Er staat toch ook een frikandel?quote:
Maarre ... er staat nu nog steeds een frikadel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Snel verbeteren zekerEr stond eerst frikadel
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maarre ... er staat nu nog steeds een frikadel?
Ik vervang de frikadel wel, dat plaatje is het enige grote plaatje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Kremers het volgende:
Die plaatjes in de op verneuken mijn internet verbinding
eBay... goedkoop, snel en makkelijk....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef Remake het volgende:
Weet iemand waar ik een witte PS3 controller kan bestellen?
Ik heb ADSL wijsneus, de host is gewoon kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vervang de frikadel wel, dat plaatje is het enige grote plaatje.
Is het een idee om eens over te stappen van 52k naar ADSL?
WIE WAT WAAR!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!
GOD...OF...WAR 3...HOLY FUCK...
bedankt voor die tip, heb hem gehaald, met de huidige koers was ie 42,-quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
eBay... goedkoop, snel en makkelijk....
Had mijn zilveren voor ongeveer ¤35,- volgens mij en binnen 5 dagen uit Hong Kong...
ik had 'm zelf hier vandaan: Taco-Toy
Heb het even nagekeken en was voor ¤37,- incl verzenden uit Hong Kong en met 5 dagen in huis.
Je bedoeld gears of war?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!
GOD...OF...WAR 3...HOLY FUCK...
Gisteren al gezien bij Gamemania in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:53 schreef Tumble het volgende:
Mocht iemand vandaag Fallout 3 signaleren dan hoor ik het graag heb nog wat euri te spenden. na de game massacre van vorige week
vanmiddag maar eens even de stad in dan hopen op een early scorequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gisteren al gezien bij Gamemania in Amsterdam.
Overigens kan je daar tegen inlevering van GTA-IV de game Saints Row2 meenemen voor ¤10,-
(zijn de trophies net uit, dus lekkere timing).
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef capital_P het volgende:
Ben nu bezig met spiderman web of shadows, meesterlijk spel!
quote:
Iedereen hier hoopt datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:13 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
![]()
Hoop snel mijn MP betakey te ontvangen.
Als je die cod 5 beta teveel word, wil ik m wel hebben hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef YOgamerYO het volgende:
Waarom verzendt Play-aisia die LBP+Duals shock 3 bundel niet naar NederlandHeeft iemand deze bundel ergens gevonden? Bij GH allebei niet op vooraad.
Maar ja FC 2 komt binnekort binnenen ik moet ook nog iets doen met SR 2, SOCOM en met COD5 Beta
en ik vraag me af of ik Fable 2 of Endwar of Mirror's Edge moet kopen. En zeg niet dat ik meerdere moet kopen want ik heb er al 5 besteld
![]()
. en dat voor iemand die vroeger 3 spelllen per jaar kocht
Bethesdaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef Tumble het volgende:
fallout binnen heerlijk oblivion sausje.....
Fallout ook al? Gamehubs zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef Wessiej het volgende:
Heb Guitar Hero World Tour binnen, en fallout
quote:Mirror's Edge demo komt sneller dan verwacht
Dice is de ontwikkelaar van de Battlefield reeks, toch is Mirror's Edge een compleet andere game.
Hoe anders kun je al snel gaan ontdekken, na geruchten dat we in november een demo zouden krijgen laat Electronic Arts weten dat de demo nog deze maand verschijnt. Morgen zal de demo via het PlayStation Network te verkrijgen zijn, vrijdag volgt de Xbox 360 demo.
De demo dient als proloog voor het spel en geeft je een tutorial en een klein stukje van het eerste level.
Hoe en waar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Verschil is alleen wel dat ik hem ook krijg.
Media Marktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fallout ook al? Gamehubs zeker?
Nee, was pakken/wegwezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook gezien wat de CE daar kost trouwens?
Geen openbare prijsvraag of loting in elk geval.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe en waar als ik vragen mag?
Aan de andere kant is het natuurlijk wel gaaf om een Fatality in HD te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef SuperFruitig het volgende:
dat MK vs DCU is echt een FAILGAME imoIk kan maar niet geloven dat het serieus uit komt dalijk
Ah kijk, we zijn al een stap verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Geen openbare prijsvraag of loting in elk geval.
Misschien is fatality niet meer de juiste term. Misschien moeten we het maar cuddlelity noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef Kingside het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het natuurlijk wel gaaf om een Fatality in HD te doen.
YOU HAVE BEEN KILLED BY BUNNIES ZOMGquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien is fatality niet meer de juiste term. Misschien moeten we het maar cuddlelity noemen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
YOU HAVE BEEN KILLED BY BUNNIES ZOMG
Ja! Schijt irritant, dacht dat ik de enigste was. Gelukkigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Tumble het volgende:
Hebben anderen die fallout spelen ook last van het feit dat als er iemand uit je friends list online komt (en je krijgt hiervan een berichtje) dat de game dan even bevriest? heel iritant!!
quote:
http://www.thehut.com/hut/9997576.productquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef Tumble het volgende:
waar was Valkyria chronicles nou zo goedkoop?
Super!! gelijk besteld!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.thehut.com/hut/9997576.product
OH HELL YEAH. Downloaden als ik thuiskomquote:
Nope, wij hebben europese store. Voor de UK en US store moet je ook een psn id hebben voor die landen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
Is de UK store gewoon onze standaard store als je de taal Nederlands hebt? Of weer een andere?
Bagger, maar bedankt iig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nope, wij hebben europese store. Voor de UK en US store moet je ook een psn id hebben voor die landen.
wees gerust, is zo gepieptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Bagger, maar bedankt iig.
1tje aanmaken dan maar
Het was inderdaad makkelijker dan een US account aanmakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |