Nope, wij hebben europese store. Voor de UK en US store moet je ook een psn id hebben voor die landen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
Is de UK store gewoon onze standaard store als je de taal Nederlands hebt? Of weer een andere?
Bagger, maar bedankt iig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nope, wij hebben europese store. Voor de UK en US store moet je ook een psn id hebben voor die landen.
wees gerust, is zo gepieptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Bagger, maar bedankt iig.
1tje aanmaken dan maar
Het was inderdaad makkelijker dan een US account aanmakenquote:
7 accounts?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb 7 accounts![]()
Zijn er nog meer landen die de moeite waard zijn voor een aparte account zoals Rusland, Duitsland, Zuid Korea of Brazilië?
idem ahier alleen heb ik ipv Hongkong een singapore account aangemaakt (maar volgens mij is het dezelfde store) Omdat een vriend van me regelmatig games uit singapore meeneemt ( tja 33 euri per stuk en altijd engelse subs en taal das nog eens games shoppen)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef merino het volgende:
[..]
7 accounts?
Ik kom niet op meer dan 5 (UK, NL, USA, Hongkong, Japan)
Volgens mij wel dezelfde store maar wel met andere currency. HK PSN cards zijn dan weer bij playasia te kopen dus vandaar dat ik toch voor HongKong gekozen hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Tumble het volgende:
[..]
idem ahier alleen heb ik ipv Hongkong een singapore account aangemaakt (maar volgens mij is het dezelfde store) Omdat een vriend van me regelmatig games uit singapore meeneemt ( tja 33 euri per stuk en altijd engelse subs en taal das nog eens games shoppen)
Oezbekistan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb 7 accounts![]()
Zijn er nog meer landen die de moeite waard zijn voor een aparte account zoals Rusland, Duitsland, Zuid Korea of Brazilië?
Vet! Van het week weer spelen dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BFBC updatenieuwe maps en trophies! 269MB
Die van mij is ook bezig nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik trek Mirrors edgu nu van de NL store af.. alleen die endwar demo staat er niet
nieuwe maps zijn tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BFBC updatenieuwe maps en trophies! 269MB
Failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef merino het volgende:
[..]
nieuwe maps zijn tof
trophy's gaat zuigen worden. Ook omdat je niet de medium campaign trophy's krijgt als je hem op hard uitspeelt
Ik vond het wel leuk, maar niet spectaculair.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |