Je kan je ps3 altijd nog verkopen en een Xbox kopen, hou je waarschijnlijk nog geld overquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb genoeg betaald om te mogen zeiken. Kutplaystation. Brrrr. Sterf!!! Had ik maar een XBOX. Spijt, spijt, spijt.
Waar heb je precies spijt van?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb genoeg betaald om te mogen zeiken. Kutplaystation. Brrrr. Sterf!!! Had ik maar een XBOX. Spijt, spijt, spijt.
Ligt eraan wat je erbij doet.. Een PS3 80gb met dual shock en LBP is maar 400 euri dus daar moet je uiteraard wel onder gaan zitten...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel zou ik voor m'n PS3 krijgen denk je? Het is een 80 gig model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. door hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet? Dat is het stuk net nadat die vrouw twee keer "to the right" zegt.
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!
Nee, want mijn 360 kon ik twee keer resetten in het eerste weekend dat ik hem hadquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap over naar mijn kant! Je krijgt er geen spijt van!
Ik heb nooit freezesquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet natuurlijk blij zijn met de kwartiertjes fun tussen de freezes in.
Het bestaat vast wel, maar dan is je PS3 kapot. Stuur hem dan terug. Of de games die je koopt zuigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef DrDentz het volgende:
"Ik heb het nooit dus het bestaat niet"-logica. Nee ik verzin dit.
Blu-ray drive al schoongemaakt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Raar, ik heb hem bijna een jaar niet aangeraakt. Kutding.
Jaar niet aangeraakt en 80gb?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Raar, ik heb hem bijna een jaar niet aangeraakt. Kutding.
Dus dat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:22 schreef Skeletor het volgende:
Speel een spel waar geen freezes in voorkomen en wacht op een eventuele patch ofzo....
Is maar een idee hoor..
quote:Joysticks: CoD 4 is Ultimate GotY
Someone order Activision a truck. It's going to need one for all its Golden Joysticks after having just taken the final award, the Virgin Media Ultimate Game of the Year, for Call of Duty 4.
The sheer unstoppable might of Activision's shooter this year knocked even the mighty Grand Theft Auto IV down into second. And Hideo Kojima (who's surely watching all this from his penthouse Jacuzzi in Japan) can give himself a pat on the back for Metal Gear Solid 4, which came in third.
You guys, it seems, like to shoot people.
40 dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Of 60? In ieder geval waar ze mee begonnen in Europa. Weet niet precies hoeveel.
Nee, die kwam later. Het is de 60 GB. Die heb ik ook, en werkt prima. Waarschijnlijk is dat spel gewoon bout, koop dan een ander spel..quote:
Dit spel is echt megavet, op de freezes na.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, die kwam later. Het is de 60 GB. Die heb ik ook, en werkt prima. Waarschijnlijk is dat spel gewoon bout, koop dan een ander spel..
Je mag jou 20gb anders wel doorverkopen aan mij hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit spel is echt megavet, op de freezes na.
Als het alleen aan de freezes ligt moet Rockstar met een patch komen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit spel is echt megavet, op de freezes na.
Bij GTA IV had ik dit gezeik ook. Toen kwamen ze na een week met een patch en was het over. Blijkbaar kunnen ze bij Rockstar niet met hun eigen engine omgaan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:09 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als het alleen aan de freezes ligt moet Rockstar met een patch komen!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:08 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je mag jou 20gb anders wel doorverkopen aan mij hoor.
I can feel your pain, daarom moet je ook niet meer verder spelen tot ie gepatched is..quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Maar je moet je voorstellen.. een pittig toernooi, best of three, je hebt de eerste gewonnen, de tweede verloren en de derde race is bijna afgelopen je staat aan kop.. FREEZE
Ik wil die pijn niet opnieuw meemaken.
Meh nooit gedaan, doe het ook niet. Ik hou het nog steeds bij 13 nov ps3 160gb dagquote:
Soms kan het zelfs de helft schelen en consoles bv die niet meer beschikbaar zijn, zijn dan op die manier nog te koop.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan dan? Doe t liever ook niet, maar het kan veel geld schelen.
Gelukkig maar, niet meer van die rare dingen zeggen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
En in een emotionele bui zeg je dingen waar je later spijt van hebt. Dat over een Xbox kopen meende ik niet.
quote:Video Presentation Heavy Rain
Here's the public presentation of Heavy Rain for the PlayStation 3 made by its Producer at Micromania Games Show 2008 in Paris.
- In this demo, the player takes the role of a young journalist who is investigating on several girls' disappearances, she goes to a house of a former taxi driver who is suspected of killing these women. In this presentation, the Producer of the game shows 2 different ways to finish this demo, there are lots of different ways to get through the story.
- Multiple view camera system, not always behind the girl.
- The demo is fully playable, no cut-scenes, the player can control the girl at any time.
- The Sixaxis motion sensor is used in the game to make different moves (open a window, raise or hit on an object, etc.).
- It is possible to hear what is happening in the mind of the character, so the player knows the different choices that are available.
- No loadings in the game!
- Backgrounds are fully interactive (all objects can be used, all doors can be opened, etc.).
- Very interesting Split Screen System to keep an eye on the murderer, control the character at the same time.
- The player has to maintain several buttons to stay hidden, uncomfortable situation for the player to reproduce the same stress in the game.
- Quick time events for some action scenes.
Ik zat idd ook te twijfelen om deze CE te halen, jij zeker ook bij vgp?quote:
Fixed.quote:Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toch niet gedaan, al is die daar maar 66 incl.
Grappig, ik heb net wel mijn bestelling afgerond....quote:Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zat idd ook te twijfelen om deze CE te halen, jij zeker ook bij vgp?
Toch niet gedaan, al is die daar maar 60 incl.
quote:Op zondag 2 november 2008 02:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Grappig, ik heb net wel mijn bestelling afgerond....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |