer langer, en daar krijg ik complimenten over, en als het kort is ook.
En zelf boeit het me niet zo, ben het altijd na een half jaar weer zat en dan doe ik mijn haar weer anders.
En trouwens. Dit vind ik echt vet: www.copenhagenstreetstyle.dk
![]()
![]()
![]()
![]()
P gaat op dit menneke geilen, for sure.quote:
Kiufje is leuk jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar juist mannelijk was? Ik kan niet tegen mensen die altijd hetzelfde functionele kapsel hebben, zo met een kuifje oid. Ik heb nooit langer dan een half jaar achter elkaar het zelfde kapsel..
En kaal kan ik best mooi vinden hoor, maar 99% kan het imo niet hebben omdat ze er dan zo snel londsdale-achtig oid uitzien. En dat is dan vaak de bedoeling, dat zal wel maar dat vind ik niet mooi.
Och, broek eens 30 cm naar beneden, jasje uit, shirt half open, gel in zijn haarquote:
Ik vind eigenlijk dat je deze stijl al hebt. In hoeverre vind je dit anders dan hoe je jezelf kleedt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef MrBrightside het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En een beetje omlaag? Met wax? Het is wel leuk als je iig 2 verschillende dingen met je kapsel kan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kiufje is leuk jahet is al jaren mij ding
het staat me. lang haar niet.
En kaal helemaal niet. Dat maakt men eng. En ik wil niet eng uitzien
Toffe site btw![]()
Dat is extremer. En die mensen combineren allemaal zo goed. Nouja, niet allemaal, ik vind niet alles even tof en leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je deze stijl al hebt. In hoeverre vind je dit anders dan hoe je jezelf kleedt?
Maar wat heb je nou aan schattig? Je gaat toch niet samen met poppen spelen?quote:
Maar als het toch al in het verlengde ligt van hoe je je nu kleedt, dan kun je je deze stijl toch makkelijk aanmeten? Gewoon verder combineren met wat je nu al hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef MrBrightside het volgende:
Dat is extremer. En die mensen combineren allemaal zo goed. Nouja, niet allemaal, ik vind niet alles even tof en leuk.
Heb ik wel geprobeerd, maar ik moet mijn voorhoofd vrij houden. Dat maakt mijn gezicht veel leukerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
En een beetje omlaag? Met wax? Het is wel leuk als je iig 2 verschillende dingen met je kapsel kan.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een hele standaard ik-wil-niet-bijzonder-opvallen-stijl en dat vind ik prima.
Oh, jij speelt de hele dag soldaatje met je stoere vrienden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou aan schattig? Je gaat toch niet samen met poppen spelen?
Hij kan best nog wel een kinky avond hebben met mensen die dat schattig vinden hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou aan schattig? Je gaat toch niet samen met poppen spelen?
Ja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar als het toch al in het verlengde ligt van hoe je je nu kleedt, dan kun je je deze stijl toch makkelijk aanmeten? Gewoon verder combineren met wat je nu al hebt..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik wel geprobeerd, maar ik moet mijn voorhoofd vrij houden. Dat maakt mijn gezicht veel leuker![]()
Ik ben zowieso dol op mn haar, het is lekker dik, kan er veel mee, zolang het niet op mn voorhoofd komt dus![]()
Dit zou ik zo dragen
[ afbeelding ]
Nee, maar we neuken elkaar wel de hele dag hard in de reet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, jij speelt de hele dag soldaatje met je stoere vrienden?
Ken je de winkel Episode in Amsterdam? Die heeft de meeste toffe vintage kledingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik moet nog steeds een hoed.
M'n pa heeft er genoeg, misschien dat het mij ook ooit eens staatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik moet nog steeds een hoed.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, maar we neuken elkaar wel de hele dag hard in de reet..
Dit was toen ik je vond!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Zeven jaar geleden zag ik er zo uit... Da's pas een stijltje.
[ afbeelding ]
Ik fiets er elke dag twee keer langs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ken je de winkel Episode in Amsterdam? Die heeft de meeste toffe vintage kleding
Ik zal maar geen foto posten van zeven jaar terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
40.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
GB, hoeveel kilo's zijn er afgegaan?
Behoorlijk veranderdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |