Nee. maar ze moeten qua uitstraling, uiterlijk wel iets hebben wat me aanspreekt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijk jij echt alleen maar naar iemands uiterlijk als je er mee neukt?
Humor is mijn nr 1, niet uiterlijk. Maar zoals ik al zei, er moet wel IETS in de persoon zitten wat me aantrekt qua uitstraling, uiterlijk sex-appeal.... en PdL heeft dat voor mij persoonlijk absoluut niet.quote:Lelijke mensen worden voor mij aantrekkelijker als ze wel 'leuk zijn'. Overigens vind ik PdL niet lelijk, maar alsnog dermate charmant dat hij wel heel leuk wordt.
Okay.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee. maar ze moeten qua uitstraling, uiterlijk wel iets hebben wat me aanspreekt.
[..]
Humor is mijn nr 1, niet uiterlijk. Maar zoals ik al zei, er moet wel IETS in de persoon zitten wat me aantrekt qua uitstraling, uiterlijk sex-appeal.... en PdL heeft dat voor mij persoonlijk absoluut niet.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dat?
Overigens, twee uur en twintig minuten op de fiets, 1038 calorieen verbrand (volgens dat ding)
Ik zweet me de pleuris
Dat is best netjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dat?
Overigens, twee uur en twintig minuten op de fiets, 1038 calorieen verbrand (volgens dat ding)
Ik zweet me de pleuris
Haha geweldig!!quote:
ik moet telkens aan een van die imitaties van Hans Teeuwen denken uit hard en zieligquote:
Kurkie kurkie frot frotquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet telkens aan een van die imitaties van Hans Teeuwen denken uit hard en zielig
En dan nu de tandartsboor, en dan die afsluiting
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha geweldig!!
http://player.omroep.nl/?aflID=4178629 (bij 49 min.)
en gezellig met Paul:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8406288820609805054
Ja, staat in de tuinquote:Heeft ie de sauna ook echt thuis staan ja?
sorryquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whehehe, moest dat nou?
[..]
Ja, staat in de tuin
Mwa, ach. Ik weet zelf dat ie er achteraf wel spijt van heeft van die actie, omdat ie niet had ingeschat hoeveeeeeeeeel reacties hij zou krijgen en hoeveel mensen dat hadden gezien of alsnog gingen zien. Maar goed, eigen schuldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
sorry
Wil het wel weghalen hoor...
quote:Maar hijs wel onwijs gek zeg...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, ach. Ik weet zelf dat ie er achteraf wel spijt van heeft van die actie, omdat ie niet had ingeschat hoeveeeeeeeeel reacties hij zou krijgen en hoeveel mensen dat hadden gezien of alsnog gingen zien. Maar goed, eigen schuld
[..]
Klopt. Lefgozertje he.
euh... verkeerde indruk wellicht...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef wonderer het volgende:
*mond afveeg* Zo, mijn portie eiwitten ook weer binnen![]()
I knoooooooooooowquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik... best sneu voor hem... maar wel stoer hoorAl had hij het bij Paul de Leeuw best kunnen verwachten... die boxer uittrekken en zo. Wel leuk opgelost met die lepel op het eind trouwens...
En hij heeft wel een gratis sauna natuurlijk!
En dat koppie op de tribune... zo schattig
Aaaaahquote:
heb je gedaan wat ik denk wat het is? u skankquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef wonderer het volgende:
*mond afveeg* Zo, mijn portie eiwitten ook weer binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |