Tardieve dyskenesie heet dit effect.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry lief, maar hier ben ik het niet mee eens. Zelfs met de duurste pillen die wij gehad hebben kauw ik m'n hele wangen aan gort.. Volgens mij heeft het meer te maken met hoe gevoelig je er voor bent.
Ik heb alleen toen ik mijn nose-job deed een valiumpje op, dat is alles.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken haldol niet
en ik denk dat ik tot op heden nog minder dan 5 pillen geslikt heb
Nu nog een tummy tuck, maar eerst botox.quote:
Dat is heel lang geleden schat en iets om snel te vergetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:17 schreef hierissieweer het volgende:
Gareth nog gedaan?
botox?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu nog een tummy tuck, maar eerst botox.
die is toch hetero?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is heel lang geleden schat en iets om snel te vergeten
23 dus een mooie leeftijd om te beginnen toch? En het is ook wel nodig hoor, krijg al wat rimpeltjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
botox?Zo oud ben je toch niet? Trouwens, je kan er aan 'verslaafd' raken...want als het uitgewerkt is, wil je weer.
Op dat moment nietquote:
Oei als dat maar niet te veel krassen, deuken en butsen links en rechts oplevertquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
waar zal ik eens beginnen met biechten![]()
Enfin de hele tent is wakker, ga zo douchen en even ontbijten/lunchen/zondagmiddag borrel etc etc. Er zijn heel veel roddels denk ik na Heaven gisteravond
jij moet eerst maar eens beginnen miet Oil of Olaz en moistering dingenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
23 dus een mooie leeftijd om te beginnen toch? En het is ook wel nodig hoor, krijg al wat rimpeltjes.
Op zich toch niks mee?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
pas wel op anders zie je er straks zooo uit
have fun at the sunday roastquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
A miséria do meu ser,
Do ser que tenho a viver,
Tornou-se uma coisa vista.
Sou nesta vida um qualquer
Que roda fora da pista.
Ninguém conhece quem sou
Nem eu mesmo me conheço
E, se me conheço, esqueço,
Porque não vivo onde estou.
Rodo, e o meu rodar apresso.
É uma carreira invisível,
Salvo onde caio e sou visto,
Porque cair é sensível
Pelo ruído imprevisto...
Sou assim. Mas isto é crível?
zo mooi en nu ga ik ciao
Nou ik vind toch dat er vanalles mis is met het gezicht van Jerney Kaagmanquote:
Nivea Q10 for men, sochtens en savonds... Maar een botoxje in mijn voorhoofd zou niet erg wezen. Heb ik eindelijk een mooie neus, heb ik rimpels in mijn voorhoofd... Dat kan toch niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet eerst maar eens beginnen miet Oil of Olaz en moistering dingen
jouw huid pakt dat nog op
je moet heel de reeks bekijken, ook de x tractor, en dat bruilofstfeestquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet heel de reeks bekijken, ook de x tractor, en dat bruilofstfeest
ik werd/ word te veel gezien als een gevoelsmens, een van de opmerkingen van de kandidaatstellingscommisie was ook dat men bang was dat ik enorm ongelukkig zou zijn in die functie omdat ik teveel van mezelf weg zou moeten cijferen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom wordt er geen kandidaat in je gezien TMM?
Maart herken jij de punten ook die zij aangaven, want dan lijkt het mij ook prettiger zerg maar om aan te nemenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik werd/ word te veel gezien als een gevoelsmens, een van de opmerkingen van de kandidaatstellingscommisie was ook dat men bang was dat ik enorm ongelukkig zou zijn in die functie omdat ik teveel van mezelf weg zou moeten cijferen.
Ik kan er mee leven hoor
die heeft hij nog nooit aangedaan naar zijn werk, zal maandag wel eens informerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 05:16 schreef Ang3l het volgende:
Nou Stroek... ik geloof dat ik vanavond 's werelds meest LELIJKE blouse heb gezien..... en je collega had 'm aanKobaltachtig blauw met gouden patroontjes en stiksels a la cowboy-kamp. DRA-MA-TISCH!
Ja, wat wil je weten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:58 schreef wonderer het volgende:
GB/PDD: hebben jullie ook ervaring met ketamine?
Je zou maar de scharel van frank govers zijn. Nieuw!? Nee...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heeft hij nog nooit aangedaan naar zijn werk, zal maandag wel eens informeren![]()
maar dat zal dan nog wel de Frank Govers invloed zijn, want hij is dus jarenlang een scharrel van Frank geweest, en heeft kleding uit die periode bij de toenmalige modehuizen gekocht.
Broeken die nog een drukker design dan de gemiddelde overgordijnen
af en toe moet ik gewoon een zonnenbril opzetten, want dan doet het gewoon zeer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:23 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb de bomber!!.
Maar toch de zwarte, want de champagne was er niet in mijn maat. Ook prima..
Nou, ik merkte gisteren anders dat er nog aardig wat rek in zat!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
bij ons bejaarden is daar de rek al lang en breed uit
jawel, als ik eerlijk moet zijn wel, ik vind dat op zich geen kritiek of beledigingquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maart herken jij de punten ook die zij aangaven, want dan lijkt het mij ook prettiger zerg maar om aan te nemen
7 dagen per week feest!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]![]()
Zijn de winkels in A'dam vandaag open (of zijn die daar altijd open?)
Hoest het ook zeker niet te zijn. En als jij het ook ziet zijn jullie er gelukkig samen over uit!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, als ik eerlijk moet zijn wel, ik vind dat op zich geen kritiek of belediging
Ab-fab is TOP!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en we zijn in het nieuwe restaurant van De Bijenkorf wat gaan drinken/eten.
Ik ben fan!!
En nu gaan we onze net nieuw aangekochte series Gooise Vrouwe en Absolutely Fabulous kijken!
Tot later!.
Mijn tijd is eerder midden in de nacht... Maarja dat gaat mij denk niet echt lukken. Maar op zich ben ik redelijk flexibel in het boodschapen-doen-tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
7 dagen per week feest!
Net als de albert heijn om de hoek, die is elke dag tot 22.00 uur open! Echt super!
Daar zou ik op letten als je een plek om te wonen zoekt, dat je wel een beetje op je eigen tijden je boodschappen kunt doen enzo.
Niet bij iedereen slaat het aan. (en ritalin is eigenlijk ook bedoeld om druk van te gaan worden, alleen werkt eht dus bij sommigen net andersom)quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou verder ben ik sinds vandaag op recept aan de ritalin, en ik stuiter door het leven als een duracelkonijntje vergeleken met voor die tijd dan zal ik het maar zeggen.
2e hands, maar wel intensiefquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je zou maar de scharel van frank govers zijn. Nieuw!? Nee...
maar daar smeer ik dan ook geen Nivea Q10 Oil of Olaz of Total Revitaliser van Biotherm Hommequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nou, ik merkte gisteren anders dat er nog aardig wat rek in zat!
Mijn god, bij 1 gast had ik niet verwacht dat ik hem kon hebben!
nee, het geeft me juist veel meer energie en dus ook de kracht om mijn emotie's over te brengen, ik heb vandaag bijvoorbeeld les gegeven en heb het idee dat ik er beter op werk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet bij iedereen slaat het aan. (en ritalin is eigenlijk ook bedoeld om druk van te gaan worden, alleen werkt eht dus bij sommigen net andersom)
Maar goed, je heb geen last van uitgebluste gevoelens, vlakke emotie en dat je niet meer zo creatief bent?
Ik gun je het beste en het moet ook even de tijd hebben om goed effect te hebben op je lichaam. Dus indd even aankijken en anders de dosis veranderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, het geeft me juist veel meer energie en dus ook de kracht om mijn emotie's over te brengen, ik heb vandaag bijvoorbeeld les gegeven en heb het idee dat ik er beter op werk.
Nu alleen mijn antenne's goed ophouden, en dit ook vragen aan mijn omgeveing want als ik nou super druk er van wordt dat het voor mij en zeker voor mijn omgeving moeilijk te verdragen wordt dan moet er misschien wat minder ritalin geslikt worden.
Maar vooralsnog ben ik erg tevreden, als dit me nu ook weer dat beetje meer geeft zodat ik ook weer ga sporten, dan kan ik ook weer gaan werken aan een beter fysiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |