Zoals? Ik kan me wel een voorstelling maken natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan weer niks met Far Cry2 en Fallout3.quote:Op zondag 2 november 2008 08:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik denk dat ik resistance 2 aan me voorbij laat gaan...
Ik wacht wel tot hij 30 euro is.
Er komen teveel andere goede spellen uit.
Y yo también.quote:Op zondag 2 november 2008 08:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik denk dat ik resistance 2 aan me voorbij laat gaan...
Ik wacht wel tot hij 30 euro is.
Er komen teveel andere goede spellen uit.
Gears of War 2 bijvoorbeeld (ander platform i know)quote:Op zondag 2 november 2008 12:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zoals? Ik kan me wel een voorstelling maken natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan weer niks met Far Cry2 en Fallout3.
Boeiend dat het op een ander platform is, ik ben niet zo closed minded. Ik heb zelf geen Xbox360 en dus ook geen "last" van het budget moeten verdelen over een ander systeem.quote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gears of War 2 bijvoorbeeld (ander platform i know)
Maar dat is voor mij DE titel van dit jaar, de Multiplayer van deel 1 speel ik ook nog steeds.
En de Beta vond ik ook maar matig van resistance 2... moet 8 man op een simpele chimera schieten en nog ben je 5 minuten er mee bezig...
Volgens mij niet, je moest t doen met de beta.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef ikookhier het volgende:
Komt er eigenlijk nog een demo van LBP ?
Die heb ik helaas gemistquote:Op zondag 2 november 2008 15:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je moest t doen met de beta.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ben de grens van 100 280 trophies gepasseerd
Goed hèquote:Op zondag 2 november 2008 14:57 schreef Blackninjadude het volgende:
Dead Space binnen. Uurtje gespeeld, wat een lekkere horror sfeer
quote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ben de grens van 100 1 trophiesy gepasseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef Kremers het volgende:
Er zit een bug in Far Cry 2Het forum van Ubi zit vol met bug topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het schijnt dat er binnenkort een patch komt die al deze problemen oplost. Heb het spel opnieuw gestart anders?
Ik zag het net ja, 12 pagina's in het "report PS3 bugs here" en een soortgelijk aantal posts voor het 360 en PC bugeport topicquote:Op zondag 2 november 2008 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het forum van Ubi zit vol met bug topics![]()
Maar het schijnt dat er binnenkort een patch komt die al deze problemen oplost. Heb het spel opnieuw gestart anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajaja, we weten het. Jij bent de uber trophyhoerquote:
Prijs: ¤ 29,95quote:"Logic3 Wireless Controllers Duo Pack"
Ze op bluetooth laten werken was natuurlijk teveel moeitequote:Op maandag 3 november 2008 07:51 schreef JDude het volgende:
Krijg je er twee gratis gehoorapparaten bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |