quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef Gellarboy het volgende:
* Gellarboy pakt een tosti kaas-appel-kaneel.
Is weer eens wat anders..
Exact zoals ik al wist maar niet mocht zeggen. Er zit hier een collega van me in 't topic hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact zoals je had verwacht dus?
Want? Ik heb genoeg ervaring en opleiding om ergens anders aan de bak te kunnen. En ZO belabberd is de economie nu niet voor een fin.baan. Twee collega's van me hebben 2 weken geleden hun CV op monsterboard gezet, de ene heeft al een nieuwe baan en de ander 5 gesprekken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhhh ik zit in hetzelfde schuitje
probeer er ene leuke deal uit te slaan, maar bedenk.. hoe graag ze je ook willen houden, als het ze teveel geld gaat kosten zeggen ze waarschijnlijk nee, dus wees redelijk met je eisen
Nou poe, anders ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef Gellarboy het volgende:
Wat ben ik blij dat Deceit weer terug is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh er wordt daar een beetje gehoerd en een beetje gehandeld zeg maar...
Kijk, goeie instelling!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Ik heb genoeg ervaring en opleiding om ergens anders aan de bak te kunnen. En ZO belabberd is de economie nu niet voor een fin.baan. Twee collega's van me hebben 2 weken geleden hun CV op monsterboard gezet, de ene heeft al een nieuwe baan en de ander 5 gesprekken.
Hier werken is geen voorrecht hoor. Ja het is fijn qua geld, qua collega's, que bedrijf leer je veel (in zulke krappe situaties), maar als het me niet bevalt wat ze me aanbieden ben ik weg. En dat heb ik ze dus ook verteld.
Whehe, nou meer geld is bij eeen reorganiserende organisatie niete cht een reele eis hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je? een andere functie dan aangeboden? meer geld ?
Als ze lak aan me hadden hadden ze me eruit gegooid. Mijn huidige functie komt totaal te vervallen dus op dat vlak ben ik overbodig. Er zal wel iets zijn waarom ze een aandere functie creeren voor me he.quote:wees niet te overtuigd van alles, geloof me daar hebben ze lak aan, succes in ieder geval
Jij snapt 'm wel hè? Mijn subtielequote:
Laat het anders gewoon hier even weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:54 schreef Pjederdy het volgende:
Jah!
Op mijn werktelefoon!
Ik weet niet of mijn collegae die opmerkingen kunnen handlen hoor!
Ik sms je zo terug vanaf mijn iPhone, maar die staat even 600 agenda afspraken te syncen...
kan makkelijk op je zakentelefoon, psies!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Laat het anders gewoon hier even weten..
Ik ga zo in bespreking.
Zo erg was die opmerking toch niet, trouwens? ("Ouders komen niet. Sleaze?")
Ik kan me voorstellen dat er collega's zijn die zich daar minder veilig bij voelen...quote:
Reorganisatie hoeft niet altijd financieel nadelig te zijn, het gaat om de kosten over het geheel, niet de kosten per persoon.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, nou meer geld is bij eeen reorganiserende organisatie niete cht een reele eis heMaar inderdaad een andeere functie dan me is aangebonden, gedeeltelijk. Ze begonnen met de functieomschrijving, hoorden mijn reactie aan, pasten daarna de functieomschrijving aan, hoorden mijn iets mildere reactie aan, pasten hem daarna weer aan en nu krijg ik een vervolggesprek.
Als ze lak aan me hadden hadden ze me eruit gegooid. Mijn huidige functie komt totaal te vervallen dus op dat vlak ben ik overbodig. Er zal wel iets zijn waarom ze een aandere functie creeren voor me he.
Zo te horen is hij je PAquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef Pjederdy het volgende:
Komen ze helemaal niet? Ook zaterdag niet?
Hebben we gvd die hele hut "voor niks" opgeruimd.
Zal ik iets met mijn zus afspreken voor zaterdag aangezien zij dan in amsterdam zullen zijn?
Heb je al naar het museumnachtprogramma gekeken, zijn daar nog kaarten voor?
vragen, vragen, vragen!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef Pjederdy het volgende:
Komen ze helemaal niet? Ook zaterdag niet?
Hebben we gvd die hele hut "voor niks" opgeruimd.
Zal ik iets met mijn zus afspreken voor zaterdag aangezien zij dan in amsterdam zullen zijn?
Heb je al naar het museumnachtprogramma gekeken, zijn daar nog kaarten voor?
vragen, vragen, vragen!
heb je al wel verteld dat je zaterdag naar je ouders gaat ! dat wordt dan geen CN op zaterdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef Gellarboy het volgende:
We gaan zaterdag trouwens naar mijn ouders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |