Mee eens, maar Fer speelde eindelijk een keer een beetje op niveau. Voorgaande wedstrijden speelde hij niks klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Maar zo'n stiffie ook joh. Das is wel tekenend in zo´n situatie hoor je een gat in het net schieten, niet te stiften. Doe je maar lekker bij 0-4.. Feijenoord moet op zeker spelen. Overigens vind ik Bisewar ook steeds minder toevoegen binnen de ploeg.
Dat idee begin ik ook te krijgen ja. Op de Kuip na, is niets van deze club meer Feyenoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Tijd voor je om een andere club te zoeken, want waarom zou je immers een degradatiekandidaat steunen, hè.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Sloggi het volgende:
Opstelling komend weekend:
Timmer
Lucius - Bahia - Hofland - Van Bronckhorst
Wijnaldum - El Ahmadi - Fer
Biseswar - Makaay - Bruins
quote:Openheid en transparantie
Er is al geruime tijd geen overleg gaande tussen supporters en de clubleiding en medewerkers van Feyenoord binnen het in 2005 gestarte Feyenoord Supporters Platform (FSP) en dat terwijl er genoeg te bespreken valt.
Wij denken hierbij aan de mislukte festiviteiten in het jubileumjaar, de toegangsprijzen van Europese duels, de vele makkelijk gegeven stadionverboden, de financiële situatie, het nieuwe stadion, etcetera…
Onder het mom van de door Feyenoord gepredikte Openheid en Transparantie zullen wij meedelen dat ook de laatste adviesgroep inmiddels het bijltje erbij neergegooid heeft. Het FSP lijkt dus een stille dood te sterven…
Hoe het nu verder moet met dit overlegorgaan is niet bekend. Vanuit dit overlegorgaan zou ook het stemrecht van Legioen gestalte moeten krijgen. Het Legioen heeft toch al enige hinder ondervonden inzake de kwestie Opstelten, naar aanleiding waarvan diverse mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd of gaan opzeggen.
Biseswar op rechts?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Sloggi het volgende:
Opstelling komend weekend:
Timmer
Lucius - Bahia - Hofland - Van Bronckhorst
Wijnaldum - El Ahmadi - Fer
Biseswar - Makaay - Bruins
Biseswar speelt voorzichtiger lijkt het wel. Tegen ajax speelde hij met meer lef, zocht zijn man op en maakte de actie. Nu draait hij veel vaker terug. Misschien bang om zijn plekkie kwijt te raken als die actie tevaak mislukt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Maar zo'n stiffie ook joh. Das is wel tekenend in zo´n situatie hoor je een gat in het net schieten, niet te stiften. Doe je maar lekker bij 0-4.. Feijenoord moet op zeker spelen. Overigens vind ik Bisewar ook steeds minder toevoegen binnen de ploeg.
Heb je ook gelijk in hoor. Wil het niet op hem schuiven, speelde gewoon een goede wedstrijd, had alleen 3 goals kennen maken. Maar dat hoort ook bij jonge spelers, Wijnaldum speelde de eerste helft ook een stuk sterker dan de tweede. Maar juist jongens als Makaay, Gio en El Ahmadi moeten de kar trekken. Achterin geldt dat voor De Cler en Hofland, maar eerste genoemd ken zelfs geen skippybal meer afstoppen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mee eens, maar Fer speelde eindelijk een keer een beetje op niveau. Voorgaande wedstrijden speelde hij niks klaar.
Biseswar heeft zijn 2 moments of fame dan nu ook wel gehad en het wordt duidelijk dat ie niet goed genoeg is voor het top niveau. Dat hij toch het meest dreigende is van de hele voorhoede zegt genoeg over de rest.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt arrogant hoe die Fer dat even dacht te doen.
Belachelijkste was nog wel die actie van Biseswar ( die al weken slecht speelt ) die voor open doel, meters over schiet
Is het weer tijd om elke jeugdspeler het stempel 'slechte mentaliteit' op te drukken?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Biseswar heeft zijn 2 moments of fame dan nu ook wel gehad en het wordt duidelijk dat ie niet goed genoeg is voor het top niveau. Dat hij toch het meest dreigende is van de hele voorhoede zegt genoeg over de rest.
Fer heeft gewoon niet de juiste mentaliteit voor voetbal op hoog niveau.
En het kan maar zo. Dat is het idiote: OK Feyenoord heeft veel tekortkomingen, maar zó slecht ís het helemaal niet. Aan de andere kant: als je dan weer ziet hoe ze deze pot verliezen, dan kan het zelfs nog spannend worden bij HHC.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:58 schreef Staanplaats het volgende:
Roda uit moeten we gewoon winnen, het is daar een grote tyfusbende zelfde geldt voor Utrecht.
Niks angst nu..
Beter dan Bruins op rechts lijkt me. Ik zie Bruins in zijn huidige vorm ook liever niet in de basis, maar voorin kan hij minder schade aanrichten dan De Cler en Greene achterin...quote:
Jouw 'gelijk'? Jij bent de enige persoon ter wereld die heeft gezien dat het bagger is ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk alle shit over me heen? Ik was van mezelf idd al altijd wat negatief, maar sinds de winterstop van vorig jaar toen er geen cent was voor een spits begon ik écht in te zien dat de huidige beleidsbepalers Feyenoord alleen maar kapot maken.
De keren dat ik voorzichtig positief was (komst Makaay etc., komst Verbeek, begin dit seizoen) werden kei en keihard afgestraft. Mijn aangedragen 'oplossingen' waren idd niet altijd even realistisch en goed, maar de resultaten bewijzen keer op keer mijn gelijk dat het alleen maar kutter is dan 2 jaar geleden helaas.
Dit weekend gewoon weer verliezen hoor, reken daar maar op.
Hoe zouden ze het dan moeten aanpakken volgens jou?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
de resultaten bewijzen keer op keer mijn gelijk dat het alleen maar kutter is dan 2 jaar geleden helaas.
Bisewar zou in mijn ogen veel sneller moeten spelen. Wanneer hij de bal in de voeten krijgt moetie gewoon kaatsen en diepte zoeken. Nu maakt het teveel zinloze meters, kost veels te veel tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:00 schreef Juk het volgende:
[..]
Biseswar speelt voorzichtiger lijkt het wel. Tegen ajax speelde hij met meer lef, zocht zijn man op en maakte de actie. Nu draait hij veel vaker terug. Misschien bang om zijn plekkie kwijt te raken als die actie tevaak mislukt?
Overigens over de spitspositie, dat liep inderdaad vandaag wel lekker. Makaay kreeg ook een aantal schotkansen. Maar je moet nu echt wel iets veranderen. Laat desnoods Erasmus in de basis beginnen.
Timmer
Tiendalli Bahia Hofland Gio
El Ahmadi
Wijnaldum Fer Biseswar
Erasmus Makaay
Als Verbeek nu geen veranderingen doorvoert graaft hij, zoals gezegd, zijn eigen graf. Al is het maar voor de buitenwereld.
Waarom wordt er dan b.v. niet geprotesteerd tegen Bosz z'n contractverlenging? Alleen al dat er over gepraat wordt bewijs toch dat de Feyenoord-top maar wat doet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw 'gelijk'? Jij bent de enige persoon ter wereld die heeft gezien dat het bagger is ?Kom op zeg, dat hebben 50.000 man wekelijks geconstateerd vorig seizoen.
Dat het beleid dramatisch is moet ik je gelijk in geven. Hoe kun je nou al je geld uitgeven aan 1 speler (El Ahmadi) terwijl je al jaren weet dat er een CV en een rechtsback bij moet. Die aankoop vind ik er echt een waar totaal geen visie achter zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk alle shit over me heen? Ik was van mezelf idd al altijd wat negatief, maar sinds de winterstop van vorig jaar toen er geen cent was voor een spits begon ik écht in te zien dat de huidige beleidsbepalers Feyenoord alleen maar kapot maken.
De keren dat ik voorzichtig positief was (komst Makaay etc., komst Verbeek, begin dit seizoen) werden kei en keihard afgestraft. Mijn aangedragen 'oplossingen' waren idd niet altijd even realistisch en goed, maar de resultaten bewijzen keer op keer mijn gelijk dat het alleen maar kutter is dan 2 jaar geleden helaas.
Dit weekend gewoon weer verliezen hoor, reken daar maar op.
Nee, want Wijnaldum moeten we koesteren. Geweldige spelerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is het weer tijd om elke jeugdspeler het stempel 'slechte mentaliteit' op te drukken?
Aan de andere kant, als wel El Ahmadi niet zouden hebben, dan hadden we helemaal niemand meer gehad op het middenveld. Van Bronckhorst moet wat mij betreft linksback, dan houd je Fer en Wijnaldum over...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het beleid dramatisch is moet ik je gelijk in geven. Hoe kun je nou al je geld uitgeven aan 1 speler (El Ahmadi) terwijl je al jaren weet dat er een CV en een rechtsback bij moet. Die aankoop vind ik er echt een waar totaal geen visie achter zit.
Het supportersbeleid wat ze voeren is al helemaal te debiel voor woorden. Praten over transparantie die er niet is etc etc.
En dat noemen ze dan een topsport mentaliteit. Dikke vinger!
Bosz
[ afbeelding ]
Landzaat, Bruins, de Guzmanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als wel El Ahmadi niet zouden hebben, dan hadden we helemaal niemand meer gehad op het middenveld. Van Bronckhorst moet wat mij betreft linksback, dan houd je Fer en Wijnaldum over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |