Helemala nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Verbeeks vertrek komt nu wel heel dichtbij.
Lul niet zo dom. Het linkerrijtje is al een utopie, en degraderen doen we toch niet. Het is over en uit met Feyenoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef TC03 het volgende:
Het is niet te geloven. Wat ben ik hier ziek van. Dit is denk ik de zuurste nederlaag die ik ooit heb meegemaakt.
Feyenoord speelt goed genoeg, ze kunnen alleen niet scoren omdat Makaay als een lantaarnpaal fungeert en de andere spelers het vermogen tot scoren ontbeert. En dan geeft ie nog geeneens licht in de duisternis.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef Jappe90 het volgende:
Nu moet er echt iets gebeuren. Wie worden er uit de selectie gezet?
Oh wacht, we hebben geen vervangers, missn jeugd?
Houd je mond eens over Verbeek, je ziet zelf toch ook wel dat hetgene waardoor Feyenoord steeds verliest volkomen buiten Verbeek's macht ligt. Makaay die niet scherp is, ballen die er normaal gesproken gewoon ingaan gaan er nu niet in, De Cler glijdt uit. Als Verbeek ontslagen wordt kan je je beter nu alvast inschrijven voor de Jupiler League.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Lul niet zo slap godverdomme, dwaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |