Confronterend voor jou misschien. Voor mij is het de normaalste zaak van de wereld. Die tenten waar ik regelmatig kom zijn elke dag van de week ramvol dus ik ben ook niet de enige. Misschien is het vanuit jouw hutje op de hei heel vreemd en vies, maar ik ken plenty mensen (ja, ik drink ook weleens gezellig aan de bar een colaatje met vrienden (!) in zulke tenten) die daar graag komen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat het nogal confronterend is.
En als je zelf al aangeeft dat met een condoom geen garanties geeft voor een soa-vrij leven, waarom heb je dan sex met onbekenden in dark rooms? Waarom zoek je het gevaar op, en waarom loop je het risico om anderen te besmetten als je iets hebt opgelopen?
Wat dat betreft bevestig je ieder angstbeeld dat er bestaat over homo's door hier vol trots te vertellen dat je sex hebt met mannen in darkrooms, mannen die je niet kent, die je niet spreekt, en zelfs niet eens ziet.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen tegen "stereotype" homo's zijn omdat die dan "het beeld" zouden bevestigen dat alle homo's zo zijn. Het is toch niet hun fout dat de gemiddelde hetero te stom is om te bedenken dat geen enkele groep homogeen is, zeker niet als de gemene deler seksualiteit is, dat sowieso al honderdduizend varianten heeft en hartstikke persoonlijke is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:53 schreef Gellarboy het volgende:
Moeten we ook maar stoppen met de botenparade omdat we daarmee het beeld bevestigen dat homo's allemaal halfnaakt dansen in een roze string? Doei.
Je moet de volgende keer K-K gewoon eens meenemen zodat hij het zelf aan den lijjve kan ondervindenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:58 schreef Gellarboy het volgende:
En ik vertel hier overigens niks 'vol trots' hoor. Iedereen keuvelt hier over 'life in general' en dit is het mijne. Het is voor mij gewoon geen big deal meer.
het is een aantal homo's die die doen, ik vind het prima, maar niet alle homo's. Net zoals niet alle hetero's naar Parenclubs gaan, maar er zijn er genoeg die wel gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:58 schreef Gellarboy het volgende:
En ik vertel hier overigens niks 'vol trots' hoor. Iedereen keuvelt hier over 'life in general' en dit is het mijne. Het is voor mij gewoon geen big deal meer.
Gewoon geen seks hebben.quote:Overigens kun je risico toch nooit uitsluiten. Elke drie maanden testen en condooms gebruiken is volgens mij veiliger dan een dagje op straat rondlopen.
Ik ook en we hebben besloten om hier binnenkort een keer met zijn 4en in zo'n tent wat te gaan dinken. Meedoen denk ik niet dat het zal worden, maar willen allemaal wel eens de sfeer weten daarquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het juist hartstikke interessant die verhalen, en niet alleen omdat ik zo nodig een boek wil schrijven. Het is gewoon een kijkje in een wereld waar ik zelf never nooit niet zal komen, om meerdere redenen.
Overigens kun je risico toch nooit uitsluiten. Elke drie maanden testen en condooms gebruiken is volgens mij veiliger dan een dagje op straat rondlopen.
Ja, gewoon binnen blijven, dan kun je ook niet aangereden wordenquote:
Ik zou denk ik het bangst zijn dat ik de mores niet ken. Dat ik een sociale glijer maak, zeg maar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef Gellarboy het volgende:
De sfeer is dood eng als je er voor het eerst komt.. Samen met iemand gaan is een goed plan.
Ik vrees van niet nee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof je vroeger bij de paters in het klooster wel veilig was
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het bangst zijn dat ik de mores niet ken. Dat ik een sociale glijer maak, zeg maar.
De omgangsvormen en sociale codes zijn daar ZO bizar. Ik heb besloten dat ik me daar niks van aantrek. Iedereen is er altijd heel serieus en kijkt heel kwaad (blijkbaar is dat stoer of spannend ofzo?) en daar heb ik echt geen zin in. Ik kom daar voor m'n lol (P en ik kunnen ook echt de grootste lol hebben in die donkere gangenstelsels, waar lang niet iedereen even blij mis). Jammer dan, ik kom daar voor mijn plezier, dus ik richt mijn bezoek in zoals ik dat wil. Dat zij dat ook doen: prima!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef wonderer het volgende:
Ik zou denk ik het bangst zijn dat ik de mores niet ken. Dat ik een sociale glijer maak, zeg maar.
Als het slecht wil uitvallen kan je thuis in bed nog wel je been brekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, gewoon binnen blijven, dan kun je ook niet aangereden wordenWel een beetje realistisch blijven, he?
Daarom gaan we ook met zijn 4enquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef Gellarboy het volgende:
De sfeer is dood eng als je er voor het eerst komt.. Samen met iemand gaan is een goed plan.
Daar zijn we ook een beetje bang voor. Zo 4 van die mode popjes tussen al die ruige mannen (althans zo'n voorstelling heb ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach pfff, ik ben ook 2x met een vriend naar de Cockring gegaan. EN ja, er wordt eerst ff raar gekeken, omdat je opvalt dan als slanke jongen met lang haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar zijn we ook een beetje bang voor. Zo 4 van die mode popjes tussen al die ruige mannen (althans zo'n voorstelling heb ik)
je verwacht daar eerder opmerkingen in de trend van , waarom het je dat NOG steeds aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach pfff, ik ben ook 2x met een vriend naar de Cockring gegaan. EN ja, er wordt eerst ff raar gekeken, omdat je opvalt dan als slanke jongen met lang haarmaar dat is zo weer over. Je hebt er een leukere sfeer dan in de meeste gaybars waar de bitchy modenichten zitten. Nooit een opmnerking van "Wat heb jij nou aan?!" ... hooguit "Waarom heb je iets aan?"
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:55 schreef Gellarboy het volgende:
Maar vergeet die Cockring nou toch eens jongens. Niet te vergelijken met Web, Cuckoo's Nest, Argos en Eagle!
Wat interesseert mij dat nou of de CR niet zo leuk meer isquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:55 schreef Gellarboy het volgende:
Maar vergeet die Cockring nou toch eens jongens. Niet te vergelijken met Web, Cuckoo's Nest, Argos en Eagle!
En hoe bekijk ik t dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het verbaasd me niets dat Nuno je bijstaat in deze kwestie GB, aangezien Nuno zelf nogal van de losse en wisselende contacten is.
En Wonderer vind het allemaal goed omdat die alles bekijkt uit het opzicht van spanning en sensatie, met het oog op een wild verhaal.
Mjaaaa, iedereen maar over die Cockring. Da's gewoon een disco, waar toevallig ook een darkroom is. Maar da's net als in de Exit. De naam is spannender dan wat er gebeurt, al heeft Ang3l wel gelijk: het is er wel gemoedelijk.quote:
Daar kan iedereen zelf zijn verantwoordelijkheid in nemen. Zou jij er wakker van liggen als ik hiv krijg? Nou dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als het de volksgezondheid betreft niet nee.
Ik vind het walgelijk dat mensen zo makkelijk doen over zaken die zo verschrikkelijk dom en gevaarlijk zijn. Je laten neuken door jan en alleman is leuk en aardig, maar een condoom hoeft maar 1 keer te scheuren en je de rapen zijn gaar. Leuk als je straks iets op hebt gelopen en je niet meer weet, of geen flauw idee hebt, met wie je het gedaan hebt.
Bullshitquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:07 schreef Cybart het volgende:
Sex hebben is 1 ding, er op los neuken met alles wat los en vast zit is een tweede...
Het ligt er maar net aan wat je normen en waarden zijn...
HoHoHo ik ben meer van respect voor een ieders keuze zolang die maar als aan beslissing tussen 2 personen is (of meer) en alle volwassen zijn. Ik vind het best als mensen kiezen voor monogamie, ik vind het best dat mensen naar de Eagle zijn en daar zich uit laten wonen (zelfs GB en PPD hebben de afspraak dat ze altijd met zijn 2en gaan) Ik ben gewoon voor het respecteren van ieders keuze (alleen BB heb ik een probleem mee).quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het verbaasd me niets dat Nuno je bijstaat in deze kwestie GB, aangezien Nuno zelf nogal van de losse en wisselende contacten is.
Het is overigens niet relevant wie me wel en niet bijstaat, want zelfs al zou niemand me bijstaan: IK vind het leuk. En da's het enige dat telt. Ik neem zelf mijn verantwoordelijkheden, ik bescherm mezelf en de mensen waar ik mee sex. Wat de rest doet dat zoeken ze lekker uit, iedereen daar is volwassen en ik hoef ze niet op te voeden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
En Wonderer vind het allemaal goed omdat die alles bekijkt uit het opzicht van spanning en sensatie, met het oog op een wild verhaal.
Praat nou niet over dingen waar je geen verstand van hebt, want jij komt er nooit. Geloof me, we hebben daar mensen leren kennen die in de absolute top van het bedrijfsleven zitten en die hebben dus heus wel 'gezond verstand'.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Normen en waarden staan los van gezond verstand. Iemand met gezond verstand die gaat niet naar een of andere ranzige afwerkplek om zich te laten neuken door onbekenden.
Ja dat bedoelde ik ook. "Waarom heb je je shirt aan? Doe's uit." Neeeeeeee, je wil echt niet tegen mijn magere lijfje aankijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je verwacht daar eerder opmerkingen in de trend van , waarom het je dat NOG steeds aan
En dus is het persoonlijk en kan niemand er iets van zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:07 schreef Cybart het volgende:
Sex hebben is 1 ding, er op los neuken met alles wat los en vast zit is een tweede...
Het ligt er maar net aan wat je normen en waarden zijn...
[ afbeelding ]
je moet je niet laten stangen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar kan iedereen zelf zijn verantwoordelijkheid in nemen. Zou jij er wakker van liggen als ik hiv krijg? Nou dan.
jj kan dan weer lekker iemand besmetten, die iemand besmet, die iemand besmet....quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar kan iedereen zelf zijn verantwoordelijkheid in nemen. Zou jij er wakker van liggen als ik hiv krijg? Nou dan.
Ik zou er niet wakker van liggen, maar ik zou me wel zorgen maken. Ik zou het jammer vinden dat je dood gaat op een niet bepaald prettige manier, ik zou me zorgen maken om de mensen die je mogelijk al hebt geinfecteerd, ik zou me zorgen maken om de mensen die jou het hebben aangedaan, en om de mensen die mogelijk nog slachtoffer gaan worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef Gellarboy het volgende:
Zou jij er wakker van liggen
Nou als we Kug zouden moeten geloven valt de in de darkroom neukende man ontzettend op en zou hij er nooit iets mee willen. Dus dan blijft dat besmetten beperkt tot een bepaalde groep die er in zijn ogen zelf om gevraagd hebben. Survival of the morally fittest in zijn ogen. Niets mis mee dan toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
jj kan dan weer lekker iemand besmetten, die iemand besmet, die iemand besmet....
en voor je het weet ...
argument van lik me vestje
En sommigen mensen kijken overal te ver en hebben daarom nooit plezier. Wat de juiste manier van leven is weet niemand en kan ook niemand voor een ander bepalen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen, maar ik zou me wel zorgen maken. Ik zou het jammer vinden dat je dood gaat op een niet bepaald prettige manier, ik zou me zorgen maken om de mensen die je mogelijk al hebt geinfecteerd, ik zou me zorgen maken om de mensen die jou het hebben aangedaan, en om de mensen die mogelijk nog slachtoffer gaan worden.
Vreemd, ik weet het, dat ik me zorgen maak om andere mensen.
Wat dat betreft zie ik de wereld soms als een stel mongolen die tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Omdat ze te dom zijn om na te denken over de gevolgen van hun handelen. Ze willen niet verder kijken dan hun eigen tijdelijke plezier, en ze vergeten voor het gemak de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |