ja sterkte, dusquote:
* Xiance wijst naar tosti'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:50 schreef MrBrightside het volgende:
*heeft geeneens gewoon brood om te eten*
Daarom zet X het ook neer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:50 schreef MrBrightside het volgende:
*heeft geeneens gewoon brood om te eten*
Exact zoals je had verwacht dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug.
Ze willen me graag houden maar mijn functie komt te vervallen. Ze hebben iets anders voor me verzonnen en ik heb gezegd wat ik daar van vind en daar schrokken ze aan hun gezichten te zien wel van. Dus krijg sowieso nog een vervolggesprek.
ohhhh ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug.
Ze willen me graag houden maar mijn functie komt te vervallen. Ze hebben iets anders voor me verzonnen en ik heb gezegd wat ik daar van vind en daar schrokken ze aan hun gezichten te zien wel van. Dus krijg sowieso nog een vervolggesprek.
Ik heb iets van een machtspositie omdat ze me heel graag willen houden qua kennis, kunde en ervaring en de manier waarop ik de mensen in het bedrijf ken en ik dingen van ze gedaan krijg (lief lachen, grapje maken en ze doen 't). Dus daarmee ga ik de onderhandeling in. Laat ze maar eens zien hoe graag ze me willen.
Wat wil je? een andere functie dan aangeboden? meer geld ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug.
Ik heb iets van een machtspositie omdat ze me heel graag willen houden qua kennis, kunde en ervaring en de manier waarop ik de mensen in het bedrijf ken en ik dingen van ze gedaan krijg (lief lachen, grapje maken en ze doen 't). Dus daarmee ga ik de onderhandeling in. Laat ze maar eens zien hoe graag ze me willen.
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...quote:
hoeren is goed.. en handelen levert geld op!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |