quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
DUCK, SHOOT! DUCK, SHOOT! DUCK, SHOOT!!!!
Komt ook nog eens bij dat de handling stukken beter is dan in de demoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Had net even Motorstorm: Pacific Rift bij een vriend gechecked but damn wat een verschil met de demo.
De gehele look is gewoon compleet anders in de full game met veel meer kleur en minder jaggies. De demo die ze hebben uitgebracht schrikt je alleen maar af. Achterlijke zet van Sony...
Morgen dan toch hopelijk binnen, demo vond ik maar niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Komt ook nog eens bij dat de handling stukken beter is dan in de demo
ik is verslaafd.
Ziet er lekker kleurrijk uit. En ook deze staat op mijn "do want" lijstje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Nee
De headset is wel vet, en die kost los 50, en de game + headset is 60, dus voor een game van 10 euro is het niet slecht...
Teringquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Motorstorm 2 import? Ik ben wel benieuwd of je gewoon op de EU servers kan komen enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:32 schreef Wessiej het volgende:
Motorstorm 2 en LittleBigPlanet binnen, ben vooral benieuwd naar de eerste. Bevindingen wel vanavond posten
Import ja, deel 1 kon dat idd niet, maar ik stop hem er nu in.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is Motorstorm 2 import? Ik ben wel benieuwd of je gewoon op de EU servers kan komen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |