Nee. maar ze moeten qua uitstraling, uiterlijk wel iets hebben wat me aanspreekt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijk jij echt alleen maar naar iemands uiterlijk als je er mee neukt?
Humor is mijn nr 1, niet uiterlijk. Maar zoals ik al zei, er moet wel IETS in de persoon zitten wat me aantrekt qua uitstraling, uiterlijk sex-appeal.... en PdL heeft dat voor mij persoonlijk absoluut niet.quote:Lelijke mensen worden voor mij aantrekkelijker als ze wel 'leuk zijn'. Overigens vind ik PdL niet lelijk, maar alsnog dermate charmant dat hij wel heel leuk wordt.
Okay.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee. maar ze moeten qua uitstraling, uiterlijk wel iets hebben wat me aanspreekt.
[..]
Humor is mijn nr 1, niet uiterlijk. Maar zoals ik al zei, er moet wel IETS in de persoon zitten wat me aantrekt qua uitstraling, uiterlijk sex-appeal.... en PdL heeft dat voor mij persoonlijk absoluut niet.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dat?
Overigens, twee uur en twintig minuten op de fiets, 1038 calorieen verbrand (volgens dat ding)
Ik zweet me de pleuris
Dat is best netjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dat?
Overigens, twee uur en twintig minuten op de fiets, 1038 calorieen verbrand (volgens dat ding)
Ik zweet me de pleuris
Haha geweldig!!quote:
ik moet telkens aan een van die imitaties van Hans Teeuwen denken uit hard en zieligquote:
Kurkie kurkie frot frotquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet telkens aan een van die imitaties van Hans Teeuwen denken uit hard en zielig
En dan nu de tandartsboor, en dan die afsluiting
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha geweldig!!
http://player.omroep.nl/?aflID=4178629 (bij 49 min.)
en gezellig met Paul:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8406288820609805054
Ja, staat in de tuinquote:Heeft ie de sauna ook echt thuis staan ja?
sorryquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whehehe, moest dat nou?
[..]
Ja, staat in de tuin
Mwa, ach. Ik weet zelf dat ie er achteraf wel spijt van heeft van die actie, omdat ie niet had ingeschat hoeveeeeeeeeel reacties hij zou krijgen en hoeveel mensen dat hadden gezien of alsnog gingen zien. Maar goed, eigen schuldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
sorry
Wil het wel weghalen hoor...
quote:Maar hijs wel onwijs gek zeg...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, ach. Ik weet zelf dat ie er achteraf wel spijt van heeft van die actie, omdat ie niet had ingeschat hoeveeeeeeeeel reacties hij zou krijgen en hoeveel mensen dat hadden gezien of alsnog gingen zien. Maar goed, eigen schuld
[..]
Klopt. Lefgozertje he.
euh... verkeerde indruk wellicht...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef wonderer het volgende:
*mond afveeg* Zo, mijn portie eiwitten ook weer binnen![]()
I knoooooooooooowquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik... best sneu voor hem... maar wel stoer hoorAl had hij het bij Paul de Leeuw best kunnen verwachten... die boxer uittrekken en zo. Wel leuk opgelost met die lepel op het eind trouwens...
En hij heeft wel een gratis sauna natuurlijk!
En dat koppie op de tribune... zo schattig
Aaaaahquote:
heb je gedaan wat ik denk wat het is? u skankquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef wonderer het volgende:
Maar SJ is zomaar verdwaalt en kwam hier toevallig voorbij ?quote:
ik vind het aandoenlijk/schattig als hij Paul van te voren die vraag stelt of het helemaal moetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik... best sneu voor hem... maar wel stoer hoorAl had hij het bij Paul de Leeuw best kunnen verwachten... die boxer uittrekken en zo. Wel leuk opgelost met die lepel op het eind trouwens...
En hij heeft wel een gratis sauna natuurlijk!
En dat koppie op de tribune... zo schattig
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef wonderer het volgende:
Was er nou al bekend van wie jij een kloon bent? Ik gok namelijk op cairon...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
Staat die aflvering op internet ofzo? ben nou wel benieuwd achter wie hij aanrent..
ben jij ook de secret aan het lezen? heb je het boek wel uit? vind je het niet te amerikaans?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
Over the secret he, als ik nu hard genoeg denk dat afvallen mij gaat lukken, en dus die vibe uitstraal dan gaat het mij lukken... Dus heb ik mij dit doel gesteld: Meer mensen die willen afvallen ?
Ik ben op bladzijde 10 ofzo, maar voel weerstand opkomen. Ik vind het te zweverig en niet gefundeerd. De uitstraling vind ik te gelikt, te glossy waardoor de geloofwaardigheid ook naar beneden zakt. Maar moet dus nog verder lezen, daarna ga ik die boekentip van gellar lezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij ook de secret aan het lezen? heb je het boek wel uit? vind je het niet te amerikaans?
godverdomme! begin jij nu ook al? nee ben geen kloon van Cairo? ik heb hier al moeten horen dat ik kloon ben van jan en alleman...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was er nou al bekend van wie jij een kloon bent? Ik gok namelijk op cairon...
he jij, Kan jij ff hier aangeven dat ik geen kloon ben van jou? het moet niet gekker worden...quote:
Op mij na de meest vervelende persoon van het forumquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godverdomme! begin jij nu ook al? nee ben geen kloon van Cairo? ik heb hier al moeten horen dat ik kloon ben van jan en alleman...
Word ik daarom genegeerd? Ik dacht dat dit een leuke forum was. Ik had nooit moeten beginnen over wat ik deed voor werk... maar ja, iets teveel whiskey en teveel in de vim gehangen...dan wil je nog eens je mond voorbij praten.
Waarom denkt iedreeen dat ik een klooon ben van cairo? wie is hij?
please bitch! mocht je willen, skank!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:12 schreef Cairon het volgende:
Mike Hunt is geen kloon van mij, want mijn klonen hebben meer persoonlijkheid over het algemeen.
Euh...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
Over the secret he, als ik nu hard genoeg denk dat afvallen mij gaat lukken, en dus die vibe uitstraal dan gaat het mij lukken... Dus heb ik mij dit doel gesteld: Meer mensen die willen afvallen ?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh...
Is dat niet juist wat ladingen personen in dit topic dit al gezegd hebben?
nou, zo erg is het nou ook weer niet...maar de dingen die ik vraag word gewoon genegeerd....zou het zijn omdat ze denken dat ik een clone ben ofzo? (hoe kan je trouwens een clone worden?)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op mij na de meest vervelende persoon van het forum![]()
Maar wie negeert je dan? Ik in elk geval niet en volgens mij wouden gelaar en zijn vriendje wel met jou het bed delen. Stroek negeert je ook niet...
Maar goed, of je wel of geen kloon bent, het maakt mij niet zo denderend veel uit hoor. Ik vind je wel lachen. (weet diepgang en oppervlakkigheid goed te combineren)
\
Ow en vim, is gewoon vloeibaar schuurmiddel of is het een of ander verdovendmiddel?
Ja. Maar wat in The Secret staat is niets nieuws hoor. Het hangt ook aan elkaar van quotes van anderen (Dat steken ze zelf ook niet onder stoelen of banken). Alleen noemt iedereen het anders, en brengen ze het allemaal op een andere manier. Op zich is het een prima boek, maar het is allemaal 'Weeeeeelkom, in de wondere sproooookjeswereld van Theeeeee Secreeeeeeet!" en da's een beetje jammer. Ik zeg: "Creatiespiraal". Zelfde concept, fijner verteld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
Is dat niet juist wat ladingen personen in dit topic dit al gezegd hebben?
Iedereen negeert hier iedereen, tenzij je bij het groepje "hoort" Maar volgens mij valt dat bij jou nog wel mee en als toch: Het ligt niet aan jou maar aan je toehoorder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, zo erg is het nou ook weer niet...maar de dingen die ik vraag word gewoon genegeerd....zou het zijn omdat ze denken dat ik een clone ben ofzo? (hoe kan je trouwens een clone worden?)
Wie wil het bed met me delen? heb ik niet gelezen...
oppervlakkigheid en diepgang? haha ja, ik heb begrepen dat je this forum niet diep moet nemen...alhoewel ik van de discussies houd...haha
vim --. is another word 4 coke....
Dit kwam blijkbaar serieuzer over dan wij het bedoelden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
(net zoals je gemist hebt dat gelaar en zijn vriendje dus je in bed wouden hebben)
Xit nu in Breukelen (dus het zal vandaag niet gebeuren)... maar aangezien iedereen denkt dat ik een clone ben o.i.d. moeten we zeker een keer afspreken...hahah ben net een 15 jarig school girl.. maar ja, als ik je heb gezien, zullen ze het dan geloven???quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mike, we gaan naar de Thermos. Kom je ook? Dan kan ik iedereen vertellen dat je geen kloon bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |