Je kan je ps3 altijd nog verkopen en een Xbox kopen, hou je waarschijnlijk nog geld overquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb genoeg betaald om te mogen zeiken. Kutplaystation. Brrrr. Sterf!!! Had ik maar een XBOX. Spijt, spijt, spijt.
Waar heb je precies spijt van?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb genoeg betaald om te mogen zeiken. Kutplaystation. Brrrr. Sterf!!! Had ik maar een XBOX. Spijt, spijt, spijt.
Ligt eraan wat je erbij doet.. Een PS3 80gb met dual shock en LBP is maar 400 euri dus daar moet je uiteraard wel onder gaan zitten...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel zou ik voor m'n PS3 krijgen denk je? Het is een 80 gig model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. door hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet? Dat is het stuk net nadat die vrouw twee keer "to the right" zegt.
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!
Nee, want mijn 360 kon ik twee keer resetten in het eerste weekend dat ik hem hadquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!
Ik heb nooit freezesquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet natuurlijk blij zijn met de kwartiertjes fun tussen de freezes in.
Het bestaat vast wel, maar dan is je PS3 kapot. Stuur hem dan terug. Of de games die je koopt zuigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef DrDentz het volgende:
"Ik heb het nooit dus het bestaat niet"-logica. Nee ik verzin dit.
Blu-ray drive al schoongemaakt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Raar, ik heb hem bijna een jaar niet aangeraakt. Kutding.
Jaar niet aangeraakt en 80gb?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Raar, ik heb hem bijna een jaar niet aangeraakt. Kutding.
Dus dat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:22 schreef Skeletor het volgende:
Speel een spel waar geen freezes in voorkomen en wacht op een eventuele patch ofzo....
Is maar een idee hoor..
quote:Joysticks: CoD 4 is Ultimate GotY
Someone order Activision a truck. It's going to need one for all its Golden Joysticks after having just taken the final award, the Virgin Media Ultimate Game of the Year, for Call of Duty 4.
The sheer unstoppable might of Activision's shooter this year knocked even the mighty Grand Theft Auto IV down into second. And Hideo Kojima (who's surely watching all this from his penthouse Jacuzzi in Japan) can give himself a pat on the back for Metal Gear Solid 4, which came in third.
You guys, it seems, like to shoot people.
40 dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Of 60? In ieder geval waar ze mee begonnen in Europa. Weet niet precies hoeveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |