23 is toch niet zo heel erg jong?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb een foto (naja hyves heeft een foto...) maar das nie afdoende he...
hij is 23
Wel als je vaak/vooral/altijd op eind 20 begin 30 "valt"quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
23 is toch niet zo heel erg jong?
Mike de kloon?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wij hadden uiteindelijk alleen in de ochtend wat regen en dat met een regenkans van 80%!
De El Condor is een hangende achtbaan...
WIe is Mike trouwens?
ooow die MIke...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mike de kloon?
let op! je lijkt mike wel
Das wel zo. Maar bekijk het zo: De kans is kleiner dat hij (veel) eerder gaat dan jij (dood dus hè)quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel als je vaak/vooral/altijd op eind 20 begin 30 "valt"
Bij El Conder hangt het wagentje aan de rails van de achtbaan en staat hij er niet op zoals bij Goliathquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
thnx, maarja ik moet dan de heleee dag met een paraplu lopen, want HALLO. mn haar![]()
En wat is de El Condor voor achtbaan?
Ik vind mike ook leuk hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow die MIke...
Ik dacht dat je een mike bedoelde als in "kerel-die-Mister O-leuk-vind"
Ow die met zo'n hartenvorm! brrrr, my god wat moet ik morgen veel uitdagingen aan zeg....quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij El Conder hangt het wagentje aan de rails van de achtbaan en staat hij er niet op zoals bij Goliath
hierdoor bungelen je benen vrij
Ja maar das zielig... dan laat ik hem achter... en dan? Dan moet ie zeker een ander zoeken nog? Anders issie alleen! Ik ben in staat om in men graf dan nog jaloers te liggen doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wel zo. Maar bekijk het zo: De kans is kleiner dat hij (veel) eerder gaat dan jij (dood dus hè)
De Walibi heeft wel zo'n huis dat zogenaamd op de kop gaat. Maar een spookhuis volgens mij niet. wat is de roxy dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:00 schreef hierissieweer het volgende:
MisterO hwebben ze nog de spookhuizen staan? Zie zijn wel lachen. Vooral de roxy is wel leuk
(jij bent toch ook 23?)quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar das zielig... dan laat ik hem achter... en dan? Dan moet ie zeker een ander zoeken nog? Anders issie alleen! Ik ben in staat om in men graf dan nog jaloers te liggen doen
Haha is dat je doelquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind mike ook leuk hoor![]()
Maar nee ik heb verder niemand heel erg op het oog (maar dat kan morgen dus veranderen)
25quote:
Arme Bart, heen en weer geslingerd worden tussen verschillende dilemma'squote:Op zondag 26 oktober 2008 01:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha neej dat snap ik wel hoor
Maar toen je dat zei had ik ook ff een flashback...
Tja... deze werkt ook bij IKEA... zucht... naja is toch hetero en dat zal nie wat worden...
de persoon van een paar maand terug heeft me inmiddels uitgenodigd een week te logeren... en ik mocht niet in de woonkamer slapen... daar ging hij wel voor zorgen (blijft de slaapkamer over...). En die zit men kop ook gek te maken
Dat huis is gesloten (al een jaar) Maar het is/was? halloweeen en zijn er 3 spookhuizen gebouwd en roxy is daar er een van. Maar tis wel lache, dus als je gaat is het wel leuk te doen. (ik heb een jaar abboquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
De Walibi heeft wel zo'n huis dat zogenaamd op de kop gaat. Maar een spookhuis volgens mij niet. wat is de roxy dan?
Mn doel? whahahhahahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha is dat je doel
De El Condor is echt heel gaaf hoor!
Hoewel ik em altijd nog eng vind de eerste keer...
o jij weer ! je hebt niet eens geantwoord op mijn aanteigingen....quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mike de kloon?
let op! je lijkt mike wel
Ow dacht 23, nou ja 2 jaar verschil maakt ook niet uit toch?quote:
Nah Peter is niet echt een dillema... das meer een hoofdspook zeg maar...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Bart, heen en weer geslingerd worden tussen verschillende dilemma's
Ze hebben voor Fright Night inderdaad een 4 tal extra atracties achtige dingen... maar die zijn overdag dicht en alleen toegankelijk met een FN kaartje...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat huis is gesloten (al een jaar) Maar het is/was? halloweeen en zijn er 3 spookhuizen gebouwd en roxy is daar er een van. Maar tis wel lache, dus als je gaat is het wel leuk te doen. (ik heb een jaar abbo)
En gelijk heb je!quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn doel? whahahhahahanee, mn 1e doel is om het morgen gezellig te hebben en nieuwe vrienden te maken. Een jongen die ik ken van het uitgaan en slechts 1 keer 10 min. heb gesproken vroeg me of het mij leuk leek om met een groep van 15 man mee te gaan. Eerst dacht ik?????? en toen opeens: why not, life is 2 short
Neej dat maakt ook niet uit hoor... maar tis meer... tja...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow dacht 23, nou ja 2 jaar verschil maakt ook niet uit toch?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben voor Fright Night inderdaad een 4 tal extra atracties achtige dingen... maar die zijn overdag dicht en alleen toegankelijk met een FN kaartje...
Volgens mij stond roxy ook op de borden...
Ga er voor, ik bedoel, hij rijd een goede auto, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat maakt ook niet uit hoor... maar tis meer... tja...
Een kerel die er volledig voor gaat en geen twijfelende bi...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ga er voor, ik bedoel, hij rijd een goede auto, wat wil je nog meer?
Slaap lekker! En veel plezier morgen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:12 schreef MisterO het volgende:
Ok moppen ik ga slapen nu, trusten allemaal! we hebben een uur extra!![]()
xoxo
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een kerel die er volledig voor gaat en geen twijfelende bi...
Hahahaha dank jequote:Op zondag 26 oktober 2008 02:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan moet je hem laten liggen. (maar goed, hij is twijfelend of gewoon hetero?)
Maar ik ga slapen, mocht je ooit hulp nodig hebben, je weet me te vinden. Sterkte in elk geval!
Ik ken dat dromen, wou dat het ophield... Maar het komt wel goed met je!quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha dank je
Ik heb in ieder geval iemand om van te dromen vanavond
En meer zal het toch wel niet worden...
Slaap lekker!
Dank je wel Mike! Slaap lekker! Und gruss Got!quote:
Was gisteren in Antwerpen naar Night of the Proms geweest, en dat was erg gaaf, maar liep wel erg uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:07 schreef MisterO het volgende:
Hee Stroek, hoe is je weekend tot nu toe
dat jij maar tof maar dromen over langzaamrijdende treintjes in een atractiepark in plaats van over rollercoastersquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:12 schreef MisterO het volgende:
Ok moppen ik ga slapen nu, trusten allemaal! we hebben een uur extra!![]()
xoxo
Slaap lekker meneerquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:22 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen...
dromen over Peter
doeidoei
dat wordt dan handjes boven de dekens houdenquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha dank je
Ik heb in ieder geval iemand om van te dromen vanavond
En meer zal het toch wel niet worden...
dat gaat hier niet lang meer op zich laten wachtenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 05:17 schreef Ang3l het volgende:
Nah, en ik heb weer een heerlijk drama meegemaakt wat begon met het zoenen met een leuke jongen en eindigde met hem in tranen in m;'n armen buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |