Er staat toch ook een frikandel?quote:
Maarre ... er staat nu nog steeds een frikadel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Snel verbeteren zekerEr stond eerst frikadel
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maarre ... er staat nu nog steeds een frikadel?
Ik vervang de frikadel wel, dat plaatje is het enige grote plaatje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Kremers het volgende:
Die plaatjes in de op verneuken mijn internet verbinding
eBay... goedkoop, snel en makkelijk....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef Remake het volgende:
Weet iemand waar ik een witte PS3 controller kan bestellen?
Ik heb ADSL wijsneus, de host is gewoon kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vervang de frikadel wel, dat plaatje is het enige grote plaatje.
Is het een idee om eens over te stappen van 52k naar ADSL?
WIE WAT WAAR!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!
GOD...OF...WAR 3...HOLY FUCK...
bedankt voor die tip, heb hem gehaald, met de huidige koers was ie 42,-quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
eBay... goedkoop, snel en makkelijk....
Had mijn zilveren voor ongeveer ¤35,- volgens mij en binnen 5 dagen uit Hong Kong...
ik had 'm zelf hier vandaan: Taco-Toy
Heb het even nagekeken en was voor ¤37,- incl verzenden uit Hong Kong en met 5 dagen in huis.
Je bedoeld gears of war?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!
GOD...OF...WAR 3...HOLY FUCK...
Gisteren al gezien bij Gamemania in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:53 schreef Tumble het volgende:
Mocht iemand vandaag Fallout 3 signaleren dan hoor ik het graag heb nog wat euri te spenden. na de game massacre van vorige week
vanmiddag maar eens even de stad in dan hopen op een early scorequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gisteren al gezien bij Gamemania in Amsterdam.
Overigens kan je daar tegen inlevering van GTA-IV de game Saints Row2 meenemen voor ¤10,-
(zijn de trophies net uit, dus lekkere timing).
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef capital_P het volgende:
Ben nu bezig met spiderman web of shadows, meesterlijk spel!
quote:
Iedereen hier hoopt datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:13 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
![]()
Hoop snel mijn MP betakey te ontvangen.
Als je die cod 5 beta teveel word, wil ik m wel hebben hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef YOgamerYO het volgende:
Waarom verzendt Play-aisia die LBP+Duals shock 3 bundel niet naar NederlandHeeft iemand deze bundel ergens gevonden? Bij GH allebei niet op vooraad.
Maar ja FC 2 komt binnekort binnenen ik moet ook nog iets doen met SR 2, SOCOM en met COD5 Beta
en ik vraag me af of ik Fable 2 of Endwar of Mirror's Edge moet kopen. En zeg niet dat ik meerdere moet kopen want ik heb er al 5 besteld
![]()
. en dat voor iemand die vroeger 3 spelllen per jaar kocht
Bethesdaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef Tumble het volgende:
fallout binnen heerlijk oblivion sausje.....
Fallout ook al? Gamehubs zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef Wessiej het volgende:
Heb Guitar Hero World Tour binnen, en fallout
quote:Mirror's Edge demo komt sneller dan verwacht
Dice is de ontwikkelaar van de Battlefield reeks, toch is Mirror's Edge een compleet andere game.
Hoe anders kun je al snel gaan ontdekken, na geruchten dat we in november een demo zouden krijgen laat Electronic Arts weten dat de demo nog deze maand verschijnt. Morgen zal de demo via het PlayStation Network te verkrijgen zijn, vrijdag volgt de Xbox 360 demo.
De demo dient als proloog voor het spel en geeft je een tutorial en een klein stukje van het eerste level.
Hoe en waar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Verschil is alleen wel dat ik hem ook krijg.
Media Marktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fallout ook al? Gamehubs zeker?
Nee, was pakken/wegwezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook gezien wat de CE daar kost trouwens?
Geen openbare prijsvraag of loting in elk geval.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe en waar als ik vragen mag?
Aan de andere kant is het natuurlijk wel gaaf om een Fatality in HD te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef SuperFruitig het volgende:
dat MK vs DCU is echt een FAILGAME imoIk kan maar niet geloven dat het serieus uit komt dalijk
Ah kijk, we zijn al een stap verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Geen openbare prijsvraag of loting in elk geval.
Misschien is fatality niet meer de juiste term. Misschien moeten we het maar cuddlelity noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef Kingside het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het natuurlijk wel gaaf om een Fatality in HD te doen.
YOU HAVE BEEN KILLED BY BUNNIES ZOMGquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien is fatality niet meer de juiste term. Misschien moeten we het maar cuddlelity noemen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
YOU HAVE BEEN KILLED BY BUNNIES ZOMG
Ja! Schijt irritant, dacht dat ik de enigste was. Gelukkigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Tumble het volgende:
Hebben anderen die fallout spelen ook last van het feit dat als er iemand uit je friends list online komt (en je krijgt hiervan een berichtje) dat de game dan even bevriest? heel iritant!!
quote:
http://www.thehut.com/hut/9997576.productquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef Tumble het volgende:
waar was Valkyria chronicles nou zo goedkoop?
Super!! gelijk besteld!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.thehut.com/hut/9997576.product
OH HELL YEAH. Downloaden als ik thuiskomquote:
Nope, wij hebben europese store. Voor de UK en US store moet je ook een psn id hebben voor die landen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
Is de UK store gewoon onze standaard store als je de taal Nederlands hebt? Of weer een andere?
Bagger, maar bedankt iig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nope, wij hebben europese store. Voor de UK en US store moet je ook een psn id hebben voor die landen.
wees gerust, is zo gepieptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Bagger, maar bedankt iig.
1tje aanmaken dan maar
Het was inderdaad makkelijker dan een US account aanmakenquote:
7 accounts?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb 7 accounts![]()
Zijn er nog meer landen die de moeite waard zijn voor een aparte account zoals Rusland, Duitsland, Zuid Korea of Brazilië?
idem ahier alleen heb ik ipv Hongkong een singapore account aangemaakt (maar volgens mij is het dezelfde store) Omdat een vriend van me regelmatig games uit singapore meeneemt ( tja 33 euri per stuk en altijd engelse subs en taal das nog eens games shoppen)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef merino het volgende:
[..]
7 accounts?
Ik kom niet op meer dan 5 (UK, NL, USA, Hongkong, Japan)
Volgens mij wel dezelfde store maar wel met andere currency. HK PSN cards zijn dan weer bij playasia te kopen dus vandaar dat ik toch voor HongKong gekozen hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Tumble het volgende:
[..]
idem ahier alleen heb ik ipv Hongkong een singapore account aangemaakt (maar volgens mij is het dezelfde store) Omdat een vriend van me regelmatig games uit singapore meeneemt ( tja 33 euri per stuk en altijd engelse subs en taal das nog eens games shoppen)
Oezbekistan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb 7 accounts![]()
Zijn er nog meer landen die de moeite waard zijn voor een aparte account zoals Rusland, Duitsland, Zuid Korea of Brazilië?
Vet! Van het week weer spelen dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BFBC updatenieuwe maps en trophies! 269MB
Die van mij is ook bezig nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik trek Mirrors edgu nu van de NL store af.. alleen die endwar demo staat er niet
nieuwe maps zijn tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BFBC updatenieuwe maps en trophies! 269MB
Failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef merino het volgende:
[..]
nieuwe maps zijn tof
trophy's gaat zuigen worden. Ook omdat je niet de medium campaign trophy's krijgt als je hem op hard uitspeelt
Ik vond het wel leuk, maar niet spectaculair.quote:
controller is altijd handigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:18 schreef Kingside het volgende:
PS1 werken toch gewoon prima op de PS3? Iemand die het al geprobeerd heeft? Heb je daar nog memorycard en/of controller voor nodig?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef Kremers het volgende:
The agonyOnder strategie staat de demo van EndWar, maar als je er op klikt krijg je de melding dat er niets gekocht kan worden
Iemand bij Sony heeft lopen kutten...
edit: Sony heeft een officiële release lijst vrijgegeven:
Buzz Quiz TV Special Edition - 31 oktober
MotorStorm Pacific Rift - 31 oktober
LittleBigPlanet - 5 november
SingStar Volume 3 - 14 november
SingStar ABBA - 14 november
Resistance 2 - 28 november
Dus vanaf a.s. woensdag ligt LBP al in de winkels
Bedankt! Erg handig dus, maar eens even wat toppertjes van het PS1 tijdperk aanschaffen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:23 schreef Gamer_V het volgende:
Werkt gewoon met de PS3 controller en je hebt geen echte memory card nodig, je kan een softwarematige PS1 memorycard instellen ergens in het gamemenu.
quote:And while I like the unique approach, I'm disappointed at the lack of co-op in the single-player narrative. Hale's frequently with his squad (or at least another soldier) for a good portion of the campaign. Why not throw a live buddy in there?
B+quote:That's the main disappointment, if any, behind Resistance 2. It's a clear "we're improving upon our predecessor" type of title, and it succeeds on that front. If you're really picky, you can quibble about certain aspects -- not as many cool visual effects as you'd hope for in a modern shooter (depth-of-field, motion blur, etc.) or occasional slowdown (mostly when respawning after an active firefight), to name two. But, overall, Resistance 2 is an extremely well-assembled FPS, with an improved campaign, fun competitive multiplayer, and a damn neat take on co-op. I wouldn't go as far as to say this is the definitive PS3 game, but it's certainly one of the best PS3 exclusives I've played. Plus, I gotta give props to a game that loves giant monsters as much as I do.
Ik denk dat dat in de latere levels nog wel goedkomt. Maar ik heb het net even gespeeld maar moet nog wel even de rock-scissors-paper doorkrijgen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:47 schreef Beach het volgende:
Endwar valt me eigenlijk een beetje tegen.
Veel te kleinschalig en het ziet er niet eens supergoed uit.
HYPE ME UP CYB NOOOAAAAISSSSSSSSSEEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
Prince of Persia: Glorious Gameplay Trailer HD
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:16 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet ook niet drie keer op L1 drukken. Het is l1, r1, l1.Bovendien is dat slechts de tutorial. Het eerste echte level dat er bij zit is echt heel tof.
OMGquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
Prince of Persia: Glorious Gameplay Trailer HD
![]()
![]()
TACTICAL... TACTICAL!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Even offtopic maar dit is het kijken waard.
Vind het een irrtant mannetje. En hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Even offtopic maar dit is het kijken waard.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
DUCK, SHOOT! DUCK, SHOOT! DUCK, SHOOT!!!!
Komt ook nog eens bij dat de handling stukken beter is dan in de demoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Had net even Motorstorm: Pacific Rift bij een vriend gechecked but damn wat een verschil met de demo.
De gehele look is gewoon compleet anders in de full game met veel meer kleur en minder jaggies. De demo die ze hebben uitgebracht schrikt je alleen maar af. Achterlijke zet van Sony...
Morgen dan toch hopelijk binnen, demo vond ik maar niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Komt ook nog eens bij dat de handling stukken beter is dan in de demo
ik is verslaafd.
Ziet er lekker kleurrijk uit. En ook deze staat op mijn "do want" lijstje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Nee
De headset is wel vet, en die kost los 50, en de game + headset is 60, dus voor een game van 10 euro is het niet slecht...
Teringquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Motorstorm 2 import? Ik ben wel benieuwd of je gewoon op de EU servers kan komen enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:32 schreef Wessiej het volgende:
Motorstorm 2 en LittleBigPlanet binnen, ben vooral benieuwd naar de eerste. Bevindingen wel vanavond posten
Import ja, deel 1 kon dat idd niet, maar ik stop hem er nu in.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is Motorstorm 2 import? Ik ben wel benieuwd of je gewoon op de EU servers kan komen enzo.
En dan die andere gast een bord omhoog houden met "But he doesn't know that I carry a loaded gun"quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus , WWE wrestling![]()
Zit ik zo te gamen, zie ik op de achtergrond een pipo staan die een bord omhoog hield
Wat stond erop..
The guy behind me can't see![]()
![]()
![]()
Ik lag helemaal dood te gaan daar
Leuke game héquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus , WWE wrestling![]()
Zit ik zo te gamen, zie ik op de achtergrond een pipo staan die een bord omhoog hield
Wat stond erop..
The guy behind me can't see![]()
![]()
![]()
Ik lag helemaal dood te gaan daar
Nadat ze de game afmaken dmv patches en zo is het waarschijnlijk wel een goede game. Of 'ie leuk is hangt volledig van je smaak af.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:56 schreef DaggerNL het volgende:
Is socom confrontation leuk?
Reviews van de PS3 versie of van de "oude brakke, nog niet gepatchde" Xbox 360 versie?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef SjonLok het volgende:
oh, bekijk nu wat reviews van Alone in the Dark. Misschien is het toch meer een game voor in de budgetbak
waar heb je die besteld dat je ze nu al binnen hebt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:32 schreef Wessiej het volgende:
Motorstorm 2 en LittleBigPlanet binnen, ben vooral benieuwd naar de eerste. Bevindingen wel vanavond posten
Zoals altijd:quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:48 schreef merino het volgende:
[..]
waar heb je die besteld dat je ze nu al binnen hebt?
Ligt natuurlijk aan de PS3, niet aan de developersquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:45 schreef DrDentz het volgende:
De ene na de andere freeze hier in Midnight Club LA. Sterf toch, hoerige kutgaystation.
Nou niet zeiken dan en ga lekker verder patiencenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Het is natuurlijk teveel gevraagd voor een apparaat van 600 en een game van 60 pegels om direct op elkaar aan te sluiten. Auw auw it hurts my wallet. En ik speel al een vette game zonder freezes. Patience op de PC.
Je kan je ps3 altijd nog verkopen en een Xbox kopen, hou je waarschijnlijk nog geld overquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb genoeg betaald om te mogen zeiken. Kutplaystation. Brrrr. Sterf!!! Had ik maar een XBOX. Spijt, spijt, spijt.
Waar heb je precies spijt van?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb genoeg betaald om te mogen zeiken. Kutplaystation. Brrrr. Sterf!!! Had ik maar een XBOX. Spijt, spijt, spijt.
Ligt eraan wat je erbij doet.. Een PS3 80gb met dual shock en LBP is maar 400 euri dus daar moet je uiteraard wel onder gaan zitten...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel zou ik voor m'n PS3 krijgen denk je? Het is een 80 gig model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. door hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet? Dat is het stuk net nadat die vrouw twee keer "to the right" zegt.
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!
Nee, want mijn 360 kon ik twee keer resetten in het eerste weekend dat ik hem hadquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!
Ik heb nooit freezesquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet natuurlijk blij zijn met de kwartiertjes fun tussen de freezes in.
Het bestaat vast wel, maar dan is je PS3 kapot. Stuur hem dan terug. Of de games die je koopt zuigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef DrDentz het volgende:
"Ik heb het nooit dus het bestaat niet"-logica. Nee ik verzin dit.
Blu-ray drive al schoongemaakt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Raar, ik heb hem bijna een jaar niet aangeraakt. Kutding.
Jaar niet aangeraakt en 80gb?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Raar, ik heb hem bijna een jaar niet aangeraakt. Kutding.
Dus dat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:22 schreef Skeletor het volgende:
Speel een spel waar geen freezes in voorkomen en wacht op een eventuele patch ofzo....
Is maar een idee hoor..
quote:Joysticks: CoD 4 is Ultimate GotY
Someone order Activision a truck. It's going to need one for all its Golden Joysticks after having just taken the final award, the Virgin Media Ultimate Game of the Year, for Call of Duty 4.
The sheer unstoppable might of Activision's shooter this year knocked even the mighty Grand Theft Auto IV down into second. And Hideo Kojima (who's surely watching all this from his penthouse Jacuzzi in Japan) can give himself a pat on the back for Metal Gear Solid 4, which came in third.
You guys, it seems, like to shoot people.
40 dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Of 60? In ieder geval waar ze mee begonnen in Europa. Weet niet precies hoeveel.
Nee, die kwam later. Het is de 60 GB. Die heb ik ook, en werkt prima. Waarschijnlijk is dat spel gewoon bout, koop dan een ander spel..quote:
Dit spel is echt megavet, op de freezes na.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, die kwam later. Het is de 60 GB. Die heb ik ook, en werkt prima. Waarschijnlijk is dat spel gewoon bout, koop dan een ander spel..
Je mag jou 20gb anders wel doorverkopen aan mij hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit spel is echt megavet, op de freezes na.
Als het alleen aan de freezes ligt moet Rockstar met een patch komen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit spel is echt megavet, op de freezes na.
Bij GTA IV had ik dit gezeik ook. Toen kwamen ze na een week met een patch en was het over. Blijkbaar kunnen ze bij Rockstar niet met hun eigen engine omgaan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:09 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als het alleen aan de freezes ligt moet Rockstar met een patch komen!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:08 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je mag jou 20gb anders wel doorverkopen aan mij hoor.
I can feel your pain, daarom moet je ook niet meer verder spelen tot ie gepatched is..quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Maar je moet je voorstellen.. een pittig toernooi, best of three, je hebt de eerste gewonnen, de tweede verloren en de derde race is bijna afgelopen je staat aan kop.. FREEZE
Ik wil die pijn niet opnieuw meemaken.
Meh nooit gedaan, doe het ook niet. Ik hou het nog steeds bij 13 nov ps3 160gb dagquote:
Soms kan het zelfs de helft schelen en consoles bv die niet meer beschikbaar zijn, zijn dan op die manier nog te koop.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan dan? Doe t liever ook niet, maar het kan veel geld schelen.
Gelukkig maar, niet meer van die rare dingen zeggen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
En in een emotionele bui zeg je dingen waar je later spijt van hebt. Dat over een Xbox kopen meende ik niet.
quote:Video Presentation Heavy Rain
Here's the public presentation of Heavy Rain for the PlayStation 3 made by its Producer at Micromania Games Show 2008 in Paris.
- In this demo, the player takes the role of a young journalist who is investigating on several girls' disappearances, she goes to a house of a former taxi driver who is suspected of killing these women. In this presentation, the Producer of the game shows 2 different ways to finish this demo, there are lots of different ways to get through the story.
- Multiple view camera system, not always behind the girl.
- The demo is fully playable, no cut-scenes, the player can control the girl at any time.
- The Sixaxis motion sensor is used in the game to make different moves (open a window, raise or hit on an object, etc.).
- It is possible to hear what is happening in the mind of the character, so the player knows the different choices that are available.
- No loadings in the game!
- Backgrounds are fully interactive (all objects can be used, all doors can be opened, etc.).
- Very interesting Split Screen System to keep an eye on the murderer, control the character at the same time.
- The player has to maintain several buttons to stay hidden, uncomfortable situation for the player to reproduce the same stress in the game.
- Quick time events for some action scenes.
Ik zat idd ook te twijfelen om deze CE te halen, jij zeker ook bij vgp?quote:
Fixed.quote:Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toch niet gedaan, al is die daar maar 66 incl.
Grappig, ik heb net wel mijn bestelling afgerond....quote:Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zat idd ook te twijfelen om deze CE te halen, jij zeker ook bij vgp?
Toch niet gedaan, al is die daar maar 60 incl.
quote:Op zondag 2 november 2008 02:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Grappig, ik heb net wel mijn bestelling afgerond....![]()
Zoals? Ik kan me wel een voorstelling maken natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan weer niks met Far Cry2 en Fallout3.quote:Op zondag 2 november 2008 08:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik denk dat ik resistance 2 aan me voorbij laat gaan...
Ik wacht wel tot hij 30 euro is.
Er komen teveel andere goede spellen uit.
Y yo también.quote:Op zondag 2 november 2008 08:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik denk dat ik resistance 2 aan me voorbij laat gaan...
Ik wacht wel tot hij 30 euro is.
Er komen teveel andere goede spellen uit.
Gears of War 2 bijvoorbeeld (ander platform i know)quote:Op zondag 2 november 2008 12:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zoals? Ik kan me wel een voorstelling maken natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan weer niks met Far Cry2 en Fallout3.
Boeiend dat het op een ander platform is, ik ben niet zo closed minded. Ik heb zelf geen Xbox360 en dus ook geen "last" van het budget moeten verdelen over een ander systeem.quote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gears of War 2 bijvoorbeeld (ander platform i know)
Maar dat is voor mij DE titel van dit jaar, de Multiplayer van deel 1 speel ik ook nog steeds.
En de Beta vond ik ook maar matig van resistance 2... moet 8 man op een simpele chimera schieten en nog ben je 5 minuten er mee bezig...
Volgens mij niet, je moest t doen met de beta.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef ikookhier het volgende:
Komt er eigenlijk nog een demo van LBP ?
Die heb ik helaas gemistquote:Op zondag 2 november 2008 15:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je moest t doen met de beta.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ben de grens van 100 280 trophies gepasseerd
Goed hèquote:Op zondag 2 november 2008 14:57 schreef Blackninjadude het volgende:
Dead Space binnen. Uurtje gespeeld, wat een lekkere horror sfeer
quote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ben de grens van 100 1 trophiesy gepasseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef Kremers het volgende:
Er zit een bug in Far Cry 2Het forum van Ubi zit vol met bug topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het schijnt dat er binnenkort een patch komt die al deze problemen oplost. Heb het spel opnieuw gestart anders?
Ik zag het net ja, 12 pagina's in het "report PS3 bugs here" en een soortgelijk aantal posts voor het 360 en PC bugeport topicquote:Op zondag 2 november 2008 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het forum van Ubi zit vol met bug topics![]()
Maar het schijnt dat er binnenkort een patch komt die al deze problemen oplost. Heb het spel opnieuw gestart anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajaja, we weten het. Jij bent de uber trophyhoerquote:
Prijs: ¤ 29,95quote:"Logic3 Wireless Controllers Duo Pack"
Ze op bluetooth laten werken was natuurlijk teveel moeitequote:Op maandag 3 november 2008 07:51 schreef JDude het volgende:
Krijg je er twee gratis gehoorapparaten bij?
hehehe ibood verkoopt helaas wel vaker dubieuze rotzooi die duurder is dan de nieuwprijs eldersquote:Op maandag 3 november 2008 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibood van vandaag.
[ afbeelding ]
[..]
Prijs: ¤ 29,95
Adviesprijs: 99,95
Right.![]()
Na 5 minuutjes gegoogled te hebben zie ik het somber in voor je, zie overal 1 DS3 erbij...quote:Op maandag 3 november 2008 12:14 schreef rakotto het volgende:
Mensen, de 160 GB had toch 2 controllers in de bundel?
quote:Your order for Little Big Planet (with Play.com Exclusive Nariko Character) has been posted. Please note PLAY.COM will show on your statement. Please allow 3-5 days delivery.
Ik wil je pret niet bederven, maar ik hoop dan voor je dat de post ditmaal wat sneller is. Mijn bestellingen via play.com hebben er zo'n 3 weken over gedaan....quote:
Ik kan wachten...quote:Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wil je pret niet bederven, maar ik hoop dan voor je dat de post ditmaal wat sneller is. Mijn bestellingen via play.com hebben er zo'n 3 weken over gedaan....
Mijn bestelstatus op bartsmit.com is inmiddels veranderd in klaar voor verzending
Same here.quote:Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mijn bestelstatus op bartsmit.com is inmiddels veranderd in klaar voor verzending
Ik ben er speciaal voor naar de stad geweest, geen ps3 voor mij.quote:Op maandag 3 november 2008 12:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Na 5 minuutjes gegoogled te hebben zie ik het somber in voor je, zie overal 1 DS3 erbij...
Same here.quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kijk nog eens, bij mij staat hij nu op bestelling verzonden
Je krijgt een blu-ray speler geintegreerd, en die kosten nog steeds minimaal 200 euro.quote:Op maandag 3 november 2008 18:18 schreef Wensley het volgende:
wat is de ps3 duur.. 180 euro voor een 360 incl 2 spellen en 400 euro voor ps3+LBP
En ingebouwde Wifi, iets wat de 360 niet heeft. En ook standaard een HDD. Die 360 van 180 euro heeft toch geen HDD?quote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Je krijgt een blu-ray speler geintegreerd, en die kosten nog steeds minimaal 200 euro.
Voor spelcomputer alleen zou ie inderdaad duur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |