Ik vind je een schatje hoor, maar je look is iets te, ermmmm, gestyleerd voor mijn smaak.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Casual is saai. Ik kleed me niet saai. Vind ik dan.![]()
Vind de bril niet lelijk maar gewoon teveel voor je gezicht, dat is allesquote:
Mijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:02 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond!
Xie dat het weer over sex gaat. Het zal niet eens zo zijn hahaha
Mwoa, vind ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind de bril niet lelijk maar gewoon teveel voor je gezicht, dat is alles
Haha, inderdaad. Heel goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Mwoa, vind ik nietTis meer de Buddy Holly look
Ik heb lenzen. En als ik ergens een hekel aan heb is het kort haar. TE saai.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer verkeerd zeggen.....
Maar jij bent zo iemand die er zo uit wil zien, zich geen moer aantrekt van de rest en door iedereen gezien wordt als een lelijk eendje
Maar toch ben je knap (als je sociaal gepaste aanpassing doet, lenzen, kort haar, stekeltjes, etc![]()
)
Maja, ik zal het wel weer fout zeggenik bedoel het goed
Niet casual dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje hoor, maar je look is iets te, ermmmm, gestyleerd voor mijn smaak..
.
Ik had hem inderdaad wel liever iets kleiner gehad, maar die was er niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind de bril niet lelijk maar gewoon teveel voor je gezicht, dat is alles
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijk!.
.
We gaan naar de Cuckoo's Nest. Kom je een biertje halen?
Cu there!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
was Furball niet volgende week vrijdag?
Ik dacht dat haar juist mannelijk was? Ik kan niet tegen mensen die altijd hetzelfde functionele kapsel hebben, zo met een kuifje oid. Ik heb nooit langer dan een half jaar achter elkaar het zelfde kapsel..quote:
Kzei toch dak het verkeerd zou zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik heb lenzen. En als ik ergens een hekel aan heb is het kort haar. TE saai.
Struin jij alle leertenten af? Straks krijg ik nog een pissing gag in mijn strot geduwd.quote:
Op je borst en je buik ja, maar niet op je hoofd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef MrBrightside het volgende:
Ik dacht dat haar juist mannelijk was?
quote:omdat ze er dan zo snel londsdale-achtig oid uitzien.
Ja het mag hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kzei toch dak het verkeerd zou zeggen
Het staat je ook weltis een look
(vind ik dan
)
Maar zonder lenzen staat je ook leuk![]()
![]()
Maar persoonlijk vind ik korter haar bij jou (stekeltjes of zo) denk ik beter uitzien
Maja, wie ben ik
Mijk, waar heb je de laatste tijd gezeten? Web, Cuckoo's Nest, Eagle en Argos zijn al lang geen leertenten meer. Er loopt van alles wat. Nou ja, de Argos heeft best wel veel leertypes, maar die andere drie zijn heeeeeuwl gemixed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef mike_hunt het volgende:
Struin jij alle leertenten af? Straks krijg ik nog een pissing gag in mijn strot geduwd.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja het mag hoor.Ik heb het nu net weer langer, en daar krijg ik complimenten over, en als het kort is ook.
En zelf boeit het me niet zo, ben het altijd na een half jaar weer zat en dan doe ik mijn haar weer anders.
En trouwens. Dit vind ik echt vet: www.copenhagenstreetstyle.dk
Als ik toch eens zo'n stijl had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ligt er net aan hoe je het combineertquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja het mag hoor.Ik heb het nu net weer langer, en daar krijg ik complimenten over, en als het kort is ook.
En zelf boeit het me niet zo, ben het altijd na een half jaar weer zat en dan doe ik mijn haar weer anders.
En trouwens. Dit vind ik echt vet: www.copenhagenstreetstyle.dk
Als ik toch eens zo'n stijl had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P gaat op dit menneke geilen, for sure.quote:
Kiufje is leuk jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar juist mannelijk was? Ik kan niet tegen mensen die altijd hetzelfde functionele kapsel hebben, zo met een kuifje oid. Ik heb nooit langer dan een half jaar achter elkaar het zelfde kapsel..
En kaal kan ik best mooi vinden hoor, maar 99% kan het imo niet hebben omdat ze er dan zo snel londsdale-achtig oid uitzien. En dat is dan vaak de bedoeling, dat zal wel maar dat vind ik niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |