Och, broek eens 30 cm naar beneden, jasje uit, shirt half open, gel in zijn haarquote:
Ik vind eigenlijk dat je deze stijl al hebt. In hoeverre vind je dit anders dan hoe je jezelf kleedt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef MrBrightside het volgende:
Als ik toch eens zo'n stijl had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een beetje omlaag? Met wax? Het is wel leuk als je iig 2 verschillende dingen met je kapsel kan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kiufje is leuk jahet is al jaren mij ding
het staat me. lang haar niet.
En kaal helemaal niet. Dat maakt men eng. En ik wil niet eng uitzien
Toffe site btw![]()
Dat is extremer. En die mensen combineren allemaal zo goed. Nouja, niet allemaal, ik vind niet alles even tof en leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je deze stijl al hebt. In hoeverre vind je dit anders dan hoe je jezelf kleedt?
Maar wat heb je nou aan schattig? Je gaat toch niet samen met poppen spelen?quote:
Maar als het toch al in het verlengde ligt van hoe je je nu kleedt, dan kun je je deze stijl toch makkelijk aanmeten? Gewoon verder combineren met wat je nu al hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef MrBrightside het volgende:
Dat is extremer. En die mensen combineren allemaal zo goed. Nouja, niet allemaal, ik vind niet alles even tof en leuk.
Heb ik wel geprobeerd, maar ik moet mijn voorhoofd vrij houden. Dat maakt mijn gezicht veel leukerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
En een beetje omlaag? Met wax? Het is wel leuk als je iig 2 verschillende dingen met je kapsel kan.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een hele standaard ik-wil-niet-bijzonder-opvallen-stijl en dat vind ik prima.
Oh, jij speelt de hele dag soldaatje met je stoere vrienden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou aan schattig? Je gaat toch niet samen met poppen spelen?
Hij kan best nog wel een kinky avond hebben met mensen die dat schattig vinden hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou aan schattig? Je gaat toch niet samen met poppen spelen?
Ja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar als het toch al in het verlengde ligt van hoe je je nu kleedt, dan kun je je deze stijl toch makkelijk aanmeten? Gewoon verder combineren met wat je nu al hebt..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik wel geprobeerd, maar ik moet mijn voorhoofd vrij houden. Dat maakt mijn gezicht veel leuker![]()
Ik ben zowieso dol op mn haar, het is lekker dik, kan er veel mee, zolang het niet op mn voorhoofd komt dus![]()
Dit zou ik zo dragen
[ afbeelding ]
Nee, maar we neuken elkaar wel de hele dag hard in de reet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, jij speelt de hele dag soldaatje met je stoere vrienden?
Ken je de winkel Episode in Amsterdam? Die heeft de meeste toffe vintage kledingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik moet nog steeds een hoed.
M'n pa heeft er genoeg, misschien dat het mij ook ooit eens staatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik moet nog steeds een hoed.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, maar we neuken elkaar wel de hele dag hard in de reet..
Dit was toen ik je vond!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Zeven jaar geleden zag ik er zo uit... Da's pas een stijltje.
[ afbeelding ]
Ik fiets er elke dag twee keer langs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ken je de winkel Episode in Amsterdam? Die heeft de meeste toffe vintage kleding
Ik zal maar geen foto posten van zeven jaar terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Zeven jaar geleden zag ik er zo uit... Da's pas een stijltje.
[ afbeelding ]
40.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
GB, hoeveel kilo's zijn er afgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |