quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
DUCK, SHOOT! DUCK, SHOOT! DUCK, SHOOT!!!!
Komt ook nog eens bij dat de handling stukken beter is dan in de demoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Had net even Motorstorm: Pacific Rift bij een vriend gechecked but damn wat een verschil met de demo.
De gehele look is gewoon compleet anders in de full game met veel meer kleur en minder jaggies. De demo die ze hebben uitgebracht schrikt je alleen maar af. Achterlijke zet van Sony...
Morgen dan toch hopelijk binnen, demo vond ik maar niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Komt ook nog eens bij dat de handling stukken beter is dan in de demo
ik is verslaafd.
Ziet er lekker kleurrijk uit. En ook deze staat op mijn "do want" lijstje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Nee
De headset is wel vet, en die kost los 50, en de game + headset is 60, dus voor een game van 10 euro is het niet slecht...
Teringquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Motorstorm 2 import? Ik ben wel benieuwd of je gewoon op de EU servers kan komen enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:32 schreef Wessiej het volgende:
Motorstorm 2 en LittleBigPlanet binnen, ben vooral benieuwd naar de eerste. Bevindingen wel vanavond posten
Import ja, deel 1 kon dat idd niet, maar ik stop hem er nu in.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is Motorstorm 2 import? Ik ben wel benieuwd of je gewoon op de EU servers kan komen enzo.
En dan die andere gast een bord omhoog houden met "But he doesn't know that I carry a loaded gun"quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus , WWE wrestling![]()
Zit ik zo te gamen, zie ik op de achtergrond een pipo staan die een bord omhoog hield
Wat stond erop..
The guy behind me can't see![]()
![]()
![]()
Ik lag helemaal dood te gaan daar
Leuke game héquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus , WWE wrestling![]()
Zit ik zo te gamen, zie ik op de achtergrond een pipo staan die een bord omhoog hield
Wat stond erop..
The guy behind me can't see![]()
![]()
![]()
Ik lag helemaal dood te gaan daar
Nadat ze de game afmaken dmv patches en zo is het waarschijnlijk wel een goede game. Of 'ie leuk is hangt volledig van je smaak af.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:56 schreef DaggerNL het volgende:
Is socom confrontation leuk?
Reviews van de PS3 versie of van de "oude brakke, nog niet gepatchde" Xbox 360 versie?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef SjonLok het volgende:
oh, bekijk nu wat reviews van Alone in the Dark. Misschien is het toch meer een game voor in de budgetbak
waar heb je die besteld dat je ze nu al binnen hebt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:32 schreef Wessiej het volgende:
Motorstorm 2 en LittleBigPlanet binnen, ben vooral benieuwd naar de eerste. Bevindingen wel vanavond posten
Zoals altijd:quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:48 schreef merino het volgende:
[..]
waar heb je die besteld dat je ze nu al binnen hebt?
Ligt natuurlijk aan de PS3, niet aan de developersquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:45 schreef DrDentz het volgende:
De ene na de andere freeze hier in Midnight Club LA. Sterf toch, hoerige kutgaystation.
Nou niet zeiken dan en ga lekker verder patiencenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Het is natuurlijk teveel gevraagd voor een apparaat van 600 en een game van 60 pegels om direct op elkaar aan te sluiten. Auw auw it hurts my wallet. En ik speel al een vette game zonder freezes. Patience op de PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |