abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:31:35 #276
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62798948
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:58 schreef Staanplaats het volgende:
Roda uit moeten we gewoon winnen, het is daar een grote tyfusbende zelfde geldt voor Utrecht.
Niks angst nu..
Ja, want wij staan tenslotte maar een plek of 4 boven jullie. Zo'n 'tyfusbende' is het bij ons

Bij ons is het hooguit beetje onrustig wat betreft trainers, de spelers zijn allemaal redelijk scherp en fit. Dat kan je niet zeggen van feyenoord. Eerlijk gezegd denk ik dat het bij feyenoord een grotere 'tyfusbende' is dan bij elke andere club in de eredivisie.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_62798951
Hahaha Green is toch allang uitgerangeerd.
Geeft een keer een goede assist in 3 jaar tijd en denkt zo te moeten reageren, tsjah blijft een amsterdammer hè..
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:32:34 #278
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62798970
Godverdomme, net terug uit Rotterdam!

Ongelofelijk dit Feyenoord. Eerste helft konden ze na een kwartier al met 0-3 ofzo voorstaan, maar ze missen 100% kansen. Dan kun je zeggen "dat is pech", gelul, het is gewoon kwaliteit (of het gebrek eraan).

Waarom begin Verbeek überhaupt met een Greene, niet om Greene nu de schuld van alles te geven, maar hij belichaamt wel wat Feyenoord momenteel is: bagger!
De Cler rent als een oude lul over het veld, en verliest duel na duel, hoeveel krediet heeft hij nog?
Van Bronckhorst en Makaay, leuk een paar routiniers in je team, maar zij maken Feyenoord momenteel ook niet beter, laat staan dat ze het team (en de jonkies) kunnen oppeppen.

Dan staat het 1-1 en ga je in de 70 minuut een aanvaller erbij zetten (Mols), prima zet! Maar wat is de toegevoegde waarde van Janota pas in de 83e en Erasmus in de 90e minuut. Breng die gasten godverdomme eerder, en durf eens alles of niets te spelen.

Verbeek was toch de man van het aanvallende voetbal? Begrijp me niet verkeerd, ik vind nog steeds dat ze Verbeek de tijd moeten gunnen, maar er moet wel eens serieus om de tafel gezeten worden met het team, wat iedereen nu werkelijk wilt...

Overigens zijn er ook lichtpuntjes, in de persoon van Biseswar, Wijndalum en El Ahmadi, deze jongens springen er nu al uit. Moet je je voorstellen als deze spelers in een ge-olied Feyenoord speler (wanneer dat ook mogen zijn)
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:33:03 #279
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62798981
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef Staanplaats het volgende:
Hahaha Green is toch allang uitgerangeerd.
Geeft een keer een goede assist in 3 jaar tijd en denkt zo te moeten reageren, tsjah blijft een amsterdammer hè..
Was toch al 2 jaar geleden in Heerenveen, vroegen de fans wat .

Hij zo interesseert mij niet dat het nu zo slecht gaat,

was in de tijd met charisteas
pi_62799011
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ja, want wij staan tenslotte maar een plek of 4 boven jullie. Zo'n 'tyfusbende' is het bij ons

Bij ons is het hooguit beetje onrustig wat betreft trainers, de spelers zijn allemaal redelijk scherp en fit. Dat kan je niet zeggen van feyenoord. Eerlijk gezegd denk ik dat het bij feyenoord een grotere 'tyfusbende' is dan bij elke andere club in de eredivisie.
Hehehe, eindelijk reageert er eentje (Y)

Feijenoord mist gewoon de scherpte om het af te maken voorin. Maar zoals je vandaag speelde ben je zeker niet kansloos, niet tegen jullie niet tegen Roda. Het gaat om dat stukje concentratie. Vandaag 13 schoten op doel, dat luk je niet als je niet eens weet waar de ander staat. Nancy uit was echt kansloos..in competitie gaat het nog redelijk.

Maarja resultaten zeggen alles..
pi_62799073
Zou Ron Jans geen goede TD zijn?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62799100
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:36 schreef Crane het volgende:
Niet echt een man met een netwerk. Wel een goede uitstraling.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:37:37 #283
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62799103
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Crane het volgende:

[..]

Eigenlijk niets. Hij heeft alleen de visie van een blinde mol. De open deuren trapt ie in, maar zodra die dat een keer niet kan gebeurt er ook helemaal niets. Als Tomasson zich niet had aangeboden hadden we deze zomer alleen El Ahmadi gehaald, en misschien nog een paniek-aankoop of erger nog: Lee was gebleven.
[..]

Mijn realiteit is anders helaas dé realiteit geworden nu. Of eigenlijk hebben deze resultaten mijn realiteit nog overtroffen op een negatieve manier.
[..]

Dat vraag ik me af. Groningen en Heerenveen hebben best wat geld nu, maar dat investeren ze niet in 'grote' namen (terwijl daarvan best een aantal haalbaar van zijn) maar in een brede gelijkwaardige selectie.
[..]

Zie hierboven dus. Die clubs zijn best zuinig qua salarissen. Ze vertrouwen erop dat hun scouting voor namen zorgt die de helft minder kosten maar 2 keer zo goed presteren.
[..]

Bosz heeft gewoon geen visie, zoals ik al eerder zei. Wat hij vorige zomer deed kan elke supporter toch wel bedenken? Bovendien had hij de scouting allang volledig opnieuw op moeten gaan bouwen.
Ik bedoelde eigk dat als die geweldige beleidsbepalers bij Feyenoord hadden gezeten, ze precies het zelfde hadden gedaan. En dat mag jij gaan betwijfelen, maar dan ben je gewoon dom.

En je loopt nou weer steeds te blaten dat je gelijk hebt en dat jou realiteit waar is geworden? Haal dan eens eerdere posts terug, waarin je dit vermeldt. Ik herinner me sowieso niets.

En gezeur op scouting wordt nu echt vermoeiend. Wie weet zijn er wel puike spelers aangeboden door de scouting: er is alleen geen geld. Arnautovic, Darley, Rukavina en Manteiga zijn van wat ik weet gescout en concreet geworden. Rukavina en Arnautovic hebben zich inmiddels bewezen, en Darley en Manteiga schijnen ook wat te kunnen, maar dat is nog even afwachten.

Je doet nu net weer of je de hele scouting kent. Verbeek zegt trouwens in VI dat Berg wel bekend was bij de Feyenoordscouting maar dat er geen geld was. Eveneens de simpele reden waarom de scouting lijkt te falen.

Volgens mij bolde Greene gewoon zijn vuist btw..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:37:38 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62799106
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:36 schreef Crane het volgende:
Liever gewoon Nijland.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:38:20 #285
53267 TC03
pi_62799124
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

En dat mag jij gaan betwijfelen, maar dan ben je gewoon dom.
pi_62799125
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet echt een man met een netwerk. Wel een goede uitstraling.
En bovenal: visie. Hoe hij Groningen uit het slop heeft getrokken...
pi_62799158
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef Crane het volgende:

[..]

En bovenal: visie. Hoe hij Groningen uit het slop heeft getrokken...
Dat was Nijland
pi_62799169
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat was Nijland
Hoe lang zit die man daar nu?
pi_62799198
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Hoe lang zit die man daar nu?
1996
pi_62799237
Heeft Feyenoord ooit zo laag gestaan op de ranglijst als nu? Normaal gesproken was de trainer allang de laan uit gestuurd, maar het is de vraag of Feyenoord daar überhaupt geld voor heeft. De situatie is onhoudbaar en het is een wanprestatie van het collectief. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, hoe lang Verbeek nog mag aanmodderen, voordat er wordt ingegrepen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:44:42 #291
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62799290
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:

[..]

Zie het beleid van clubs als Groningen en NAC de afgelopen 2 jaar. Goedkope goede spelers op tijd scouten en halen, zorgen dat de selectie qua niveau wat horizontaler is ipv aan de ene kant Makaay te halen en aan de andere kant Greene te laten blijven. Liever een brede selectie met 23 redelijke spelers, dan een te krappe selectie met 6 goede spelers en 13 kneuzen. Als je dat voor elkaar hebt, kun je eens gaan kijken hoe je het niveau omhoog moet gaan tillen.
Bij Feyenoord moet je er gelijk staan en bij Groningen en NAC krijgen dat soort spelers meer tijd en is er minder druk.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_62799294
De positie van de trainer en die van TD zijn sterk met elkaar verbonden. Kan Verbeek niet gewoon zeggen dat hij een andere TD wilt die bij zijn visie past?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:46:05 #293
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62799324
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:34 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Hehehe, eindelijk reageert er eentje (Y)

Feijenoord mist gewoon de scherpte om het af te maken voorin. Maar zoals je vandaag speelde ben je zeker niet kansloos, niet tegen jullie niet tegen Roda. Het gaat om dat stukje concentratie. Vandaag 13 schoten op doel, dat luk je niet als je niet eens weet waar de ander staat. Nancy uit was echt kansloos..in competitie gaat het nog redelijk.

Maarja resultaten zeggen alles..
Het feit dat de kansen niet afgemaakt worden, de derde rangs voetballers (Greene en Timmer bv), een trainer waarbij geen chemie is, bestuurlijk gerommel bij tijd en wijln, spits die met moeite een halve wedstrijd speelt, etc. etc. Tel het maar op. Niet om te flamen, maar ik denk dat juist daardoor het een grotere bende is.

En ik vind het onbegrijpelijk dat Verbeek er nog zit...
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_62799325
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigk dat als die geweldige beleidsbepalers bij Feyenoord hadden gezeten, ze precies het zelfde hadden gedaan. En dat mag jij gaan betwijfelen, maar dan ben je gewoon dom.

En je loopt nou weer steeds te blaten dat je gelijk hebt en dat jou realiteit waar is geworden? Haal dan eens eerdere posts terug, waarin je dit vermeldt. Ik herinner me sowieso niets.

En gezeur op scouting wordt nu echt vermoeiend. Wie weet zijn er wel puike spelers aangeboden door de scouting: er is alleen geen geld. Arnautovic, Darley, Rukavina en Manteiga zijn van wat ik weet gescout en concreet geworden. Rukavina en Arnautovic hebben zich inmiddels bewezen, en Darley en Manteiga schijnen ook wat te kunnen, maar dat is nog even afwachten.

Je doet nu net weer of je de hele scouting kent. Verbeek zegt trouwens in VI dat Berg wel bekend was bij de Feyenoordscouting maar dat er geen geld was. Eveneens de simpele reden waarom de scouting lijkt te falen.

Volgens mij bolde Greene gewoon zijn vuist btw..
Kijk toch eens hoe andere clubs met een minder budget aan een gebalanceerd elftal zijn gaan bouwen. Je roept dat we geen geld hebben, maar de afgelopen 3 jaar heeft Feyenoord een miljoen of 25 a 30 aan spelers uitgegeven, om nog maar niet over de salarissen te beginnen. Dus doe niet alsof er nooit de mogelijkheid is geweest om de spelers die nu succesvol zijn te halen.

Mocht de scouting idd met goede namen zijn gekomen, dan moet degene die de knoop heeft doorgehakt om ze niet te halen z'n kop eraf. Als je in het bedrijfsleven beslissingen neemt die niet goed uitpakken (zelfs al waren het op het eerste gezicht logische beslissingen) dan sneuvel je gewoon, zo hard is het.
pi_62799387
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:44 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Bij Feyenoord moet je er gelijk staan en bij Groningen en NAC krijgen dat soort spelers meer tijd en is er minder druk.
Ook dat verhaaltje is tegenwoordig niet meer van toepassing. Clubs als Twente en Groningen presteren al 3 jaar beter of gelijkwaardig aan Feyenoord. Daar moet je er dus ook net zo snel staan als bij Feyenoord. Misschien werkt de enorme en volle Kuip idd op je zenuwen, maar daar moet je tegen leren kunnen.
pi_62799441
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef thaduck het volgende:

[..]

Het feit dat de kansen niet afgemaakt worden, de derde rangs voetballers (Greene en Timmer bv), een trainer waarbij geen chemie is, bestuurlijk gerommel bij tijd en wijln, spits die met moeite een halve wedstrijd speelt, etc. etc. Tel het maar op. Niet om te flamen, maar ik denk dat juist daardoor het een grotere bende is.

En ik vind het onbegrijpelijk dat Verbeek er nog zit...
Wat schiet er nieuwe trianer op dan? Alsof dan alle ballen er ineens wel invliegen. Vergelijk het met AZ, wat is daar nu tov vorig jaar veranderd? Maar het scheelt wel enorm in de punten. Het is iets ongrijpbaars, normaal gesproken maak je het gewoon af tegen Nec, W2 en Sparta. Trainers wissel zorgt alleen voor onrust en zal (zeker) op lange termijn weinig brengen.
pi_62799482
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:50 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Wat schiet er nieuwe trianer op dan? Alsof dan alle ballen er ineens wel invliegen. Vergelijk het met AZ, wat is daar nu tov vorig jaar veranderd? Maar het scheelt wel enorm in de punten. Het is iets ongrijpbaars, normaal gesproken maak je het gewoon af tegen Nec, W2 en Sparta. Trainers wissel zorgt alleen voor onrust en zal (zeker) op lange termijn weinig brengen.
Ik ben het met je eens, ik neem m'n woorden over Verbeek ook terug. Maar Bosz:
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:55:15 #298
53267 TC03
pi_62799522
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:52 schreef Crane het volgende:

[..]

pi_62799536
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Verbeeks vertrek komt nu wel heel dichtbij.
Verbeek is de enige klasbak die in rotterdam-zuid rondloopt. Kan hij er wat aan doen dan makaay niet meer kan scoren en dat de cler alleen in zijn eigen hoofd nog een goede verdediger is.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62799547
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:52 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is wel erg makkelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')