Zie het beleid van clubs als Groningen en NAC de afgelopen 2 jaar. Goedkope goede spelers op tijd scouten en halen, zorgen dat de selectie qua niveau wat horizontaler is ipv aan de ene kant Makaay te halen en aan de andere kant Greene te laten blijven. Liever een brede selectie met 23 redelijke spelers, dan een te krappe selectie met 6 goede spelers en 13 kneuzen. Als je dat voor elkaar hebt, kun je eens gaan kijken hoe je het niveau omhoog moet gaan tillen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe zouden ze het dan moeten aanpakken volgens jou?
Altijd lastig Den Bosch uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het zo doorgaat is de kans wel groot dat we volgend jaar weer eens een schaal pakken
Wat heeft Bosz nou precies fout gedaan? Kijk dat is dus jouw probleem: verkeerde realiteit. Wat denk je nou zelf? Dat die geweldige beleidsbepalers van Groningen en Heerenveen, de voorkeur aan Berg, Stenman, Granqvist hadden gegeven ten faveure van Makaay, De Cler, Hofland? Nee. Die hadden precies het zelfde gedaan. Kijk achteraf is dit slecht uitgevallen, en is Bosz verantwoordelijk voor deze selectie, maar kom op... Kijk ik ben ook geen fan van Bosz en ik zie ook liever iemand anders. Maar protesteren tegen zijn contractverlenging is dikke bullshit. Vergeet ook een keer niet dat het eerste halfjaar vorig jaar, nog maar een klein jaartje geleden er gewoon redelijk tot goed werd gevoetbald en we eerste stonden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan b.v. niet geprotesteerd tegen Bosz z'n contractverlenging? Alleen al dat er over gepraat wordt bewijs toch dat de Feyenoord-top maar wat doet?
Ik kan er niet zo om lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het zo doorgaat is de kans wel groot dat we volgend jaar weer eens een schaal pakken
Laatste keer werd 4-1 toch? Met een uitblinkende Van der Laakquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Altijd lastig Den Bosch uit
Ik ben het met je eens dat het aankoop- en verkoopbeleid niet goed was deze transferperiode. Bosz hoopte De Guzman te verkopen, zodoende werd El Ahmadi als vervanger gehaald. Met het geld van De Guzman + het verkopen van andere overbodige spelers zou dan geïnvesteerd kunnen worden in de verdediging. Omdat er geen spelers verkocht zijn is dat allemaal niet gelukt, en dat is deels aan Bosz te wijten ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het beleid dramatisch is moet ik je gelijk in geven. Hoe kun je nou al je geld uitgeven aan 1 speler (El Ahmadi) terwijl je al jaren weet dat er een CV en een rechtsback bij moet. Die aankoop vind ik er echt een waar totaal geen visie achter zit.
Het supportersbeleid wat ze voeren is al helemaal te debiel voor woorden. Praten over transparantie die er niet is etc etc.
En dat noemen ze dan een topsport mentaliteit. Dikke vinger!
Bosz
[ afbeelding ]
Ja, die scoort altijd tegen Feyenoordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
Laatste keer werd 4-1 toch? Met een uitblinkende Van der Laak
Dat hebben we elk seizoen wel een periode.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
nog maar een klein jaartje geleden er gewoon redelijk tot goed werd gevoetbald en we eerste stonden.
Een goede scouting is natuurlijk niet zomaar neergezet, en betaalt zich al helemaal niet binnen twee jaar uit. Ik vind het wel raar dat er al jaren dezelfde mensen zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie het beleid van clubs als Groningen en NAC de afgelopen 2 jaar. Goedkope goede spelers op tijd scouten en halen,
Een brede selectie kost geld en tijd. Bovendien raken we veel spelers aan de straatstenen niet kwijt, waardoor er niet genoeg financiële ruimte is om spelers te kopen. Een brede selectie heb je zonder geld ook niet binnen een paar jaar neergezet. Er moet een natuurlijk verloop zijn, waardoor er spelers gaan en er (op termijn) gelijkwaardige spelers voor terug komen. Er zijn de afgelopen 2 jaar al veel slechte spelers gegaan, een aantal gebleven en ook aardig wat goede spelers gekomen. Het aankoopbeleid van de afgelopen 2 jaar is stukken beter dan dat van de jaren ervoor.quote:zorgen dat de selectie qua niveau wat horizontaler is ipv aan de ene kant Makaay te halen en aan de andere kant Greene te laten blijven. Liever een brede selectie met 23 redelijke spelers, dan een te krappe selectie met 6 goede spelers en 15 kneuzen.
Een beleid gebasseerd op "verwachten" inkomsten is sowieso not done. En dan willen ze een topsportklimaat hebben binnen Feyenoordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het aankoop- en verkoopbeleid niet goed was deze transferperiode. Bosz hoopte De Guzman te verkopen, zodoende werd El Ahmadi als vervanger gehaald. Met het geld van De Guzman + het verkopen van andere overbodige spelers zou dan geïnvesteerd kunnen worden in de verdediging. Omdat er geen spelers verkocht zijn is dat allemaal niet gelukt, en dat is deels aan Bosz te wijten ja.
Zo werkt het in een economisch/financieel instituut: risico's nemen. Neemt niet weg dat Bosz heeft gefaald, maar elke TD had Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst binnen gehaald als dat kon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een beleid gebasseerd op "verwachten" inkomsten is sowieso not done. En dan willen ze een topsportklimaat hebben binnen Feyenoord
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:24 schreef blindgier het volgende:
Ja ik zal hem er zondag uithalen ok.
Eigenlijk niets. Hij heeft alleen de visie van een blinde mol. De open deuren trapt ie in, maar zodra die dat een keer niet kan gebeurt er ook helemaal niets. Als Tomasson zich niet had aangeboden hadden we deze zomer alleen El Ahmadi gehaald, en misschien nog een paniek-aankoop of erger nog: Leequote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat heeft Bosz nou precies fout gedaan?
Mijn realiteit is anders helaas dé realiteit geworden nu. Of eigenlijk hebben deze resultaten mijn realiteit nog overtroffen op een negatieve manier.quote:Kijk dat is dus jouw probleem: verkeerde realiteit.
Dat vraag ik me af. Groningen en Heerenveen hebben best wat geld nu, maar dat investeren ze niet in 'grote' namen (terwijl daarvan best een aantal haalbaar van zijn) maar in een brede gelijkwaardige selectie.quote:Wat denk je nou zelf? Dat die geweldige beleidsbepalers van Groningen en Heerenveen, de voorkeur aan Berg, Stenman, Granqvist hadden gegeven ten faveure van Makaay, De Cler, Hofland?
Zie hierboven dus. Die clubs zijn best zuinig qua salarissen. Ze vertrouwen erop dat hun scouting voor namen zorgt die de helft minder kosten maar 2 keer zo goed presteren.quote:Nee. Die hadden precies het zelfde gedaan.
Bosz heeft gewoon geen visie, zoals ik al eerder zei. Wat hij vorige zomer deed kan elke supporter toch wel bedenken? Bovendien had hij de scouting allang volledig opnieuw op moeten gaan bouwen.quote:Kijk achteraf is dit slecht uitgevallen, en is Bosz verantwoordelijk voor deze selectie, maar kom op... Kijk ik ben ook geen fan van Bosz en ik zie ook liever iemand anders. Maar protesteren tegen zijn contractverlenging is dikke bullshit. Vergeet ook een keer niet dat het eerste halfjaar vorig jaar, nog maar een klein jaartje geleden er gewoon redelijk tot goed werd gevoetbald en we eerste stonden.
ah gossie, t zit diep he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:24 schreef blindgier het volgende:
Ja ik zal hem er zondag uithalen ok.
Zal wel meevallen hij is elke week een 'faler'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ach ik reageer net zo kansloos als jouw opmerking. Kusje.
Zo die Greene is vanaf nu dus uitgerangeerd bij Feyenoord.quote:Greene steekt middelvinger op naar eigen supporters
Serginho Greene is de laatste weken de gebeten hond in de selectie van Verbeek. Voor de wedstrijd werd door het Legioen de naam van Dwight Tiendalli gescandeert en de reactie van Greene hierop werd geuit door een middelvinger op te steken na zijn assist op Leroy Fer waardoor Feyenoord op een 0-1 voorsprong kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |