Hij kijkt dan ook liever naar andere ploegen dan Feijenoord. Zal nu wel Heracles - Ajax aan het kijken o.i.d.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef Merkie het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Crane zo'n grote mond heeft over Feyenoord als hij de wedstrijden niet eens kijkt. Hoe kan je nou een goed oordeel vellen over Feyenoord als je alleen maar 10 minuutjes van de samenvatting kijkt.
M'n vriendin was een of ander wijfen-programma aan het kijken, dus ik kon helemaal geen EL kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij kijkt dan ook liever naar andere ploegen dan Feijenoord. Zal nu wel Heracles - Ajax aan het kijken o.i.d.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef Crane het volgende:
[..]
M'n vriendin was een of ander wijfen-programma aan het kijken, dus ik kon helemaal geen EL kijken.En waarom zou ik ajax
kijken?
Maar kijk nu op de PC.
Dat valt wel vaak op. De Guzman neemt zich normaliter toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zijn onze corners altijd zo kut?
Alsof die ze zo fantastisch neemtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat valt wel vaak op. De Guzman neemt zich normaliter toch?
Metgod traint ze niet meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef Hamilcar het volgende:
Omdat we sowieso belabberd zijn met standaard situaties? Ik heb geen idee waarom, maar blijkbaar zijn er spelers die niet begrijpen hoe je je aan je door je coach meegegeven orders houdt of naar de captain luistert : /
.. verdedigen is het makkelijkste wat er is in het spelletje.
Helemala nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Verbeeks vertrek komt nu wel heel dichtbij.
Lul niet zo dom. Het linkerrijtje is al een utopie, en degraderen doen we toch niet. Het is over en uit met Feyenoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef TC03 het volgende:
Het is niet te geloven. Wat ben ik hier ziek van. Dit is denk ik de zuurste nederlaag die ik ooit heb meegemaakt.
Feyenoord speelt goed genoeg, ze kunnen alleen niet scoren omdat Makaay als een lantaarnpaal fungeert en de andere spelers het vermogen tot scoren ontbeert. En dan geeft ie nog geeneens licht in de duisternis.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef Jappe90 het volgende:
Nu moet er echt iets gebeuren. Wie worden er uit de selectie gezet?
Oh wacht, we hebben geen vervangers, missn jeugd?
Houd je mond eens over Verbeek, je ziet zelf toch ook wel dat hetgene waardoor Feyenoord steeds verliest volkomen buiten Verbeek's macht ligt. Makaay die niet scherp is, ballen die er normaal gesproken gewoon ingaan gaan er nu niet in, De Cler glijdt uit. Als Verbeek ontslagen wordt kan je je beter nu alvast inschrijven voor de Jupiler League.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Lul niet zo slap godverdomme, dwaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Geen enkele andere trainer zal het beter doen. Domste wat er is om hem de laan uit te sturen, echt het allerdomste.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen enkele andere trainer zal het beter doen. Domste wat er is om hem de laan uit te sturen, echt het allerdomste.
Boeiend, ik heb nog nooit meer gebaald na een verliespartij dan nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Het linkerrijtje is al een utopie, en degraderen doen we toch niet. Het is over en uit met Feyenoord.
De Cler is dit seizoen inmiddels als 5566541654 keer uitgegleden, dan zou je als coach zijnde ook eens wat anders kunnen proberenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Houd je mond eens over Verbeek, je ziet zelf toch ook wel dat hetgene waardoor Feyenoord steeds verliest volkomen buiten Verbeek's macht ligt. Makaay die niet scherp is, ballen die er normaal gesproken gewoon ingaan gaan er nu niet in, De Cler glijdt uit. Als Verbeek ontslagen wordt kan je je beter nu alvast inschrijven voor de Jupiler League.
Maakt niets uit, al was het Hiddink. Elke coach die met Feyenoord (of met Vitesse al) zo presteert moet gewoon plaats maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Houd je mond eens over Verbeek, je ziet zelf toch ook wel dat hetgene waardoor Feyenoord steeds verliest volkomen buiten Verbeek's macht ligt.
HIJ is degene die jood Greene opstelde en Makaay niets kwalijk neemt anders.quote:Makaay die niet scherp is, ballen die er normaal gesproken gewoon ingaan gaan er nu niet in, De Cler glijdt uit. Als Verbeek ontslagen wordt kan je je beter nu alvast inschrijven voor de Jupiler League.
We hebben toch geen andere linksback.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Cler is dit seizoen inmiddels als 5566541654 keer uitgegleden, dan zou je als coach zijnde ook eens wat anders kunnen proberen
Koeman en Van Marwijk deden het allebei beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen enkele andere trainer zal het beter doen. Domste wat er is om hem de laan uit te sturen, echt het allerdomste.
Dan zet je de linksback van Jong Feyenoord erin ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben toch geen andere linksback.
Dan ga ik hier verder niet op in, want we komen er toch nooit uit. Mijn zienswijze is dat je een coach moet ontslaan als hij aantoonbare fouten maakt. Wat Verbeek kan doen, doet hij goed. En als je Verbeek ontslaat speel je volgend seizoen JL.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Maakt niets uit, al was het Hiddink. Elke coach die met Feyenoord (of met Vitesse al) zo presteert moet gewoon plaats maken.
[..]
HIJ is degene die jood Greene opstelde en Makaay niets kwalijk neemt anders.
Onbegrijpenlijk iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Cler is dit seizoen inmiddels als 5566541654 keer uitgegleden, dan zou je als coach zijnde ook eens wat anders kunnen proberen
Gioquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben toch geen andere linksback.
Totdat het december werd ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Koeman en Van Marwijk deden het allebei beter.
Lekker boeiend, totaal irrelevant.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Koeman en Van Marwijk deden het allebei beter.
Zelf vaker scoren, maar daar falen we ook jammerlijk in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef TC03 het volgende:
Wat kan je hier nog aan doen? Je kan nog zo goed trainen, nog zo goed spelen, maar als De Cler, Hofland, Bahía en Greene elke wedstrijd blunderen is er gewoon niks aan te doen en verlies je.
Waar heb je het over man? Feyenoord speelt prima, maar kan niet scoren en niet verdedigen. Het veldspel is verder niet slecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjonge, dit is echt het dieptepunt. Werkelijk elke linie mist de kwaliteit om zelfs voor het rechterrijtje van de eredivisie te vechten.
Maar ik hoop dat iedereen gewoon Verbeek blijft steunen.
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ga ik hier verder niet op in, want we komen er toch nooit uit. Mijn zienswijze is dat je een coach moet ontslaan als hij aantoonbare fouten maakt. Wat Verbeek kan doen, doet hij goed. En als je Verbeek ontslaat speel je volgend seizoen JL.
?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef thomasss het volgende:
Spannend, supporters in de catacombe!
Houd gewoon je mond man, Verbeek doet het prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.
Ik vind het een goede vent, maar geen enkele coach mag zó presteren.Tenzij Verbeek nu bij Bosz op de tafel ramt dat ie in de winterstop geld wil voor spelers, wordt dit nooit meer wat.
Juistem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
Mensen die hier komen om Feyenoord uit te lachen verzoek ik vriendelijk weer om te vertrekken
Op radio rijnmond..quote:
Daarmee bevesteig je juist mijn woorden. Scoren en verdedigen zijn een kwaliteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Feyenoord speelt prima, maar kan niet scoren en niet verdedigen. Het veldspel is verder niet slecht.
Al een update?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef thomasss het volgende:
Spannend, supporters in de catacombe!
Precies, het gaat om spelers die niet scoren of die gewoon niet scherp zijn, waardoor ze 't achterin verkloten.. Verbeek kan je moeilijk verwijten dat Makaay of Fer die kansen missen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Houd gewoon je mond man, Verbeek doet het prima.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.
Ik vind het een goede vent, maar geen enkele coach mag zó presteren.Tenzij Verbeek nu bij Bosz op de tafel ramt dat ie in de winterstop geld wil voor spelers, wordt dit nooit meer wat.
Wanneer je praat over het niet kunnen scoren, en niet kunnen verdedigen, hoe kan je dan spreken over goed spelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Feyenoord speelt prima, maar kan niet scoren en niet verdedigen. Het veldspel is verder niet slecht.
Natuurlijk, maar het veldspel zelf is prima. In de eerste helft geeft Feyenoord niks weg en staat Sparta constant onder druk. Door een blunder wordt het dan 1-1. Het veldspel is goed genoeg. Echter, de verdediging schuttert keer op keer en de aanval is niet scherp.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daarmee bevesteig je juist mijn woorden. Scoren en verdedigen zijn een kwaliteit.
Hoezo klikt het niet? Waar heb je het over, vraag ik meaf. Alsof die 1001 kansen die er normaal gesproken wel ingaan er nu niet ingaan omdat het niet klikt. Zulke ongrijpbare argumenten heb ik geen boodschap aan. De grootste invloed van de trainers is het veldspel, en het veldspel is onder Verbeek vele malen beter dan onder Van Marwijk. Verbeek wegsturen is echt het stomste wat je kunt doen. Dan komt er een pauper zoals Ernie Brandts, en verliezen ze vrolijk weer 5 wedstrjden. Goh, wat een oplossing.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Verbeek doet het prima, Feyenoord niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd.
Nog 2 wedstrijden Happel.
Ben je dom?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je praat over het niet kunnen scoren, en niet kunnen verdedigen, hoe kan je dan spreken over goed spelen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef TC03 het volgende:
Crane, heb je nu je zin? Supporters proberen de catacombe in te breken.
Sukkel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Makaay, Greene en De Cler wat klappen gaan krijgen.
Dunno zal wel rustig zijn. Ze riepen iets met kankerbestuur ole ole. Nu journaal. Nu gaan de bezoekers langzaam naar buiten, zo is te horen. Boze aanhangers hebben geprobeerd in de kleedkamers te komen. onquote:
Je zegt dat Feyenoord prima speelt.quote:
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Happel het volgende:
Geen enkele trainer zal het beter doen Crane, wanneer gaat dat doordringen door die betonplaat voor je kop?
Was te verwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef thomasss het volgende:
-- altijd met die supporters
Hij heeft gewoon gelijk. Zelfs Volendam heeft momenten dat het goed veldspel laat zien. Het gaat om een elftal dat goed staat en als je niet scoort en blundert achterin, speel je gewoon slecht.quote:
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je zegt dat Feyenoord prima speelt.
Je scoort niet, en je hebt een verdediging van niks. Daarbij is Feyenoord geland op de 16e plaats, dus gevaar voor degradatie(al is het wel vroeg in het seizoen).
In mijn ogen speel je dan toch echt niet prima.
Wat heeft het voor zin om de trainer nu te ontslaan en er weer ene nieuwe voor te zetten? Denk je dat het dan opeens beter zal gaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd.
Nog 2 wedstrijden Happel.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je scoort niet, en je hebt een verdediging van niks. Daarbij is Feyenoord geland op de 16e plaats, dus gevaar voor degradatie(al is het wel vroeg in het seizoen).
Er moet iets gebeuren wat een positief effect zal hebben. Denk je nou serieus dat als je Verbeek ontslaat je ineens wel 10 wedstrijden op rij wint ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?
Ze spelen inderdaad niet prima. Prima is als je wint als je beter bent dan de tegenstander, en op een respectabel niveau zit. Nou, respectabel is het niveau niet en winnen doen we jammer genoeg ook niet meer. Booi zegt net er 'een heleboel strijd, passie en beleving' in zat, maar dat is blijkbaar niet genoeg meer. Zo komt Verbeek aan de beurt. Wilt iemand dat ik er kort verslag van doe? Anders zet je zelf maar de radio aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren wat een positief effect zal hebben. Denk je nou serieus dat als je Verbeek ontslaat je ineens wel 10 wedstrijden op rij wint ofzo?
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.
Hij houdt er andere standpunten en meningen op na, dat die anders zijn kunnen wij weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Siemerink het volgende:
Moderators, wat moet Crane wél doen om een ban te krijgen op de Feyenoord topics?
Zijn posts voegen werkelijk waar niets toe en werken als doping voor andere users. Op deze manier worden alle Feyenoord topics om zeep geholpen.
doei #2quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.
Ik vind het zo kortzichtig om op basis van 7 wedstrijden te oordelen. Dat deed NEC ook niet met Been, en zie hoe NEC nu presteert. Wie zegt dat met Feyenoord niet kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.
-doe maar niet-quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.
Het VELDspel was prima DEZE wedstrijd, aangezien Feyenoord 80 minuten op de helft van Sparta heeft gevoetbald en hierbij meer dan 10 kansen heeft gecreëerd. Moeilijk hè, lezen? En nu ergens anders trollen, dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.
16e plaats. 8 westrijden gespeeld en 5 puntjes gehaald
Idd, Feyenoord speelt prima.![]()
Had het erg veel van weg jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
De 1-1 van Sparta was buitenspel hoor ik zojuist?
Hooguit een halve centimeter, was nauwelijks te zien..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
De 1-1 van Sparta was buitenspel hoor ik zojuist?
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij houdt er andere standpunten en meningen op na, dat die anders zijn kunnen wij weinig aan doen.
Komt het dit seizoen niet meer. Tenzij Feyenoord nu 15 wedstrijden op rij wint.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef patrickt37 het volgende:
Iemand ontslaan heeft totaal geen nut. Laat Verbeek gewoon zijn werk doen, en hopen dat het goed komt.
Tweede helft was wel een stuk minder, maar klopt wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het VELDspel was prima DEZE wedstrijd, aangezien Feyenoord 80 minuten op de helft van Sparta heeft gevoetbald en hierbij meer dan 10 kansen heeft gecreëerd. Moeilijk hè, lezen? En nu ergens anders trollen, dag.
Zucht. Laten we het zo stellen: Feyenoord had een enorm overwicht vandaag. En dat overwicht was er ook tegen NEC en Willem II. Of beter gezegd: Feyenoord had meer overwicht en kansen dan die twee tegenstanders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.
16e plaats. 8 westrijden gespeeld en 5 puntjes gehaald
Idd, Feyenoord speelt prima.![]()
Zoals gewoonlijk toon je weer eens aan totaal geen realiteitszin te hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.
Overigens nu ik even tot rust gekomen ben, bedenk ik me dat ik beter m'n frustraties op Bosz af kan reageren.
Tweede helft was inderdaad minder, maar behalve die tegengoal bijna niks weggegeven en nog genoeg kansen gecreëerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tweede helft was wel een stuk minder, maar klopt wel.
Als Feijenoord na een kwartier 0-2 voorstaat valt daar niks van te zeggen. Maar ja als, als me buurman een voorwiel had was het een kruiwagen
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu, na 3 jaar? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk toon je weer eens aan totaal geen realiteitszin te hebben.
Bij Ajax waarschijnlijk wel, maar ik hoop niet dat je ons met Ajax-publiek wilt vergelijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.
Overigens nu ik even tot rust gekomen ben, bedenk ik me dat ik beter m'n frustraties op Bosz af kan reageren.
Boehoe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?
Hou nou eens op met hou het had kúnnen zijn. Dat kun je 2 of 3 wedstrijden doen, maar dit is structueel lijkt het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Ajax waarschijnlijk wel, maar ik hoop niet dat je ons met Ajax-publiek wilt vergelijken? Verbeek doet weinig fout. Een beetje vertrouwen en iets minder pech en je had minstens 3 van de verloren wedstrijden gewoon gewonnen en er was niks aan de hand
.
Tien minuten geleden wil je Verbeek nog weg hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?
Zeven wedstrijden is een hele slechte fase, niks structureels.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou nou eens op met hou het had kúnnen zijn. Dat kun je 2 of 3 wedstrijden doen, maar dit is structueel lijkt het wel.
Ja want de transfermarkt gaat niet meer open binnen nu en 4 jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu, na 3 jaar? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?
Wat loopt je nou te janken joh huillie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Lariekoek het volgende:
-hoevaak moet ik je nog waarschuwen?-
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef NoizEkick het volgende:
Op Radio Rijnmond zinspeelt de verslaggever volgens mij ook al op een eventueel vertrek van Verbeek...
De tijd dat ik graag mocht trollen in het Feyenoord topic is allang verleden tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zucht. Laten we het zo stellen: Feyenoord had een enorm overwicht vandaag. En dat overwicht was er ook tegen NEC en Willem II. Of beter gezegd: Feyenoord had meer overwicht en kansen dan die twee tegenstanders.
Maarja, je komt hier om te trollen, al probeer je dat stiekem te bedekken door serieus te discussieren. Je kan het alleen niet.
Zonder geld heb je niet veel op de transfermarkt te zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja want de transfermarkt gaat niet meer open binnen nu en 4 jaar.
Had die verslaggever ook een vervanger op het oog?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef NoizEkick het volgende:
Op Radio Rijnmond zinspeelt de verslaggever volgens mij ook al op een eventueel vertrek van Verbeek...
Ja, want Feyenoord heeft miljoenen te spenderen op de transfermarkt!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja want de transfermarkt gaat niet meer open binnen nu en 4 jaar.
Post eens normaal mee zeg, dat getroll.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat loopt je nou te janken joh huillie?
Provoceren is wel je ding he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Laat maar. Jullie vinden het dus geen zware ramp om degradatievoetbal te spelen merk ik al. Maar Wijnaldum speelde vaak een helft goed hoor, en we hadden kampioen kúnnen worden hoor als we niet verloren hadden van Sparta, PSV, Ajax, Heerenveen, Heracles, NEC, Roda JC, Vitesse, Twente en FC Utrecht.
Zie toch eens in hoe slecht we ervoor staan.
Ben ik het mee eens hoor, begrijp me niet verkeerd. Verbeek ontslaan is het stomste wat je nu kunt doen (zeg ik als Ajacied).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat lost niets op brengt alleen maar meer onrust met zich mee. Het ligt niet aan de trainer het ligt eraan dat ze de kansen niet afmaken.
Die krijgt gewoon een nieuw contract joh, om Feyenoord verder naar de tering te helpen. Voor zover dat nog kan. Ongeloofelijk hoe die man buiten schot blijft.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had die verslaggever ook een vervanger op het oog?
Wel makkelijk om te roepen dat Verbeek eruit moet.
Laten ze eerst Bosz er maar uit knikkeren. Zijn contract niet verlengen lijkt mij een ideale mogenlijkheid.
Nope, geen ramp om degradatievoetbal te spelen. Graag zelfs. Sorry dat we zulke kneuzen zijn, misschien moet je maar een ander forum gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Laat maar. Jullie vinden het dus geen zware ramp om degradatievoetbal te spelen merk ik al. Maar Wijnaldum speelde vaak een helft goed hoor, en we hadden kampioen kúnnen worden hoor als we niet verloren hadden van Sparta, PSV, Ajax, Heerenveen, Heracles, NEC, Roda JC, Vitesse, Twente en FC Utrecht.
Een Feyenoorder die het niet in z'n eigen ploeg ziet zitten is aan het provoceren?quote:
Wacht maar op het einde van het seizoen hoe we er dan voor staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Klopt, maar had het hier toch liever gehad over de 6e winst op rij voor het sterke Feyenoord.quote:
Doet ons inderdaad niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Het kwam toch wel goed, zei je een maand geleden al?quote:
Dat ziet iedereen ook wel domme ajaxied. Alleen jij ziet niet dat het ontslaan van bv een Bosz er echt niet voor zorgt dat die ballen er nu wel invliegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Ja, komt het ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Het kwam toch wel goed, zei je een maand geleden al?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die het niet in z'n eigen ploeg ziet zitten is aan het provoceren?
Nee maar transfer vrije spelers bestaan ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord heeft miljoenen te spenderen op de transfermarkt!
Bosz
Rotte appels zoals Fer???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef erkel het volgende:
Ik zal zo eens de samenvatting kijken en zien hoeveel kansen er dan gemist zijn.
Ik zie dit niet binnen 1 of 2 weken veel beter gaan. Zolang er rotte appels als Greene en Fer opgestelt blijven worden.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar had het hier toch liever gehad over de 6e winst op rij voor het sterke Feyenoord.
Hoe help je je club precies naar de tering als je Makaay, Hofland, Gio binnen haalt? Hij is geen waarzegger die in de toekomst kan kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon een nieuw contract joh, om Feyenoord verder naar de tering te helpen. Voor zover dat nog kan. Ongeloofelijk hoe die man buiten schot blijft.
Zo makkelijk is het niet, wat namen halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe help je je club precies naar de tering als je Makaay, Hofland, Gio binnen haalt? Hij is geen waarzegger die in de toekomst kan kijken.
Alsof ie naar een Nederlandse degradatiekandidaat wil.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het wordt tijd dat Feyenoord gaat investeren in een leider voor op het middenveld. Van Bommel zou ideaal zijn. Daarnaast moet er nog een CV en een rechtsback bij komen.
Tijd voor je om een andere club te zoeken, want waarom zou je immers een degradatiekandidaat steunen, hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof ie naar een Nederlandse degradatiekandidaat wil.
Feyenoord staat in de degradatiezone, maar is absoluut geen degradatiekandidaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof ie naar een Nederlandse degradatiekandidaat wil.
Bekijk de kop boven het artikel in het AD maar eens, dan kun je nog even verder soppen.quote:
Zo kennen we je weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste.
Dank je voor het aanbieden van je kaartje. Je hebt het volgende kaartje aangeboden:
Wedstrijd: Feyenoord - FC Utrecht
Tijdstip: 2008-11-09 14:30:00
Aantal kaartjes: 1
Vak: X1
quote:De supporters van Feyenoord konden hun emoties na afloop van de flater tegen Sparta Rotterdam (2-1) niet meer te baas. Er ontstonden enkele vechtpartijen en de 'fans' trachtten de kleedkamer van de ploeg van Gertjan Verbeek te bereiken.
Een deel van de meegereisde aanhang van Feyenoord bestormde de deuren die leiden naar de gang met de kleedkamers na afloop van het duel. Stewards en enkele mensen van de beveiliging blokkeerden de deur en zorgden ervoor dat de woeste supporters de gang niet in konden.
Lange tijd bleef het rustig in Rotterdam-Zuid, ondanks de teleurstellende resultaten. De nederlaag tegen stadsgenoot Sparta leek echter de druppel te zijn voor het hondstrouwe legioen.
Stom. Ze waren juist de hele wedstrijd ijzersterk bezig met het team steunen, net als zondag na de 0-2. Maargoed, het zal wel teleurstelling zijn. Feyenoord verliest natuurlijk vaak, maar dit is toch wel een van de kutste nederlagen ooit.quote:
Precies. Ik baal er juist van omdat ik dacht dat het lek boven was. We kwamen eindelijk voorsprong, hadden Sparta volledig onder de duim, het had gewoon 0-3 moeten staan in de rust. En dan toch verliezen. Zo zuur.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Stom. Ze waren juist de hele wedstrijd ijzersterk bezig met het team steunen, net als zondag na de 0-2. Maargoed, het zal wel teleurstelling zijn. Feyenoord verliest natuurlijk vaak, maar dit is toch wel een van de kutste nederlagen ooit.
0quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt een leuk rijtje:
02-11-2008 RODA JC UIT
09-11-2008 FC UTRECHT THUIS
16-11-2008 FC TWENTE UIT
23-11-2008 ADO DEN HAAG THUIS
4 punten?
lekker positiefquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt een leuk rijtje:
02-11-2008 RODA JC UIT
16-11-2008 FC TWENTE UIT
4 punten?
Wie wil je erin brengen? Mols kan geen 90 minuten spelen, Janota is ook nog niet rijp voor de basis. Er is niet veel aan te doen. Nu speelt Makaay wat minder diep en dat pakt redelijk uit, ik vond de wisselwerking tussen Wijnaldum, Makaay, El Ahmadi en Biseswar al eigenlijk best goed. Makaay kreeg vandaag genoeg 'lucht'.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef Juk het volgende:
En als die bal van bv Fer er wel in gaat een kwartier voor tijd (dat stifje dat Wapenaar net naast kon tikken) win je met 1-2 en is er niks aan de hand...
Maar met deze spelers moet het een keer wel goed gaan... Helemaal omdat er niet dramatisch gevoetbald wordt.
Ik denk alleen wel dat Verbeek nu toch echt wissels moet gaan toepassen. Zoals een Gio linksback, Greene eruit en misschien voorin iets veranderen. bv met een 2de spits spelen zodat Makaay meer lucht krijgt van de 2 centrale verdedigers.
Blijft hij nu dezelfde spelers opstellen graaft hij denk ik zijn eigen graf.
Echt arrogant hoe die Fer dat even dacht te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef Juk het volgende:
En als die bal van bv Fer er wel in gaat een kwartier voor tijd (dat stifje dat Wapenaar net naast kon tikken) win je met 1-2 en is er niks aan de hand...
Maar met deze spelers moet het een keer wel goed gaan... Helemaal omdat er niet dramatisch gevoetbald wordt.
Ik denk alleen wel dat Verbeek nu toch echt wissels moet gaan toepassen. Zoals een Gio linksback, Greene eruit en misschien voorin iets veranderen. bv met een 2de spits spelen zodat Makaay meer lucht krijgt van de 2 centrale verdedigers.
Ik teken er op dit moment voorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt een leuk rijtje:
02-11-2008 RODA JC UIT
16-11-2008 FC TWENTE UIT
4 punten?
Maar zo'n stiffie ook joh. Das is wel tekenend in zo´n situatie hoor je een gat in het net schieten, niet te stiften. Doe je maar lekker bij 0-4.. Feijenoord moet op zeker spelen. Overigens vind ik Bisewar ook steeds minder toevoegen binnen de ploeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef Juk het volgende:
12 uit 4.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt een leuk rijtje:
02-11-2008 RODA JC UIT
16-11-2008 FC TWENTE UIT
4 punten?
Mee eens, maar Fer speelde eindelijk een keer een beetje op niveau. Voorgaande wedstrijden speelde hij niks klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Maar zo'n stiffie ook joh. Das is wel tekenend in zo´n situatie hoor je een gat in het net schieten, niet te stiften. Doe je maar lekker bij 0-4.. Feijenoord moet op zeker spelen. Overigens vind ik Bisewar ook steeds minder toevoegen binnen de ploeg.
Dat idee begin ik ook te krijgen ja. Op de Kuip na, is niets van deze club meer Feyenoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Tijd voor je om een andere club te zoeken, want waarom zou je immers een degradatiekandidaat steunen, hè.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Sloggi het volgende:
Opstelling komend weekend:
Timmer
Lucius - Bahia - Hofland - Van Bronckhorst
Wijnaldum - El Ahmadi - Fer
Biseswar - Makaay - Bruins
quote:Openheid en transparantie
Er is al geruime tijd geen overleg gaande tussen supporters en de clubleiding en medewerkers van Feyenoord binnen het in 2005 gestarte Feyenoord Supporters Platform (FSP) en dat terwijl er genoeg te bespreken valt.
Wij denken hierbij aan de mislukte festiviteiten in het jubileumjaar, de toegangsprijzen van Europese duels, de vele makkelijk gegeven stadionverboden, de financiële situatie, het nieuwe stadion, etcetera…
Onder het mom van de door Feyenoord gepredikte Openheid en Transparantie zullen wij meedelen dat ook de laatste adviesgroep inmiddels het bijltje erbij neergegooid heeft. Het FSP lijkt dus een stille dood te sterven…
Hoe het nu verder moet met dit overlegorgaan is niet bekend. Vanuit dit overlegorgaan zou ook het stemrecht van Legioen gestalte moeten krijgen. Het Legioen heeft toch al enige hinder ondervonden inzake de kwestie Opstelten, naar aanleiding waarvan diverse mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd of gaan opzeggen.
Biseswar op rechts?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Sloggi het volgende:
Opstelling komend weekend:
Timmer
Lucius - Bahia - Hofland - Van Bronckhorst
Wijnaldum - El Ahmadi - Fer
Biseswar - Makaay - Bruins
Biseswar speelt voorzichtiger lijkt het wel. Tegen ajax speelde hij met meer lef, zocht zijn man op en maakte de actie. Nu draait hij veel vaker terug. Misschien bang om zijn plekkie kwijt te raken als die actie tevaak mislukt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Maar zo'n stiffie ook joh. Das is wel tekenend in zo´n situatie hoor je een gat in het net schieten, niet te stiften. Doe je maar lekker bij 0-4.. Feijenoord moet op zeker spelen. Overigens vind ik Bisewar ook steeds minder toevoegen binnen de ploeg.
Heb je ook gelijk in hoor. Wil het niet op hem schuiven, speelde gewoon een goede wedstrijd, had alleen 3 goals kennen maken. Maar dat hoort ook bij jonge spelers, Wijnaldum speelde de eerste helft ook een stuk sterker dan de tweede. Maar juist jongens als Makaay, Gio en El Ahmadi moeten de kar trekken. Achterin geldt dat voor De Cler en Hofland, maar eerste genoemd ken zelfs geen skippybal meer afstoppen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mee eens, maar Fer speelde eindelijk een keer een beetje op niveau. Voorgaande wedstrijden speelde hij niks klaar.
Biseswar heeft zijn 2 moments of fame dan nu ook wel gehad en het wordt duidelijk dat ie niet goed genoeg is voor het top niveau. Dat hij toch het meest dreigende is van de hele voorhoede zegt genoeg over de rest.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt arrogant hoe die Fer dat even dacht te doen.
Belachelijkste was nog wel die actie van Biseswar ( die al weken slecht speelt ) die voor open doel, meters over schiet
Is het weer tijd om elke jeugdspeler het stempel 'slechte mentaliteit' op te drukken?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Biseswar heeft zijn 2 moments of fame dan nu ook wel gehad en het wordt duidelijk dat ie niet goed genoeg is voor het top niveau. Dat hij toch het meest dreigende is van de hele voorhoede zegt genoeg over de rest.
Fer heeft gewoon niet de juiste mentaliteit voor voetbal op hoog niveau.
En het kan maar zo. Dat is het idiote: OK Feyenoord heeft veel tekortkomingen, maar zó slecht ís het helemaal niet. Aan de andere kant: als je dan weer ziet hoe ze deze pot verliezen, dan kan het zelfs nog spannend worden bij HHC.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:58 schreef Staanplaats het volgende:
Roda uit moeten we gewoon winnen, het is daar een grote tyfusbende zelfde geldt voor Utrecht.
Niks angst nu..
Beter dan Bruins op rechts lijkt me. Ik zie Bruins in zijn huidige vorm ook liever niet in de basis, maar voorin kan hij minder schade aanrichten dan De Cler en Greene achterin...quote:
Jouw 'gelijk'? Jij bent de enige persoon ter wereld die heeft gezien dat het bagger is ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk alle shit over me heen? Ik was van mezelf idd al altijd wat negatief, maar sinds de winterstop van vorig jaar toen er geen cent was voor een spits begon ik écht in te zien dat de huidige beleidsbepalers Feyenoord alleen maar kapot maken.
De keren dat ik voorzichtig positief was (komst Makaay etc., komst Verbeek, begin dit seizoen) werden kei en keihard afgestraft. Mijn aangedragen 'oplossingen' waren idd niet altijd even realistisch en goed, maar de resultaten bewijzen keer op keer mijn gelijk dat het alleen maar kutter is dan 2 jaar geleden helaas.
Dit weekend gewoon weer verliezen hoor, reken daar maar op.
Hoe zouden ze het dan moeten aanpakken volgens jou?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
de resultaten bewijzen keer op keer mijn gelijk dat het alleen maar kutter is dan 2 jaar geleden helaas.
Bisewar zou in mijn ogen veel sneller moeten spelen. Wanneer hij de bal in de voeten krijgt moetie gewoon kaatsen en diepte zoeken. Nu maakt het teveel zinloze meters, kost veels te veel tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:00 schreef Juk het volgende:
[..]
Biseswar speelt voorzichtiger lijkt het wel. Tegen ajax speelde hij met meer lef, zocht zijn man op en maakte de actie. Nu draait hij veel vaker terug. Misschien bang om zijn plekkie kwijt te raken als die actie tevaak mislukt?
Overigens over de spitspositie, dat liep inderdaad vandaag wel lekker. Makaay kreeg ook een aantal schotkansen. Maar je moet nu echt wel iets veranderen. Laat desnoods Erasmus in de basis beginnen.
Timmer
Tiendalli Bahia Hofland Gio
El Ahmadi
Wijnaldum Fer Biseswar
Erasmus Makaay
Als Verbeek nu geen veranderingen doorvoert graaft hij, zoals gezegd, zijn eigen graf. Al is het maar voor de buitenwereld.
Waarom wordt er dan b.v. niet geprotesteerd tegen Bosz z'n contractverlenging? Alleen al dat er over gepraat wordt bewijs toch dat de Feyenoord-top maar wat doet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw 'gelijk'? Jij bent de enige persoon ter wereld die heeft gezien dat het bagger is ?Kom op zeg, dat hebben 50.000 man wekelijks geconstateerd vorig seizoen.
Dat het beleid dramatisch is moet ik je gelijk in geven. Hoe kun je nou al je geld uitgeven aan 1 speler (El Ahmadi) terwijl je al jaren weet dat er een CV en een rechtsback bij moet. Die aankoop vind ik er echt een waar totaal geen visie achter zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk alle shit over me heen? Ik was van mezelf idd al altijd wat negatief, maar sinds de winterstop van vorig jaar toen er geen cent was voor een spits begon ik écht in te zien dat de huidige beleidsbepalers Feyenoord alleen maar kapot maken.
De keren dat ik voorzichtig positief was (komst Makaay etc., komst Verbeek, begin dit seizoen) werden kei en keihard afgestraft. Mijn aangedragen 'oplossingen' waren idd niet altijd even realistisch en goed, maar de resultaten bewijzen keer op keer mijn gelijk dat het alleen maar kutter is dan 2 jaar geleden helaas.
Dit weekend gewoon weer verliezen hoor, reken daar maar op.
Nee, want Wijnaldum moeten we koesteren. Geweldige spelerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is het weer tijd om elke jeugdspeler het stempel 'slechte mentaliteit' op te drukken?
Aan de andere kant, als wel El Ahmadi niet zouden hebben, dan hadden we helemaal niemand meer gehad op het middenveld. Van Bronckhorst moet wat mij betreft linksback, dan houd je Fer en Wijnaldum over...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het beleid dramatisch is moet ik je gelijk in geven. Hoe kun je nou al je geld uitgeven aan 1 speler (El Ahmadi) terwijl je al jaren weet dat er een CV en een rechtsback bij moet. Die aankoop vind ik er echt een waar totaal geen visie achter zit.
Het supportersbeleid wat ze voeren is al helemaal te debiel voor woorden. Praten over transparantie die er niet is etc etc.
En dat noemen ze dan een topsport mentaliteit. Dikke vinger!
Bosz
[ afbeelding ]
Landzaat, Bruins, de Guzmanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als wel El Ahmadi niet zouden hebben, dan hadden we helemaal niemand meer gehad op het middenveld. Van Bronckhorst moet wat mij betreft linksback, dan houd je Fer en Wijnaldum over...
Zie het beleid van clubs als Groningen en NAC de afgelopen 2 jaar. Goedkope goede spelers op tijd scouten en halen, zorgen dat de selectie qua niveau wat horizontaler is ipv aan de ene kant Makaay te halen en aan de andere kant Greene te laten blijven. Liever een brede selectie met 23 redelijke spelers, dan een te krappe selectie met 6 goede spelers en 13 kneuzen. Als je dat voor elkaar hebt, kun je eens gaan kijken hoe je het niveau omhoog moet gaan tillen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe zouden ze het dan moeten aanpakken volgens jou?
Altijd lastig Den Bosch uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het zo doorgaat is de kans wel groot dat we volgend jaar weer eens een schaal pakken
Wat heeft Bosz nou precies fout gedaan? Kijk dat is dus jouw probleem: verkeerde realiteit. Wat denk je nou zelf? Dat die geweldige beleidsbepalers van Groningen en Heerenveen, de voorkeur aan Berg, Stenman, Granqvist hadden gegeven ten faveure van Makaay, De Cler, Hofland? Nee. Die hadden precies het zelfde gedaan. Kijk achteraf is dit slecht uitgevallen, en is Bosz verantwoordelijk voor deze selectie, maar kom op... Kijk ik ben ook geen fan van Bosz en ik zie ook liever iemand anders. Maar protesteren tegen zijn contractverlenging is dikke bullshit. Vergeet ook een keer niet dat het eerste halfjaar vorig jaar, nog maar een klein jaartje geleden er gewoon redelijk tot goed werd gevoetbald en we eerste stonden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan b.v. niet geprotesteerd tegen Bosz z'n contractverlenging? Alleen al dat er over gepraat wordt bewijs toch dat de Feyenoord-top maar wat doet?
Ik kan er niet zo om lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het zo doorgaat is de kans wel groot dat we volgend jaar weer eens een schaal pakken
Laatste keer werd 4-1 toch? Met een uitblinkende Van der Laakquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Altijd lastig Den Bosch uit
Ik ben het met je eens dat het aankoop- en verkoopbeleid niet goed was deze transferperiode. Bosz hoopte De Guzman te verkopen, zodoende werd El Ahmadi als vervanger gehaald. Met het geld van De Guzman + het verkopen van andere overbodige spelers zou dan geïnvesteerd kunnen worden in de verdediging. Omdat er geen spelers verkocht zijn is dat allemaal niet gelukt, en dat is deels aan Bosz te wijten ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het beleid dramatisch is moet ik je gelijk in geven. Hoe kun je nou al je geld uitgeven aan 1 speler (El Ahmadi) terwijl je al jaren weet dat er een CV en een rechtsback bij moet. Die aankoop vind ik er echt een waar totaal geen visie achter zit.
Het supportersbeleid wat ze voeren is al helemaal te debiel voor woorden. Praten over transparantie die er niet is etc etc.
En dat noemen ze dan een topsport mentaliteit. Dikke vinger!
Bosz
[ afbeelding ]
Ja, die scoort altijd tegen Feyenoordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
Laatste keer werd 4-1 toch? Met een uitblinkende Van der Laak
Dat hebben we elk seizoen wel een periode.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
nog maar een klein jaartje geleden er gewoon redelijk tot goed werd gevoetbald en we eerste stonden.
Een goede scouting is natuurlijk niet zomaar neergezet, en betaalt zich al helemaal niet binnen twee jaar uit. Ik vind het wel raar dat er al jaren dezelfde mensen zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie het beleid van clubs als Groningen en NAC de afgelopen 2 jaar. Goedkope goede spelers op tijd scouten en halen,
Een brede selectie kost geld en tijd. Bovendien raken we veel spelers aan de straatstenen niet kwijt, waardoor er niet genoeg financiële ruimte is om spelers te kopen. Een brede selectie heb je zonder geld ook niet binnen een paar jaar neergezet. Er moet een natuurlijk verloop zijn, waardoor er spelers gaan en er (op termijn) gelijkwaardige spelers voor terug komen. Er zijn de afgelopen 2 jaar al veel slechte spelers gegaan, een aantal gebleven en ook aardig wat goede spelers gekomen. Het aankoopbeleid van de afgelopen 2 jaar is stukken beter dan dat van de jaren ervoor.quote:zorgen dat de selectie qua niveau wat horizontaler is ipv aan de ene kant Makaay te halen en aan de andere kant Greene te laten blijven. Liever een brede selectie met 23 redelijke spelers, dan een te krappe selectie met 6 goede spelers en 15 kneuzen.
Een beleid gebasseerd op "verwachten" inkomsten is sowieso not done. En dan willen ze een topsportklimaat hebben binnen Feyenoordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het aankoop- en verkoopbeleid niet goed was deze transferperiode. Bosz hoopte De Guzman te verkopen, zodoende werd El Ahmadi als vervanger gehaald. Met het geld van De Guzman + het verkopen van andere overbodige spelers zou dan geïnvesteerd kunnen worden in de verdediging. Omdat er geen spelers verkocht zijn is dat allemaal niet gelukt, en dat is deels aan Bosz te wijten ja.
Zo werkt het in een economisch/financieel instituut: risico's nemen. Neemt niet weg dat Bosz heeft gefaald, maar elke TD had Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst binnen gehaald als dat kon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een beleid gebasseerd op "verwachten" inkomsten is sowieso not done. En dan willen ze een topsportklimaat hebben binnen Feyenoord
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:24 schreef blindgier het volgende:
Ja ik zal hem er zondag uithalen ok.
Eigenlijk niets. Hij heeft alleen de visie van een blinde mol. De open deuren trapt ie in, maar zodra die dat een keer niet kan gebeurt er ook helemaal niets. Als Tomasson zich niet had aangeboden hadden we deze zomer alleen El Ahmadi gehaald, en misschien nog een paniek-aankoop of erger nog: Leequote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat heeft Bosz nou precies fout gedaan?
Mijn realiteit is anders helaas dé realiteit geworden nu. Of eigenlijk hebben deze resultaten mijn realiteit nog overtroffen op een negatieve manier.quote:Kijk dat is dus jouw probleem: verkeerde realiteit.
Dat vraag ik me af. Groningen en Heerenveen hebben best wat geld nu, maar dat investeren ze niet in 'grote' namen (terwijl daarvan best een aantal haalbaar van zijn) maar in een brede gelijkwaardige selectie.quote:Wat denk je nou zelf? Dat die geweldige beleidsbepalers van Groningen en Heerenveen, de voorkeur aan Berg, Stenman, Granqvist hadden gegeven ten faveure van Makaay, De Cler, Hofland?
Zie hierboven dus. Die clubs zijn best zuinig qua salarissen. Ze vertrouwen erop dat hun scouting voor namen zorgt die de helft minder kosten maar 2 keer zo goed presteren.quote:Nee. Die hadden precies het zelfde gedaan.
Bosz heeft gewoon geen visie, zoals ik al eerder zei. Wat hij vorige zomer deed kan elke supporter toch wel bedenken? Bovendien had hij de scouting allang volledig opnieuw op moeten gaan bouwen.quote:Kijk achteraf is dit slecht uitgevallen, en is Bosz verantwoordelijk voor deze selectie, maar kom op... Kijk ik ben ook geen fan van Bosz en ik zie ook liever iemand anders. Maar protesteren tegen zijn contractverlenging is dikke bullshit. Vergeet ook een keer niet dat het eerste halfjaar vorig jaar, nog maar een klein jaartje geleden er gewoon redelijk tot goed werd gevoetbald en we eerste stonden.
ah gossie, t zit diep he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:24 schreef blindgier het volgende:
Ja ik zal hem er zondag uithalen ok.
Zal wel meevallen hij is elke week een 'faler'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ach ik reageer net zo kansloos als jouw opmerking. Kusje.
Zo die Greene is vanaf nu dus uitgerangeerd bij Feyenoord.quote:Greene steekt middelvinger op naar eigen supporters
Serginho Greene is de laatste weken de gebeten hond in de selectie van Verbeek. Voor de wedstrijd werd door het Legioen de naam van Dwight Tiendalli gescandeert en de reactie van Greene hierop werd geuit door een middelvinger op te steken na zijn assist op Leroy Fer waardoor Feyenoord op een 0-1 voorsprong kwam.
Ja, want wij staan tenslotte maar een plek of 4 boven jullie. Zo'n 'tyfusbende' is het bij onsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:58 schreef Staanplaats het volgende:
Roda uit moeten we gewoon winnen, het is daar een grote tyfusbende zelfde geldt voor Utrecht.
Niks angst nu..
Was toch al 2 jaar geleden in Heerenveen, vroegen de fans wat .quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef Staanplaats het volgende:
Hahaha Green is toch allang uitgerangeerd.
Geeft een keer een goede assist in 3 jaar tijd en denkt zo te moeten reageren, tsjah blijft een amsterdammer hè..
Hehehe, eindelijk reageert er eentje (Y)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ja, want wij staan tenslotte maar een plek of 4 boven jullie. Zo'n 'tyfusbende' is het bij ons
Bij ons is het hooguit beetje onrustig wat betreft trainers, de spelers zijn allemaal redelijk scherp en fit. Dat kan je niet zeggen van feyenoord. Eerlijk gezegd denk ik dat het bij feyenoord een grotere 'tyfusbende' is dan bij elke andere club in de eredivisie.
Niet echt een man met een netwerk. Wel een goede uitstraling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:36 schreef Crane het volgende:
Zou Ron Jans geen goede TD zijn?
Ik bedoelde eigk dat als die geweldige beleidsbepalers bij Feyenoord hadden gezeten, ze precies het zelfde hadden gedaan. En dat mag jij gaan betwijfelen, maar dan ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Eigenlijk niets. Hij heeft alleen de visie van een blinde mol. De open deuren trapt ie in, maar zodra die dat een keer niet kan gebeurt er ook helemaal niets. Als Tomasson zich niet had aangeboden hadden we deze zomer alleen El Ahmadi gehaald, en misschien nog een paniek-aankoop of erger nog: Leewas gebleven.
[..]
Mijn realiteit is anders helaas dé realiteit geworden nu. Of eigenlijk hebben deze resultaten mijn realiteit nog overtroffen op een negatieve manier.
[..]
Dat vraag ik me af. Groningen en Heerenveen hebben best wat geld nu, maar dat investeren ze niet in 'grote' namen (terwijl daarvan best een aantal haalbaar van zijn) maar in een brede gelijkwaardige selectie.
[..]
Zie hierboven dus. Die clubs zijn best zuinig qua salarissen. Ze vertrouwen erop dat hun scouting voor namen zorgt die de helft minder kosten maar 2 keer zo goed presteren.
[..]
Bosz heeft gewoon geen visie, zoals ik al eerder zei. Wat hij vorige zomer deed kan elke supporter toch wel bedenken? Bovendien had hij de scouting allang volledig opnieuw op moeten gaan bouwen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En dat mag jij gaan betwijfelen, maar dan ben je gewoon dom.
En bovenal: visie. Hoe hij Groningen uit het slop heeft getrokken...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet echt een man met een netwerk. Wel een goede uitstraling.
Dat was Nijlandquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef Crane het volgende:
[..]
En bovenal: visie. Hoe hij Groningen uit het slop heeft getrokken...
Bij Feyenoord moet je er gelijk staan en bij Groningen en NAC krijgen dat soort spelers meer tijd en is er minder druk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie het beleid van clubs als Groningen en NAC de afgelopen 2 jaar. Goedkope goede spelers op tijd scouten en halen, zorgen dat de selectie qua niveau wat horizontaler is ipv aan de ene kant Makaay te halen en aan de andere kant Greene te laten blijven. Liever een brede selectie met 23 redelijke spelers, dan een te krappe selectie met 6 goede spelers en 13 kneuzen. Als je dat voor elkaar hebt, kun je eens gaan kijken hoe je het niveau omhoog moet gaan tillen.
Het feit dat de kansen niet afgemaakt worden, de derde rangs voetballers (Greene en Timmer bv), een trainer waarbij geen chemie is, bestuurlijk gerommel bij tijd en wijln, spits die met moeite een halve wedstrijd speelt, etc. etc. Tel het maar op. Niet om te flamen, maar ik denk dat juist daardoor het een grotere bende is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:34 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hehehe, eindelijk reageert er eentje (Y)
Feijenoord mist gewoon de scherpte om het af te maken voorin. Maar zoals je vandaag speelde ben je zeker niet kansloos, niet tegen jullie niet tegen Roda. Het gaat om dat stukje concentratie. Vandaag 13 schoten op doel, dat luk je niet als je niet eens weet waar de ander staat. Nancy uit was echt kansloos..in competitie gaat het nog redelijk.
Maarja resultaten zeggen alles..
Kijk toch eens hoe andere clubs met een minder budget aan een gebalanceerd elftal zijn gaan bouwen. Je roept dat we geen geld hebben, maar de afgelopen 3 jaar heeft Feyenoord een miljoen of 25 a 30 aan spelers uitgegeven, om nog maar niet over de salarissen te beginnen. Dus doe niet alsof er nooit de mogelijkheid is geweest om de spelers die nu succesvol zijn te halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigk dat als die geweldige beleidsbepalers bij Feyenoord hadden gezeten, ze precies het zelfde hadden gedaan. En dat mag jij gaan betwijfelen, maar dan ben je gewoon dom.
En je loopt nou weer steeds te blaten dat je gelijk hebt en dat jou realiteit waar is geworden? Haal dan eens eerdere posts terug, waarin je dit vermeldt. Ik herinner me sowieso niets.
En gezeur op scouting wordt nu echt vermoeiend. Wie weet zijn er wel puike spelers aangeboden door de scouting: er is alleen geen geld. Arnautovic, Darley, Rukavina en Manteiga zijn van wat ik weet gescout en concreet geworden. Rukavina en Arnautovic hebben zich inmiddels bewezen, en Darley en Manteiga schijnen ook wat te kunnen, maar dat is nog even afwachten.
Je doet nu net weer of je de hele scouting kent. Verbeek zegt trouwens in VI dat Berg wel bekend was bij de Feyenoordscouting maar dat er geen geld was. Eveneens de simpele reden waarom de scouting lijkt te falen.
Volgens mij bolde Greene gewoon zijn vuist btw..
Ook dat verhaaltje is tegenwoordig niet meer van toepassing. Clubs als Twente en Groningen presteren al 3 jaar beter of gelijkwaardig aan Feyenoord. Daar moet je er dus ook net zo snel staan als bij Feyenoord. Misschien werkt de enorme en volle Kuip idd op je zenuwen, maar daar moet je tegen leren kunnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:44 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Bij Feyenoord moet je er gelijk staan en bij Groningen en NAC krijgen dat soort spelers meer tijd en is er minder druk.
Wat schiet er nieuwe trianer op dan? Alsof dan alle ballen er ineens wel invliegen. Vergelijk het met AZ, wat is daar nu tov vorig jaar veranderd? Maar het scheelt wel enorm in de punten. Het is iets ongrijpbaars, normaal gesproken maak je het gewoon af tegen Nec, W2 en Sparta. Trainers wissel zorgt alleen voor onrust en zal (zeker) op lange termijn weinig brengen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef thaduck het volgende:
[..]
Het feit dat de kansen niet afgemaakt worden, de derde rangs voetballers (Greene en Timmer bv), een trainer waarbij geen chemie is, bestuurlijk gerommel bij tijd en wijln, spits die met moeite een halve wedstrijd speelt, etc. etc. Tel het maar op. Niet om te flamen, maar ik denk dat juist daardoor het een grotere bende is.
En ik vind het onbegrijpelijk dat Verbeek er nog zit...
Ik ben het met je eens, ik neem m'n woorden over Verbeek ook terug. Maar Bosz:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat schiet er nieuwe trianer op dan? Alsof dan alle ballen er ineens wel invliegen. Vergelijk het met AZ, wat is daar nu tov vorig jaar veranderd? Maar het scheelt wel enorm in de punten. Het is iets ongrijpbaars, normaal gesproken maak je het gewoon af tegen Nec, W2 en Sparta. Trainers wissel zorgt alleen voor onrust en zal (zeker) op lange termijn weinig brengen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik neem m'n woorden over Verbeek ook terug. Maar Bosz:
Verbeek is de enige klasbak die in rotterdam-zuid rondloopt. Kan hij er wat aan doen dan makaay niet meer kan scoren en dat de cler alleen in zijn eigen hoofd nog een goede verdediger is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Dat is wel erg makkelijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik neem m'n woorden over Verbeek ook terug. Maar Bosz:
Touché.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verbeek is de enige klasbak die in rotterdam-zuid rondloopt. Kan hij er wat aan doen dan makaay niet meer kan scoren en dat de cler alleen in zijn eigen hoofd nog een goede verdediger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |