Verbeek doet het prima, Feyenoord niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd.
Nog 2 wedstrijden Happel.
Ben je dom?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je praat over het niet kunnen scoren, en niet kunnen verdedigen, hoe kan je dan spreken over goed spelen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef TC03 het volgende:
Crane, heb je nu je zin? Supporters proberen de catacombe in te breken.
Sukkel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Makaay, Greene en De Cler wat klappen gaan krijgen.
Dunno zal wel rustig zijn. Ze riepen iets met kankerbestuur ole ole. Nu journaal. Nu gaan de bezoekers langzaam naar buiten, zo is te horen. Boze aanhangers hebben geprobeerd in de kleedkamers te komen. onquote:
Je zegt dat Feyenoord prima speelt.quote:
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Happel het volgende:
Geen enkele trainer zal het beter doen Crane, wanneer gaat dat doordringen door die betonplaat voor je kop?
Was te verwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef thomasss het volgende:
-- altijd met die supporters
Hij heeft gewoon gelijk. Zelfs Volendam heeft momenten dat het goed veldspel laat zien. Het gaat om een elftal dat goed staat en als je niet scoort en blundert achterin, speel je gewoon slecht.quote:
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je zegt dat Feyenoord prima speelt.
Je scoort niet, en je hebt een verdediging van niks. Daarbij is Feyenoord geland op de 16e plaats, dus gevaar voor degradatie(al is het wel vroeg in het seizoen).
In mijn ogen speel je dan toch echt niet prima.
Wat heeft het voor zin om de trainer nu te ontslaan en er weer ene nieuwe voor te zetten? Denk je dat het dan opeens beter zal gaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd.
Nog 2 wedstrijden Happel.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je scoort niet, en je hebt een verdediging van niks. Daarbij is Feyenoord geland op de 16e plaats, dus gevaar voor degradatie(al is het wel vroeg in het seizoen).
Er moet iets gebeuren wat een positief effect zal hebben. Denk je nou serieus dat als je Verbeek ontslaat je ineens wel 10 wedstrijden op rij wint ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?
Ze spelen inderdaad niet prima. Prima is als je wint als je beter bent dan de tegenstander, en op een respectabel niveau zit. Nou, respectabel is het niveau niet en winnen doen we jammer genoeg ook niet meer. Booi zegt net er 'een heleboel strijd, passie en beleving' in zat, maar dat is blijkbaar niet genoeg meer. Zo komt Verbeek aan de beurt. Wilt iemand dat ik er kort verslag van doe? Anders zet je zelf maar de radio aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren wat een positief effect zal hebben. Denk je nou serieus dat als je Verbeek ontslaat je ineens wel 10 wedstrijden op rij wint ofzo?
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.
Hij houdt er andere standpunten en meningen op na, dat die anders zijn kunnen wij weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Siemerink het volgende:
Moderators, wat moet Crane wél doen om een ban te krijgen op de Feyenoord topics?
Zijn posts voegen werkelijk waar niets toe en werken als doping voor andere users. Op deze manier worden alle Feyenoord topics om zeep geholpen.
doei #2quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.
Ik vind het zo kortzichtig om op basis van 7 wedstrijden te oordelen. Dat deed NEC ook niet met Been, en zie hoe NEC nu presteert. Wie zegt dat met Feyenoord niet kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.
-doe maar niet-quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.
Het VELDspel was prima DEZE wedstrijd, aangezien Feyenoord 80 minuten op de helft van Sparta heeft gevoetbald en hierbij meer dan 10 kansen heeft gecreëerd. Moeilijk hè, lezen? En nu ergens anders trollen, dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.
16e plaats. 8 westrijden gespeeld en 5 puntjes gehaald
Idd, Feyenoord speelt prima.![]()
Had het erg veel van weg jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
De 1-1 van Sparta was buitenspel hoor ik zojuist?
Hooguit een halve centimeter, was nauwelijks te zien..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
De 1-1 van Sparta was buitenspel hoor ik zojuist?
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij houdt er andere standpunten en meningen op na, dat die anders zijn kunnen wij weinig aan doen.
Komt het dit seizoen niet meer. Tenzij Feyenoord nu 15 wedstrijden op rij wint.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef patrickt37 het volgende:
Iemand ontslaan heeft totaal geen nut. Laat Verbeek gewoon zijn werk doen, en hopen dat het goed komt.
Tweede helft was wel een stuk minder, maar klopt wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het VELDspel was prima DEZE wedstrijd, aangezien Feyenoord 80 minuten op de helft van Sparta heeft gevoetbald en hierbij meer dan 10 kansen heeft gecreëerd. Moeilijk hè, lezen? En nu ergens anders trollen, dag.
Zucht. Laten we het zo stellen: Feyenoord had een enorm overwicht vandaag. En dat overwicht was er ook tegen NEC en Willem II. Of beter gezegd: Feyenoord had meer overwicht en kansen dan die twee tegenstanders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.
16e plaats. 8 westrijden gespeeld en 5 puntjes gehaald
Idd, Feyenoord speelt prima.![]()
Zoals gewoonlijk toon je weer eens aan totaal geen realiteitszin te hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.
Overigens nu ik even tot rust gekomen ben, bedenk ik me dat ik beter m'n frustraties op Bosz af kan reageren.
Tweede helft was inderdaad minder, maar behalve die tegengoal bijna niks weggegeven en nog genoeg kansen gecreëerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tweede helft was wel een stuk minder, maar klopt wel.
Als Feijenoord na een kwartier 0-2 voorstaat valt daar niks van te zeggen. Maar ja als, als me buurman een voorwiel had was het een kruiwagen
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu, na 3 jaar? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk toon je weer eens aan totaal geen realiteitszin te hebben.
Bij Ajax waarschijnlijk wel, maar ik hoop niet dat je ons met Ajax-publiek wilt vergelijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.
Overigens nu ik even tot rust gekomen ben, bedenk ik me dat ik beter m'n frustraties op Bosz af kan reageren.
Boehoe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?
Hou nou eens op met hou het had kúnnen zijn. Dat kun je 2 of 3 wedstrijden doen, maar dit is structueel lijkt het wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Ajax waarschijnlijk wel, maar ik hoop niet dat je ons met Ajax-publiek wilt vergelijken? Verbeek doet weinig fout. Een beetje vertrouwen en iets minder pech en je had minstens 3 van de verloren wedstrijden gewoon gewonnen en er was niks aan de hand
.
Tien minuten geleden wil je Verbeek nog weg hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?
Zeven wedstrijden is een hele slechte fase, niks structureels.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou nou eens op met hou het had kúnnen zijn. Dat kun je 2 of 3 wedstrijden doen, maar dit is structueel lijkt het wel.
Ja want de transfermarkt gaat niet meer open binnen nu en 4 jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat Bosz eindverantwoordelijk mag worden gesteld nu, na 3 jaar? Besef je je dat we mede door hem straks zonder geld, Europees voetbal en vervangers voor spelers als Gio en Makaay kunnen zitten?
Wat loopt je nou te janken joh huillie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Lariekoek het volgende:
-hoevaak moet ik je nog waarschuwen?-
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef NoizEkick het volgende:
Op Radio Rijnmond zinspeelt de verslaggever volgens mij ook al op een eventueel vertrek van Verbeek...
De tijd dat ik graag mocht trollen in het Feyenoord topic is allang verleden tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zucht. Laten we het zo stellen: Feyenoord had een enorm overwicht vandaag. En dat overwicht was er ook tegen NEC en Willem II. Of beter gezegd: Feyenoord had meer overwicht en kansen dan die twee tegenstanders.
Maarja, je komt hier om te trollen, al probeer je dat stiekem te bedekken door serieus te discussieren. Je kan het alleen niet.
Zonder geld heb je niet veel op de transfermarkt te zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja want de transfermarkt gaat niet meer open binnen nu en 4 jaar.
Had die verslaggever ook een vervanger op het oog?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef NoizEkick het volgende:
Op Radio Rijnmond zinspeelt de verslaggever volgens mij ook al op een eventueel vertrek van Verbeek...
Ja, want Feyenoord heeft miljoenen te spenderen op de transfermarkt!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja want de transfermarkt gaat niet meer open binnen nu en 4 jaar.
Post eens normaal mee zeg, dat getroll.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat loopt je nou te janken joh huillie?
Provoceren is wel je ding he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Laat maar. Jullie vinden het dus geen zware ramp om degradatievoetbal te spelen merk ik al. Maar Wijnaldum speelde vaak een helft goed hoor, en we hadden kampioen kúnnen worden hoor als we niet verloren hadden van Sparta, PSV, Ajax, Heerenveen, Heracles, NEC, Roda JC, Vitesse, Twente en FC Utrecht.
Zie toch eens in hoe slecht we ervoor staan.
Ben ik het mee eens hoor, begrijp me niet verkeerd. Verbeek ontslaan is het stomste wat je nu kunt doen (zeg ik als Ajacied).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat lost niets op brengt alleen maar meer onrust met zich mee. Het ligt niet aan de trainer het ligt eraan dat ze de kansen niet afmaken.
Die krijgt gewoon een nieuw contract joh, om Feyenoord verder naar de tering te helpen. Voor zover dat nog kan. Ongeloofelijk hoe die man buiten schot blijft.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had die verslaggever ook een vervanger op het oog?
Wel makkelijk om te roepen dat Verbeek eruit moet.
Laten ze eerst Bosz er maar uit knikkeren. Zijn contract niet verlengen lijkt mij een ideale mogenlijkheid.
Nope, geen ramp om degradatievoetbal te spelen. Graag zelfs. Sorry dat we zulke kneuzen zijn, misschien moet je maar een ander forum gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Laat maar. Jullie vinden het dus geen zware ramp om degradatievoetbal te spelen merk ik al. Maar Wijnaldum speelde vaak een helft goed hoor, en we hadden kampioen kúnnen worden hoor als we niet verloren hadden van Sparta, PSV, Ajax, Heerenveen, Heracles, NEC, Roda JC, Vitesse, Twente en FC Utrecht.
Een Feyenoorder die het niet in z'n eigen ploeg ziet zitten is aan het provoceren?quote:
Wacht maar op het einde van het seizoen hoe we er dan voor staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Klopt, maar had het hier toch liever gehad over de 6e winst op rij voor het sterke Feyenoord.quote:
Doet ons inderdaad niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Het kwam toch wel goed, zei je een maand geleden al?quote:
Dat ziet iedereen ook wel domme ajaxied. Alleen jij ziet niet dat het ontslaan van bv een Bosz er echt niet voor zorgt dat die ballen er nu wel invliegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
Ja, komt het ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Het kwam toch wel goed, zei je een maand geleden al?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die het niet in z'n eigen ploeg ziet zitten is aan het provoceren?
Nee maar transfer vrije spelers bestaan ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord heeft miljoenen te spenderen op de transfermarkt!
Bosz
Rotte appels zoals Fer???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef erkel het volgende:
Ik zal zo eens de samenvatting kijken en zien hoeveel kansen er dan gemist zijn.
Ik zie dit niet binnen 1 of 2 weken veel beter gaan. Zolang er rotte appels als Greene en Fer opgestelt blijven worden.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar had het hier toch liever gehad over de 6e winst op rij voor het sterke Feyenoord.
Hoe help je je club precies naar de tering als je Makaay, Hofland, Gio binnen haalt? Hij is geen waarzegger die in de toekomst kan kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon een nieuw contract joh, om Feyenoord verder naar de tering te helpen. Voor zover dat nog kan. Ongeloofelijk hoe die man buiten schot blijft.
Zo makkelijk is het niet, wat namen halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe help je je club precies naar de tering als je Makaay, Hofland, Gio binnen haalt? Hij is geen waarzegger die in de toekomst kan kijken.
Alsof ie naar een Nederlandse degradatiekandidaat wil.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het wordt tijd dat Feyenoord gaat investeren in een leider voor op het middenveld. Van Bommel zou ideaal zijn. Daarnaast moet er nog een CV en een rechtsback bij komen.
Tijd voor je om een andere club te zoeken, want waarom zou je immers een degradatiekandidaat steunen, hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof ie naar een Nederlandse degradatiekandidaat wil.
Feyenoord staat in de degradatiezone, maar is absoluut geen degradatiekandidaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof ie naar een Nederlandse degradatiekandidaat wil.
Bekijk de kop boven het artikel in het AD maar eens, dan kun je nog even verder soppen.quote:
Zo kennen we je weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste.
Dank je voor het aanbieden van je kaartje. Je hebt het volgende kaartje aangeboden:
Wedstrijd: Feyenoord - FC Utrecht
Tijdstip: 2008-11-09 14:30:00
Aantal kaartjes: 1
Vak: X1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |