Hopen dat je morgenochtend geen spijt hebt... Of blijf je niet tot vier uur 's nachts?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En ik moet morgen nog een hele (zware) dag.
Kom lief, pak de GHB, rammel met je kroonjuwelen, maak me gek, sleep me mee de verdorven stad in!.
Ik hou het nog even in het midden. Komt wel als mijn foto's weer eens zonder toestemming geplaatst worden.quote:
Eerlijk gezegd heb ik nooit spijt van de dingen die ik doe. Okay, ik kan morgen een beetje brakjes zijn (en meestal opnbaart zich dat net na de middag door een ontzettende aanval van slaperigheid. Maar ook dan nog geniet ik van de leuke avond die ik ervoor had.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopen dat je morgenochtend geen spijt hebt... Of blijf je niet tot vier uur 's nachts?
Ik vind het er nogal casual uitzien allemaal.. Maar misschien ooit eens een keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
Leuk feestje trouwens, dat Pann. Zijn die twee tongworstelaars ooit nog losgekomen?
Dat zorgde voor een enorme en langdurige rel hier. Panngate.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
Leuk feestje trouwens, dat Pann. Zijn die twee tongworstelaars ooit nog losgekomen?
* Pjederdy Checkt fotoboekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat was ik toch niet. En ik stond ook niet op die foto's (aangezien ik er (gelukkig) niet bij was).
Nou, veel plezier dan maarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nooit spijt van de dingen die ik doe. Okay, ik kan morgen een beetje brakjes zijn (en meestal opnbaart zich dat net na de middag door een ontzettende aanval van slaperigheid. Maar ook dan nog geniet ik van de leuke avond die ik ervoor had.
En het wordt geen vier uur. Als we om 21.00 uur op plaats X zijn, dan kunnen we wel om 12 of 1 uur thuis zijn.
Nog steeds genoeg tijd (5 uur.) om te slapen!
De belangrijkste functie van een fotograaf is zijn vriendje GHB voeren en met zijn piemel zwaaien. Vanavond dan. Oh, en ik vind Erik ook cute.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef Pjederdy het volgende:
Dat is volgens mij de belangrijkste functie van een fotograaf: het onderwerp er op zn voordeligst opzetten. En op het knopje drukken natuurlijk!
Samen bedoel je? Nee, want dat wisselen we af. Versatility is hip, hip, hip!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie wel eens onenigheid wie er bovenop mag? Vroeg ik me ineens af
Versatile is zooo 2007quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Samen bedoel je? Nee, want dat wisselen we af. Versatility is hip, hip, hip!.
Nope, we gaan gewoon om de beurt. En daarna nog een keer, en nog een keer. Of we slepen iemand mee die dat voor ons doet (als we allebei in een bottom-mood zijn, of andersom, als we allebei willen toppen, dan nemen we een leuke bottom mee naar huis.) Hmmmz, veel komma's in een zin maken hem niet leesbaarderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan maar
Hebben jullie wel eens onenigheid wie er bovenop mag? Vroeg ik me ineens af
Bedankt, maar als je dat beeld wil vasthouden dan moet je me nooit echt zienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..] Oh, en ik vind Erik ook cute..
Je weet dat Versatile geen telecom aanbieder is hè?quote:
Och, ik hoef verder niks van je, dus het zou niet uitmaken. Als je maar lief bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt, maar als je dat beeld wil vasthouden dan moet je me nooit echt zien.
Homo's hebben een veel rijker seksleven dan hetero'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nope, we gaan gewoon om de beurt. En daarna nog een keer, en nog een keer. Of we slepen iemand mee die dat voor ons doet (als we allebei in een bottom-mood zijn, of andersom, als we allebei willen toppen, dan nemen we een leuke bottom mee naar huis.) Hmmmz, veel komma's in een zin maken hem niet leesbaarder.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je weet dat Versatile geen telecom aanbieder is hè?
Zal ik eens iets bekennen? Ik krijg elke week mee hoe mijn hetero collega's gaan stappen (middels verhalen na het weekend en soms ook omdat ik zelf meega) en ik ben me er een beetje superieur door gaan voelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
Homo's hebben een veel rijker seksleven dan hetero's
Misschien zijn ze wel allemaal jaloers en daarom anti-homo
Zolang je maar niet zo moeilijk doet over sex en onderscheid kunt maken tussen liefde en lust.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's hebben een veel rijker seksleven dan hetero's
Misschien zijn ze wel allemaal jaloers en daarom anti-homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |