Dat maakt het nog ergerquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
Lieverd, deze foto's heeft GB zelf online gezet.
Nee, ik kende ze nog niet, en ik denk dat ze rest ze net zo merkwaardig vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
Lieverd, deze foto's heeft GB zelf online gezet. Wat verwacht je nou, datitie verrast is dat jij er mee aankomt?
(heb je ze uit je rukcollectie tevoorschijn gehaald?)
Ze zijn onderdeel van een serie en zo lichtelijk uit hun verband. Maar goed, wel een lekkere reet.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
En nee, mijn rukcollectie blijft enkel bij af en toe xtube.
Nee, het ziet er verre van aantrekkelijk uit zo op de fotoquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van een serie en zo lichtelijk uit hun verband. Maar goed, wel een lekkere reet..
-niksquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Xiance het volgende:
wat heb ik gemist?
waarom is GB beledigt?
wie doet het met wie?
welke skank heeft mike in zn huis lopen?
heeft hierissieweer al een huisje?
zijn TMM en stroekel al terug?
Dat mag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
ik denk dat ze rest ze net zo merkwaardig vinden.
dank jequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
-niks
-vanwege de foto's
-niemand
-wie?
-nee
-nee
At your service
1200x600, hoe merkwaardig (2:1)... 1280x1240 for the winquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
dank je
ik ben weer bij!GGOOOEEEIIEEEEE AVONNNDDDD ALLEMAAALL
even een nieuwe monitor gekocht
echt breedbeeld, kei gaaf
mijn resolutie is nu 1680x1050
ipv 1200x600
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
neeeehee Cahir snap je het niet, mannen vallen op deze 'hemelste' kont
Hoe ziet mijn reet eruit op deze resolutie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef Xiance het volgende:
mijn resolutie is nu 1680x1050
ipv 1200x600
Like I care what you think.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef Cahir het volgende:
Nee, het ziet er verre van aantrekkelijk uit zo op de foto.
Als ik mijn foto's plaats gaat Danny de gevangenis inquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Like I care what you think..
Waar blijven JOUW foto's eigenlijk, dappere dodo? Makkelijk kritiek leveren zo..
Hij is een hottie irlquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Like I care what you think..
Waar blijven JOUW foto's eigenlijk, dappere dodo? Makkelijk kritiek leveren zo..
ja datis me moederr ook semjustmie je ken wel zoveel zeggen whehehequote:
platquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn reet eruit op deze resolutie?
Is het posten van userfoto's zonder toestemming niet tegen de policy?quote:
Nee, das niet tegen de policy. Als het zo was, was ONZ niet ONZ zoals het nu was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het posten van userfoto's zonder toestemming niet tegen de policy?
En hij durft tenminste foto's te posten
Nah, GB heeft hier niks te zoekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
Het is niet leuk eigenlijk we moeten ook hoertjes binnen fok homo van harte welkom heten
ja daaaaagquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
Het is niet leuk eigenlijk we moeten ook hoertjes binnen fok homo van harte welkom heten
Slaapzequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja daaaaag![]()
ik ben slapen, doeeg niet hoertjes
wat heb jij tegen GB?quote:
quote:
Hij is gewoon not donequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat heb jij tegen GB?
volgens mij zijn er vast wel therapeuten voor
het zet zichzelf voor lul figuurlijk en letterlijk blijkbaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij is gewoon not doneIk snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
Dan moet jij ook doorgaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat je probeert, maar het lukt niet. Ik ben content met elk facet van mijn leven, dus ik schaam me nergens voor. Maar ga vooral door met je hetze, het is uiterst vermakelijk..
me dunkt dat dat het belangrijkste is jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat je probeert, maar het lukt niet. Ik ben content met elk facet van mijn leven, dus ik schaam me nergens voor. Maar ga vooral door met je hetze, het is uiterst vermakelijk..
pervertquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat heb jij tegen GB?
volgens mij zijn er vast wel therapeuten voor
Ik ben hier voor mijn entertainment, niet voor dat van een ander.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
Ik snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
Er zijn ook zat mensen die jou spuugzat waren hier en maar al te blij met je bans en daar trek je je ook niks van aan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij is gewoon not doneIk snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
ga janken in een hoekjequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die jou spuugzat waren hier en maar al te blij met je bans en daar trek je je ook niks van aan.
Doe eens niet zo vervelend zeg.
En met deze heksenjacht komen jullie gelukkig helemaal niet triest over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef samjustme het volgende:
het zet zichzelf voor lul figuurlijk en letterlijk blijkbaar
het is EEN hetze zeg ik tegen je!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En met deze heksenjacht komen jullie gelukkig helemaal niet triest over..
quote:
Dat jij oprotquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. Gezelligheid.
Wat is het doel nu eigenlijk van deze actie? Want ik word niet boos en ik ga ook niet weg.
Dus wellicht moet het doel even bijgesteld worden. Houden jullie me op de hoogte? Dank..
Wie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die jou spuugzat waren hier en maar al te blij met je bans en daar trek je je ook niks van aan.
Doe eens niet zo vervelend zeg.
In 248 posts gaat 't niet lukken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef Gellarboy het volgende:
Jullie hebben overigens nog 248 posts over om me te beledigen, dus zet 'm op..
wij beledigen je niet gewoon kwestie van normen en waarden en wat fatsoenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef Gellarboy het volgende:
Jullie hebben overigens nog 248 posts over om me te beledigen, dus zet 'm op..
Waarom laat jij je er zo door beinvloeden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je smoel houden.quote:
Normen en waarden zijn per persoon verschillend. Waarom moeten mensen zich kunnen meten aan jouw/jullie normen en waarden? En hoe kan IEDEREEN zich hier aan meten? Grotendeels wordt bepaald door je eigen ontwikkeling...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
wij beledigen je niet gewoon kwestie van normen en waarden en wat fatsoen
Omdat ik het weg wil hebben, nutteloos toekijken helpt daarbij niks.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom laat jij je er zo door beinvloeden?
In NL moet je je aan bepaalde N&W houden, N&W staan nergens als geschreven regels, maar ze zijn er wel als regels.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Normen en waarden zijn per persoon verschillend. Waarom moeten mensen zich kunnen meten aan jouw/jullie normen en waarden? En hoe kan IEDEREEN zich hier aan meten? Grotendeels wordt bepaald door je eigen ontwikkeling...
oh nee je kwetst me laat een lul groeien misschien word je eindelijk tevredenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je smoel houden.
Oi, laf onderkruipsel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
oh nee je kwetst me laat een lul groeien misschien word je eindelijk tevreden
Idd cahir we moeten open staan voor ouwe hoertjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, laat gaan die twee. Ik vind al die verwoede pogingen wel vermakelijk..
Toe toe ze nemen het niet op voor jou hoor, ze hebben nog persoonlijke zaken te regelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, laat gaan die twee. Ik vind al die verwoede pogingen wel vermakelijk..
Owkej maar GB overtreed dus de regels?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
In NL moet je je aan bepaalde N&W houden, N&W staan nergens als geschreven regels, maar ze zijn er wel als regels.
We gaan het even over iets anders hebben. Vertel even wat jij allemaal gepresteerd hebt in het leven. Want ik mag dan een sleazy sexleven hebben, maar ik heb al mijn zaken bijzonder goed voor elkaar. Hoe staat het met de jouwe?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
Idd cahir we moeten open staan voor ouwe hoertjes
Niet om het een of ander hoor. Maar volgens mij is het een algemeen gegeven dat iedereen op FOK! welkom is. Dus wie ben jij dan om hem weg te willen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Omdat ik het weg wil hebben, nutteloos toekijken helpt daarbij niks.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
In NL moet je je aan bepaalde N&W houden, N&W staan nergens als geschreven regels, maar ze zijn er wel als regels.
correctie je bent sleazyquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan het even over iets anders hebben. Vertel even wat jij allemaal gepresteerd hebt in het leven. Want ik mag dan een sleazy sexleven hebben, maar ik heb al mijn zaken bijzonder goed voor elkaar. Hoe staat het met de jouwe?.
Wat jij wil.quote:
Midlife crisisquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan het even over iets anders hebben. Vertel even wat jij allemaal gepresteerd hebt in het leven. Want ik mag dan een sleazy sexleven hebben, maar ik heb al mijn zaken bijzonder goed voor elkaar. Hoe staat het met de jouwe?.
Cahirquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor. Maar volgens mij is het een algemeen gegeven dat iedereen op FOK! welkom is. Dus wie ben jij dan om hem weg te willen?
Gebruik de quote knop eens?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:31 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens, je mag me best sleazy vinden, maar jij hebt je niveau net wel heel duidelijk gemaakt met die opmerking naar wonderer. Grote klasse hoor!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:28 schreef MrBrightside het volgende:
Anders krijgen jullie gewoon even een leven. Wat een helden. Stelletje cyberpesterts.
Verwees ik daar naar?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!
![]()
Waar woon jij?
Mijn sexleven is niet illegaal hoor.![]()
![]()
Hij was anders moeilijk te missen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
Omdat ik niet weet over welke opmerking je 't hebt.
Voor mij wel. Ik doe meer dingen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij was anders moeilijk te missen.
Vrij gewoon normaal, als alles goed gaat volgend jaar aan mijn master beginnen Fiscale Economie richting Tax Compliancequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat jij wil..
Maar wat is het antwoord op mijn vraag?
Hahaha! Uh-huh.quote:
Ja, man, 1 voor 1, jeweettog.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha! Uh-huh..
Foto's uploaden van mij zeker.. Je kan er maar druk mee zijn.
Ik ga nu even weg, maar ik ben zo weer terug hoor, geen nood..
Is ten achtste goed Nederlands?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Godallesintchristoffel meiden wat kunnen jullie een eind in de ruimte lullen!!!! (ja we hebben net op het terras besloten dat we niet mee Jezus maar Sint Christoffel gebruiken)
Ten eerste: GB.... ik heb met mijn levendige fantasie wel je stuk gelezenAls je denkt da ik daar niet tegen kan dan ken je me nog niet
There's more to me than meets the eye.
Ten tweede: Ohh, stomme vleugels! Je had andere moeten gebruiken! (zegt de engelcriticus) Als het goed is komt er ooit ene shoot van mij met een fotograaf in ene kapelals we de juiste vleugels kunnen vinden
Ten derde: de walibi foto's met de lolly ... gemiddelde leeftijd 12? Jezus wat zien die er jong uit!
Ten vierde: whehehehe, te veel vaasjes op het terras met de acteurs en mijn leraar![]()
Ten vijfde: Soms is mijn buurjongen echt TE arrogant en wil ik hen met zijn krullen achter het behang plakken.
Ten zesde: Mijn dansleraar, en Rik, en Dennis & Francois, gaan 8 Nov mee naar Pann on tour
Ten zevende: Geen idee, maar 7 is een Heilig getal dus ik wilde perse een 7.
Jah?quote:
Het klinkt, dus ik denk 't welquote:
Welke?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb nog steeds een stijve schouder van die kutinenting.
Ik heb nog wel een 7de!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik heb een ten zevende: Ik denk dat ik morgen spierpijn hebVoor moderne dans moest ik de hele tijd een meisje liften en opvangen. Ik heb echt mijn handen per ongeluk op plaatsen gehad waar ik ze niet wilde hebben (bij het grijpen) en zij haar neus waar zij hem niet wilde hebben (bij het langs me afzakken naar beneden) dat we nu elkaar toch wel bij de voornaam mogen noemen
Nee maar er zijn wel N&W zoals de handen schudden van vrouwen etc. Kwam onlangs nog in opspraak met die relmarrokaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah?
Volgens mij is het hier nog steeds niet Cahir's FOK! of Cahirs HOMO topic...
moest wel lachen trouwens... die reactie had ik dan weer niet verwacht..
De DTP. Hepatitis A merk ik niets van. Maar dit is gewoon voor Egypte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke?
Ik zou vandaag voor de griepinenting gaan, maar de vaccins waren opHad ik NET de moed verzameld... GVD!
O en ik moet volgens mij komende maand voor de 3e Hep-B spuitMeen ik....
quote:
ik dacht dat je zijn tweelingbroer was, HIW danquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 7de!
Het is zo lekker rustig zonder HIW
God... moet je voorstellen; in dit topic EN SJM EN Cahir EN HIW
Met HIW is het bloed dweilen met de mopquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 7de!
God... moet je voorstellen; in dit topic EN SJM EN Cahir EN HIW
Haha geweldig!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke?
Ik zou vandaag voor de griepinenting gaan, maar de vaccins waren opHad ik NET de moed verzameld... GVD!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik dacht dat je zijn tweelingbroer was, HIW dan
Bij jou misschien, ik krijg nog PM'squote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 7de!
Cahir vin'k niet zo erg hoorquote:God... moet je voorstellen; in dit topic EN SJM EN Cahir EN HIW
Jah maar welke norm of welke waarde overtreed GB volgens jou dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee maar er zijn wel N&W zoals de handen schudden van vrouwen etc. Kwam onlangs nog in opspraak met die relmarrokaan.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou misschien, ik krijg nog PM's
[..]
Cahir vin'k niet zo erg hoor
Met een kont in het bad drijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah maar welke norm of welke waarde overtreed GB volgens jou dan?
En is dat een norm of waarde die inderdaad ook iedereen met je deeld?
Heb je dat boek nog niet uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ben al weer een stuk verder met Arthur!
O, en had je gelezen dat ik gevraagd ben voor een schrijfproject? Door iemand die mijn dagboekstijl mooi vond. Moderne sprookjes voor een website/fotoshoot. Ik weet helemaal niet of ik dat kanMaar goed.....
Maandag tussen 9 en 10. Mijn coach gaat me dwingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha geweldig!
Ik was echt niet weer terug gekomen
Ik heb niet zo heel veel tijd.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat boek nog niet uit
Ik ben vorige week maandag begonnen en woensdag was die uit...
Ik had al van O vernomen dat je me niet helemaal begreepquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou misschien, ik krijg nog PM's
[..]
Cahir vin'k niet zo erg hoor
quote:
O ik begrijp je maar al te goed hoor, meer dan je denkt. En dat wat ik begrijp bevalt me niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had al van O vernomen dat je me niet helemaal begreep
quote:
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandag tussen 9 en 10. Mijn coach gaat me dwingen
Hij had me dus vandaag eindelijk zover, sta ik daar... "ja sorry, ze zijn op, maandag ben je de eerste"
Wat is dat voor een uitdrukking?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met HIW is het bloed dweilen met de mop.
Nee, maar het had wel een hoge opmerkelijkheids-factor en humor-factor dat het waard was om te gepost worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is niet echt een geweldig argument...
vooral omdat jijzelf die foto hier postte...
quote:
vind wel grappig dat je elke keer toehapt eerlijk gezegd ach ja who cares we hebben niet dezelfde vriendenkring en kennen elkaar niet verder dan een beetje fokquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik begrijp je maar al te goed hoor, meer dan je denkt. En dat wat ik begrijp bevalt me niet.
Hahaha!quote:
Nee nee, hij zou het naaldprikje en de pleister komen controleren zei iequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...
Leugentje om best wil!
Wie heeft hem geuploaded?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!
Jij bent zelf degene die een jarenoude foto plaatst..
Heb ik ook niet echt behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, dus 't is goed zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
vind wel grappig dat je elke keer toehapt eerlijk gezegd ach ja who cares we hebben niet dezelfde vriendenkring en kennen elkaar niet verder dan een beetje fok
Ach, I'd tap that lil' mermaid assquote:
Ik zeker niet. Het is niet eens mijn webspace. Maar laat gerust staan hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft hem geuploaded?
Mooi zo, is wederzijdsquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, dus 't is goed zo.
Wie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Het is niet eens mijn webspace. Maar laat gerust staan hoor..
Weet ik veel!quote:
geen last van, we hebben erg diepzinnige gesprekkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan moet je echt 6 uur per dag zijn emo verhalen willen aanhoren.
Via via gekregenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik veel!.
Waar haal jij dat ding nu vandaan dan?
Jeez, wat kansloos..
Ik dikte het extra voor je aan schat! tere zieltjes zijn er om eelt op te laten groeienquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer houden we nou eens rekening met de gevoelige fokkers
Noem me aseksueel, preuts of wat dan ook, maar ik walg echt van dat soort opmerkingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dikte het extra voor je aan schat! tere zieltjes zijn er om eelt op te laten groeien
Owquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef Cahir het volgende:
Tuurlijk staan zijn pro letters weer in het witte gedeelte
Je snapt wat dit was in de post? --->quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Noem me aseksueel, preuts of wat dan ook, maar ik walg echt van dat soort opmerkingen.
Jawel, maar het stond er toch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt wat dit was in de post? --->
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jijquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
Delen, jiji gieraard!
PM is altijd nog mogelijk
Denk je dat ik kans maak bij hemquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jij
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jij
Omg, ik kwam vandaag op zijn hyves. O.oquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Mooie jongen .............. Hou ik wel van.
*aanspreek*
Ja, vond ik dus ookquote:
Hapt iequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vond ik dus ookDus ben nu een beetje aan het gay.nl-en met 'm
Hmm dan wordt het lastig en dan zul je wel moeten...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, hij zou het naaldprikje en de pleister komen controleren zei ie![]()
Hij geloofde vandaag al niet dat de vaccins op waren
* Cahir wappert met een briefje van 5 euroquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omg, ik kwam vandaag op zijn hyves. O.o
Heb je 't tegen mij? Ze staan uit, ik vermaak me hier prima zonder priveberichten.quote:
Je voelt je aangesprokenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je 't tegen mij? Ze staan uit, ik vermaak me hier prima zonder priveberichten.
3e hep-B injectie overslaan voor je bestwil?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...
Leugentje om best wil!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
3e hep-B injectie overslaan voor je bestwil?Kun je net zogoed helemaal geen vaccinaties nemen als je bij de 3e gaat afhaken ...
Oow, jah, die kun je wel overslaanquote:
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:05 schreef Cahir het volgende:
Bevestigd mijn beeld als slet alleen maar weer eens
Weet ik niet, wordt de eerste keer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm dan wordt het lastig en dan zul je wel moeten...
Maar heeft zo'n vaccin echt zoveel nut voor jou dan?
What did you call me?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
Oow, jah, die kun je wel overslaan. Tenzij je natuurlijk een ziek zwak gevallen engeltje bent
Maar heb je voorgaande jaren vaak ziek thuis gezeten met de griep?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet, wordt de eerste keer.
Maar Philips biedt ze gratis aan, dus ach.
Je zal mij overigens nooit horen ontkennen dat ik een slet ben hoor, Cahirtje. Nogmaals (x1000) ik. zit. daar. niet. mee. Ik geniet met volle teugen, heb al zes jaar een lieve partner, we hebben samen een appartement van 4 ton in de binnenstad, hypermodern ingericht. Ik kook elke avond vers en we slikken vitaminesupplementen om te compenseren voor een wellicht ongezonde levensstijl, waardoor we nog steeds kerngezond zijn. We hebben leuke banen, waarmee we riante salarissen verdienen. We hebben plenty leuke vrienden en hebben goeie banden met onze ouders en andere familie.quote:
Tenzij het plezierig isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou echt niet in me laten prikken wanneer het niet nodig is...
Gooi het er allemaal uit meidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je zal mij overigens nooit horen ontkennen dat ik een slet ben hoor, Cahirtje. Nogmaals (x1000) ik. zit. daar. niet. mee. Ik geniet met volle teugen, heb al zes jaar een lieve partner, we hebben samen een appartement van 4 ton in de binnenstad, hypermodern ingericht. Ik kook elke avond vers en we slikken vitaminesupplementen om te compenseren voor een wellicht ongezonde levensstijl, waardoor we nog steeds kerngezond zijn. We hebben leuke banen, waarmee we riante salarissen verdienen. We hebben plenty leuke vrienden en hebben goeie banden met onze ouders en andere familie.
Dat jij niet van kan slapen van mijn levensstijl, dat zal mij aan m'n soa-vrije hol roesten..
Maar ik ga zo slapen, was er verder nog iets?.
You're not the brightest god in the heavens, are you?quote:
Dat was het? Mission failed. Maar leuk geprobeerd hoor. Kuskus.quote:
Oh, maar ik vermaak me wel kostelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:15 schreef MrBrightside het volgende:
Ga er gewoon niet op in, dat komt ook overtuigender over en zo. Iedereen blij.
Haha. Dank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:17 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, als je je amuseert moet je vooral doorgaan hoor.
Wat hoopte je te horen dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was het? Mission failed. Maar leuk geprobeerd hoor. Kuskus..
Nopequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
You're not the brightest god in the heavens, are you?
Iets waarmee je me zou beledigen. Dat was toch je doel met dit topic?quote:
Jah, goed gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Iets waarmee je me zou beledigen. Dat was toch je doel met dit topic?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
Dat was het? Mission failed. Maar leuk geprobeerd hoor. Kuskus..
Bang dat GB het niet alleen kon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef Pjederdy het volgende:
Jammer van dit falende topicje.
Welterusten!.
Het is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:22 schreef Gellarboy het volgende:
Vind je zelf dat je in je doel geslaagd bent, Cahir?
Haha leukquote:
quote:
Ja, gelezen, maar topic was alweer vol of zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ben al weer een stuk verder met Arthur!
O, en had je gelezen dat ik gevraagd ben voor een schrijfproject? Door iemand die mijn dagboekstijl mooi vond. Moderne sprookjes voor een website/fotoshoot. Ik weet helemaal niet of ik dat kanMaar goed.....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
Peet! Heb jij mijn boek al?Jij was altijd fan.
Ja. Wil je me lezen voor je lijst? Help ik je wel met je boekverslagquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Wonderer is toch een Nederlandse auteur?
Nu weet ik even niet meer zo zeker of ik wel wist wat je bedoelde...quote:
Ik heb nog 3 boeken liggen waarin ik in september al in begonnen ben maar die ik nog niet uit heb. Eerst ff wat tijd kwekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
Peet! Heb jij mijn boek al?Jij was altijd fan.
Ja maar ja... goed... ik weet op zich wel dat mijn schrijfstijl niet geheel vervelend om te lezen is. Dat hoor ik van iedereen die mijn dagboekdingen leest, maar moderne bewerkingen van bestaande sprookjes maken is toch weer net ff wat anders. Maar goed, ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, gelezen, maar topic was alweer vol of zoLeuk joh
gewoon proberen, dan merk je vanzelf of je het kan of niet.
Ik wil hem gewoon een kans gunnen alles te lezen, hij volgde altijd trouw toen het nog online stond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is gewoon handel...
in het topic..
Beidequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet meer zo zeker of ik wel wist wat je bedoelde...
Haha daar weet je je goed uit te pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil hem gewoon een kans gunnen alles te lezen, hij volgde altijd trouw toen het nog online stond.
Dagboek schrijven is inderdaad heel wat anders. Maar als je het niet probeert, dan weet je ook niet of het lukt. Ik dacht ook altijd dat ik geen kidnerboeken kon schrijven (hmmn... misschien kan ik dat ook echt niet...).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja... goed... ik weet op zich wel dat mijn schrijfstijl niet geheel vervelend om te lezen is. Dat hoor ik van iedereen die mijn dagboekdingen leest, maar moderne bewerkingen van bestaande sprookjes maken is toch weer net ff wat anders. Maar goed, ik ga het gewoon proberen!
En verwarrend...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
Beide
Eerst dat ene, en om je op een ander spoorte brengen ineens het andere.. scherp he?
Ja precies, proberen kan geen kwaad,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagboek schrijven is inderdaad heel wat anders. Maar als je het niet probeert, dan weet je ook niet of het lukt. Ik dacht ook altijd dat ik geen kidnerboeken kon schrijven (hmmn... misschien kan ik dat ook echt niet...).
Typisch, was me gisteren ook opgevallenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Mooie jongen .............. Hou ik wel van.
*aanspreek*
was daar de inhoud van de discussie hier gisteravond nog van invloed ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef MrBrightside het volgende:
Superslecht geslapen, en het dromen beëindigd met een nachtmerrie, fijn wakker worden.
Mijn bioritme past zich elk jaar in de herfst veel sneller aan dat uur tijdsverschil dan in het voorjaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:11 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, nee, ik denk meer dat ik sowieso al niet goed sliep omdat ik nog steeds last had/heb van mijn schouder en zo.
Och Cahir weet nog niet wat zich in de echt wereld afspeeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:57 schreef Stroekie het volgende:
En het moet niet gekker worden als SJM en Cahir hier de moraalridder gaan uithangen![]()
mopelt iets over pot en ketel
Dat klint alsof gisteravond intensief geweest is met big boss,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Och Cahir weet nog niet wat zich in de echt wereld afspeelt
Goedemorgen trouwens, en ja wederom veel koffie heel veel koffie
Het was heel erg leuk en gezellig, maar ik kan dan ook heel goed opschieten met de big boss en op een of andere manier zijn we (R en ik) zijn favoriete koppel. Weet ook niet waarom, misschien omdat we ook goed met zijn vrouw kunnen opschieten ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat klint alsof gisteravond intensief geweest is met big boss,
iets dat op zich niet erg is als je met een goed gevoel erop kan terugkijken ?
Maar als collega het dus nog niet doorhad, dan wapper jij helemaal niet zo hard met je handen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk en gezellig, maar ik kan dan ook heel goed opschieten met de big boss en op een of andere manier zijn we (R en ik) zijn favoriete koppel. Weet ook niet waarom, misschien omdat we ook goed met zijn vrouw kunnen opschieten ?
Nieuwe collega was wel lachen.
Hij : had je niet even kunnen vertellen van tevoren dat je partner een man is.
Nuno : Hmmm neee jij vertelt toch ook niet dat je vriendin een vrouw is.
Hij : hum hum ja dat is wel zo
(had trouwens wel gedacht dat de roddelmachine beter zou werken dat iedereen het wist maar waarschijnlijk is het al zo gewoon voor iedereen die het weet dat het geen roddel meer is)
Ja ik ga er vanmiddag ook maar weer eens heen aangezien de geruchten gaan dat het donderdag D-day isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
en het is nooit verkeerd om in een goed blaadje te staan bij Big Boss
Op mijn werk ben ik vrij strikt en niet zo extravagant (wel meestal dan behalve bij de dames van het secretariaat) en zo vaak had hij me nog niet meegemaakt alleen bij de sollicitatie rondes en dan ben ik echt wel vrij serieus en maar een paar dagen dat ie hier nu is dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als collega het dus nog niet doorhad, dan wapper jij helemaal niet zo hard met je handen ?![]()
![]()
![]()
Heb in 2005 hier ook zo'n ronde -10 procent meegemaakt en dat is NIET leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga er vanmiddag ook maar weer eens heen aangezien de geruchten gaan dat het donderdag D-day is
Uhh, dit is -30% hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb in 2005 hier ook zo'n ronde -10 procent meegemaakt en dat is NIET leuk
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hak z'n kop eraf, Ang3l! THERE CAN BE ONLY ONE!!!!
dat bedoel ik dusquote:
Ik denk dat het deze keer echt op z'n Amerikaans is. Dat je meteen met je doosje met prive spullen kunt vertrekken. Tenminste, de feiten lijken daar wel op te wijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus
bij ons was het slechts 10 procent en stond de organisatie al op z'n kop, dus bij jullie wordt het nog veel erger
ik wist toen 2 dagen van te voren wanneer die slecht nieuwsgesprekken gevoerd gingen worden, en was zeer allert als ik iemand zag die de afdeling afliep
En het meest cru vond ik wel dat deze slecht nieuws gesprekken dus de week voor kerst gehouden werden zodat de betrokken mensen met de feestdagen dus met een K gevoel thuis zaten. Helemaal schokkend was echer dat onze DGA toen op de nieuwjaarsreceptie doodleuk verkondigde dat het om een opschoon actie ging en dat hij weer diverse bedrijven zou gaan overnemenquote:
Ik zit altijd aan de andere kant van de tafel en je moet die gezichtjes eens zien als ze binnen komen. Oh nee ik mag hier geen grappen over makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb in 2005 hier ook zo'n ronde -10 procent meegemaakt en dat is NIET leuk
Amsterdamse studenten controleren verkiezingen VSquote:Verlopen de Amerikaanse presidentsverkiezingen wel eerlijk? Daar gaan veertien Nederlandse studenten politicologie van de Universiteit van Amsterdam op letten in de Amerikaanse staat Ohio.
Zwiert Xi over zijn schouder en legt hem weer terug in zijn bedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Xiance het volgende:
*wankeld, mompeld, valt om, slaapt weer*
goe..Zz..Zz..Zz..rguh...
En heb jij je bureau/ladeblok al eens doorgekeken op spullen die je meer naar huis zou nemen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze keer echt op z'n Amerikaans is. Dat je meteen met je doosje met prive spullen kunt vertrekken. Tenminste, de feiten lijken daar wel op te wijzen.
Whoa, wat heftig. Hoeveel medewerkers zijn er in totaal?quote:
ik wist wel dat enig sadisme jou niet vreemd wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan de andere kant van de tafel en je moet die gezichtjes eens zien als ze binnen komen. Oh nee ik mag hier geen grappen over maken
ik heb nieuwe hoofdkussens, slaapt kei lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwiert Xi over zijn schouder en legt hem weer terug in zijn bed
Slapen die ook lekker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef Xiance het volgende:
en een nieuwe monitor, een nieuwe externe HD,
Ja maar lijk ik nu niet een breedbek kikker op dat breedbeeld scherm van je ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb nieuwe hoofdkussens, slaapt kei lekker
en een nieuwe monitor, een nieuwe externe HD, nouja.. eigenlijk dus alles nieuw..
Eigenlijk ben ik heel liefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist wel dat enig sadisme jou niet vreemd was
Nou ik ben verre van perfectquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:36 schreef Xiance het volgende:
Stroekie: nee schat, jij bent toch altijd perfect
nice.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Amsterdamse studenten controleren verkiezingen VS
Jaaaaa, mijn zus vliegt vandaag![]()
Ik weet 't al wat de uitkomst voor mij is. Maar nog niet voor de anderen, dus het zal hoe dan ook impact hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:16 schreef MisterO het volgende:
succes ang3l, het zal wel goed komen. try to think positive
En mag je dat al openbaar maken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet 't al wat de uitkomst voor mij is. Maar nog niet voor de anderen, dus het zal hoe dan ook impact hebben.
Heul veul. Veldhoven, Hong Kong, Alpharetta (USA). En dan nog Frankrijik, Denemarken, Engeland, Brazilie etc etc etc etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Whoa, wat heftig. Hoeveel medewerkers zijn er in totaal?
- Ze waren rond de 18, heel gezellig hoor! Maar ook 3 boven de 20, nee het zijn geen dertigersssquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ten derde: de walibi foto's met de lolly ... gemiddelde leeftijd 12? Jezus wat zien die er jong uit!
Ten vijfde: Soms is mijn buurjongen echt TE arrogant en wil ik hen met zijn krullen achter het behang plakken.
Ten zesde: Mijn dansleraar, en Rik, en Dennis & Francois, gaan 8 Nov mee naar Pann on tour
Je vreest voor je collega's van je oude afdeling zoals Dreamer en mevrouw V die ik wel eens op Friso ben tegen gekomen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet 't al wat de uitkomst voor mij is. Maar nog niet voor de anderen, dus het zal hoe dan ook impact hebben.
Dan nog zagen ze er 2x zo jong uit als de 17/19-jarigen waar ik mee omgaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
- Ze waren rond de 18, heel gezellig hoor! Maar ook 3 boven de 20, nee het zijn geen dertigersss![]()
True. VERY true.quote:- Dat maakt het ook veel minder leuk
quote:- Gezellig
En bij indrinken moet ik weer aan Bubbly denken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog zagen ze er 2x zo jong uit als de 17/19-jarigen waar ik mee omgaKan ook aan de lollies liggen.
[..]
True. VERY true.
[..]
En we gana met de trein en van te voren daar ergens eten en indrinken dus ik zal in dezelfde toestand zijn als de vorige Pann on Tour in de 013Wel komisch op zich: dan komen The boy you kissed & The boy you wanna kiss samen
Oh shut upquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog zagen ze er 2x zo jong uit als de 17/19-jarigen waar ik mee omgaKan ook aan de lollies liggen.
[..]
True. VERY true.
[..]
En we gana met de trein en van te voren daar ergens eten en indrinken dus ik zal in dezelfde toestand zijn als de vorige Pann on Tour in de 013Wel komisch op zich: dan komen The boy you kissed & The boy you wanna kiss samen
Ik ben dit keer met minder decadente relnichten, dus gewoon BIERRRRquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En bij indrinken moet ik weer aan Bubbly denken ?
Diegene die inzage krijgen in de plannen vooraf, zijn meestal diegene die blijven (of mag ik dit niet zeggen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je vreest voor je collega's van je oude afdeling zoals Dreamer en mevrouw V die ik wel eens op Friso ben tegen gekomen ?
Maar als ik het goed begrijp heb je dus al wel inzage in de plannen gehad en een informatie voorsprong met zwijgplicht ?
Geen wijn ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dit keer met minder decadente relnichten, dus gewoon BIERRRR
nu heb je dus 2 wite voeten ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Net ff de onderdirecteur met spoed geholpen met een MS-Excel probleem.
"Steeph, ik kom een keer bij je op cursus". Sgoed hoor
(+10 bonuspunten)
lijkt me wel logisch jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Diegene die inzage krijgen in de plannen vooraf, zijn meestal diegene die blijven (of mag ik dit niet zeggen)
Dat is dus niet het geval hoor.quote:
Ik heb idd mijn witte allstars aan jaquote:
Geef je nu niet indirect een amtwoord wat niet openbaar mocht wordenquote:
ik denk die van mij ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gok erop dat mijn wijnconsumptie een stuk hoger ligt dan die van Ang3l![]()
waarom maak je afspraken met de mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef Gellarboy het volgende:
Wat zijn Belgen toch altijd pijnlijk beleefd.
Ik moest net de Mac in Antwerpen hebben om voor de honderste keer een afspraak te verzetten en dat was "cheeejn ankel probleejm maneer, balt u cherust noch 'ns, daa-ach"..
Om te neuken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
waarom maak je afspraken met de mac?
Mac Cosmetics, niet MacDonalds.quote:
owww zeg dat dan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mac Cosmetics, niet MacDonalds..
Daar laat ik graag mijn modellen opmaken voor fashionshoots.
Kun je time orders plaatsen bij MacDonalds?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef Xiance het volgende:
owww zeg dat dan!
nouja.. ik maak ook wel es afspraken met de mac hoor..
hier in arnhem duurd het soms zooo verrekte lang voor je je bestelling krijgt.. pfft
nouja.. ik ken toevallig iemand die daar werkt :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kun je time orders plaatsen bij MacDonalds?.
Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geef je nu niet indirect een amtwoord wat niet openbaar mocht worden
Kan je de volgende keer niet alvast van te voren je bestelling doorsturen via email ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
owww zeg dat dan!
nouja.. ik maak ook wel es afspraken met de mac hoor..
hier in arnhem duurd het soms zooo verrekte lang voor je je bestelling krijgt.. pfft
sms nu MAC AAN naar 4848.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
Kan je de volgende keer niet alvast van te voren je bestelling doorsturen via email ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |