7 accounts?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb 7 accounts![]()
Zijn er nog meer landen die de moeite waard zijn voor een aparte account zoals Rusland, Duitsland, Zuid Korea of Brazilië?
idem ahier alleen heb ik ipv Hongkong een singapore account aangemaakt (maar volgens mij is het dezelfde store) Omdat een vriend van me regelmatig games uit singapore meeneemt ( tja 33 euri per stuk en altijd engelse subs en taal das nog eens games shoppen)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef merino het volgende:
[..]
7 accounts?
Ik kom niet op meer dan 5 (UK, NL, USA, Hongkong, Japan)
Volgens mij wel dezelfde store maar wel met andere currency. HK PSN cards zijn dan weer bij playasia te kopen dus vandaar dat ik toch voor HongKong gekozen hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Tumble het volgende:
[..]
idem ahier alleen heb ik ipv Hongkong een singapore account aangemaakt (maar volgens mij is het dezelfde store) Omdat een vriend van me regelmatig games uit singapore meeneemt ( tja 33 euri per stuk en altijd engelse subs en taal das nog eens games shoppen)
Oezbekistan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb 7 accounts![]()
Zijn er nog meer landen die de moeite waard zijn voor een aparte account zoals Rusland, Duitsland, Zuid Korea of Brazilië?
Vet! Van het week weer spelen dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BFBC updatenieuwe maps en trophies! 269MB
Die van mij is ook bezig nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik trek Mirrors edgu nu van de NL store af.. alleen die endwar demo staat er niet
nieuwe maps zijn tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
BFBC updatenieuwe maps en trophies! 269MB
Failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef merino het volgende:
[..]
nieuwe maps zijn tof
trophy's gaat zuigen worden. Ook omdat je niet de medium campaign trophy's krijgt als je hem op hard uitspeelt
Ik vond het wel leuk, maar niet spectaculair.quote:
controller is altijd handigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:18 schreef Kingside het volgende:
PS1 werken toch gewoon prima op de PS3? Iemand die het al geprobeerd heeft? Heb je daar nog memorycard en/of controller voor nodig?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef Kremers het volgende:
The agonyOnder strategie staat de demo van EndWar, maar als je er op klikt krijg je de melding dat er niets gekocht kan worden
Iemand bij Sony heeft lopen kutten...
edit: Sony heeft een officiële release lijst vrijgegeven:
Buzz Quiz TV Special Edition - 31 oktober
MotorStorm Pacific Rift - 31 oktober
LittleBigPlanet - 5 november
SingStar Volume 3 - 14 november
SingStar ABBA - 14 november
Resistance 2 - 28 november
Dus vanaf a.s. woensdag ligt LBP al in de winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |