Tardieve dyskenesie heet dit effect.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry lief, maar hier ben ik het niet mee eens. Zelfs met de duurste pillen die wij gehad hebben kauw ik m'n hele wangen aan gort.. Volgens mij heeft het meer te maken met hoe gevoelig je er voor bent.
Ik heb alleen toen ik mijn nose-job deed een valiumpje op, dat is alles.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken haldol niet
en ik denk dat ik tot op heden nog minder dan 5 pillen geslikt heb
Nu nog een tummy tuck, maar eerst botox.quote:
Dat is heel lang geleden schat en iets om snel te vergetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:17 schreef hierissieweer het volgende:
Gareth nog gedaan?
botox?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu nog een tummy tuck, maar eerst botox.
die is toch hetero?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is heel lang geleden schat en iets om snel te vergeten
23 dus een mooie leeftijd om te beginnen toch? En het is ook wel nodig hoor, krijg al wat rimpeltjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
botox?Zo oud ben je toch niet? Trouwens, je kan er aan 'verslaafd' raken...want als het uitgewerkt is, wil je weer.
Op dat moment nietquote:
Oei als dat maar niet te veel krassen, deuken en butsen links en rechts oplevertquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
waar zal ik eens beginnen met biechten![]()
Enfin de hele tent is wakker, ga zo douchen en even ontbijten/lunchen/zondagmiddag borrel etc etc. Er zijn heel veel roddels denk ik na Heaven gisteravond
jij moet eerst maar eens beginnen miet Oil of Olaz en moistering dingenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
23 dus een mooie leeftijd om te beginnen toch? En het is ook wel nodig hoor, krijg al wat rimpeltjes.
Op zich toch niks mee?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
pas wel op anders zie je er straks zooo uit
have fun at the sunday roastquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
A miséria do meu ser,
Do ser que tenho a viver,
Tornou-se uma coisa vista.
Sou nesta vida um qualquer
Que roda fora da pista.
Ninguém conhece quem sou
Nem eu mesmo me conheço
E, se me conheço, esqueço,
Porque não vivo onde estou.
Rodo, e o meu rodar apresso.
É uma carreira invisível,
Salvo onde caio e sou visto,
Porque cair é sensível
Pelo ruído imprevisto...
Sou assim. Mas isto é crível?
zo mooi en nu ga ik ciao
Nou ik vind toch dat er vanalles mis is met het gezicht van Jerney Kaagmanquote:
Nivea Q10 for men, sochtens en savonds... Maar een botoxje in mijn voorhoofd zou niet erg wezen. Heb ik eindelijk een mooie neus, heb ik rimpels in mijn voorhoofd... Dat kan toch niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet eerst maar eens beginnen miet Oil of Olaz en moistering dingen
jouw huid pakt dat nog op
je moet heel de reeks bekijken, ook de x tractor, en dat bruilofstfeestquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet heel de reeks bekijken, ook de x tractor, en dat bruilofstfeest
ik werd/ word te veel gezien als een gevoelsmens, een van de opmerkingen van de kandidaatstellingscommisie was ook dat men bang was dat ik enorm ongelukkig zou zijn in die functie omdat ik teveel van mezelf weg zou moeten cijferen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom wordt er geen kandidaat in je gezien TMM?
Maart herken jij de punten ook die zij aangaven, want dan lijkt het mij ook prettiger zerg maar om aan te nemenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik werd/ word te veel gezien als een gevoelsmens, een van de opmerkingen van de kandidaatstellingscommisie was ook dat men bang was dat ik enorm ongelukkig zou zijn in die functie omdat ik teveel van mezelf weg zou moeten cijferen.
Ik kan er mee leven hoor
die heeft hij nog nooit aangedaan naar zijn werk, zal maandag wel eens informerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 05:16 schreef Ang3l het volgende:
Nou Stroek... ik geloof dat ik vanavond 's werelds meest LELIJKE blouse heb gezien..... en je collega had 'm aanKobaltachtig blauw met gouden patroontjes en stiksels a la cowboy-kamp. DRA-MA-TISCH!
Ja, wat wil je weten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:58 schreef wonderer het volgende:
GB/PDD: hebben jullie ook ervaring met ketamine?
Je zou maar de scharel van frank govers zijn. Nieuw!? Nee...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heeft hij nog nooit aangedaan naar zijn werk, zal maandag wel eens informeren![]()
maar dat zal dan nog wel de Frank Govers invloed zijn, want hij is dus jarenlang een scharrel van Frank geweest, en heeft kleding uit die periode bij de toenmalige modehuizen gekocht.
Broeken die nog een drukker design dan de gemiddelde overgordijnen
af en toe moet ik gewoon een zonnenbril opzetten, want dan doet het gewoon zeer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:23 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb de bomber!!.
Maar toch de zwarte, want de champagne was er niet in mijn maat. Ook prima..
Nou, ik merkte gisteren anders dat er nog aardig wat rek in zat!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
bij ons bejaarden is daar de rek al lang en breed uit
jawel, als ik eerlijk moet zijn wel, ik vind dat op zich geen kritiek of beledigingquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maart herken jij de punten ook die zij aangaven, want dan lijkt het mij ook prettiger zerg maar om aan te nemen
7 dagen per week feest!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]![]()
Zijn de winkels in A'dam vandaag open (of zijn die daar altijd open?)
Hoest het ook zeker niet te zijn. En als jij het ook ziet zijn jullie er gelukkig samen over uit!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, als ik eerlijk moet zijn wel, ik vind dat op zich geen kritiek of belediging
Ab-fab is TOP!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en we zijn in het nieuwe restaurant van De Bijenkorf wat gaan drinken/eten.
Ik ben fan!!
En nu gaan we onze net nieuw aangekochte series Gooise Vrouwe en Absolutely Fabulous kijken!
Tot later!.
Mijn tijd is eerder midden in de nacht... Maarja dat gaat mij denk niet echt lukken. Maar op zich ben ik redelijk flexibel in het boodschapen-doen-tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
7 dagen per week feest!
Net als de albert heijn om de hoek, die is elke dag tot 22.00 uur open! Echt super!
Daar zou ik op letten als je een plek om te wonen zoekt, dat je wel een beetje op je eigen tijden je boodschappen kunt doen enzo.
Niet bij iedereen slaat het aan. (en ritalin is eigenlijk ook bedoeld om druk van te gaan worden, alleen werkt eht dus bij sommigen net andersom)quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou verder ben ik sinds vandaag op recept aan de ritalin, en ik stuiter door het leven als een duracelkonijntje vergeleken met voor die tijd dan zal ik het maar zeggen.
2e hands, maar wel intensiefquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je zou maar de scharel van frank govers zijn. Nieuw!? Nee...
maar daar smeer ik dan ook geen Nivea Q10 Oil of Olaz of Total Revitaliser van Biotherm Hommequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nou, ik merkte gisteren anders dat er nog aardig wat rek in zat!
Mijn god, bij 1 gast had ik niet verwacht dat ik hem kon hebben!
nee, het geeft me juist veel meer energie en dus ook de kracht om mijn emotie's over te brengen, ik heb vandaag bijvoorbeeld les gegeven en heb het idee dat ik er beter op werk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet bij iedereen slaat het aan. (en ritalin is eigenlijk ook bedoeld om druk van te gaan worden, alleen werkt eht dus bij sommigen net andersom)
Maar goed, je heb geen last van uitgebluste gevoelens, vlakke emotie en dat je niet meer zo creatief bent?
Ik gun je het beste en het moet ook even de tijd hebben om goed effect te hebben op je lichaam. Dus indd even aankijken en anders de dosis veranderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, het geeft me juist veel meer energie en dus ook de kracht om mijn emotie's over te brengen, ik heb vandaag bijvoorbeeld les gegeven en heb het idee dat ik er beter op werk.
Nu alleen mijn antenne's goed ophouden, en dit ook vragen aan mijn omgeveing want als ik nou super druk er van wordt dat het voor mij en zeker voor mijn omgeving moeilijk te verdragen wordt dan moet er misschien wat minder ritalin geslikt worden.
Maar vooralsnog ben ik erg tevreden, als dit me nu ook weer dat beetje meer geeft zodat ik ook weer ga sporten, dan kan ik ook weer gaan werken aan een beter fysiek
Jasp dat is minder, ik weet niet of ik het wel wil gaan slikken. (al moet ik nog steeds eerst het traject eens doorlopen) Maar ik ben er een beetje huiverig voor. Ik ben zo bang dat het mijn persoonlijkheid veranderd. Gewoon het hele snelle denken en dat soort dingen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen, en dat heb je met speed of xtc ook, er staat meer druk op je kaken, ik moet er aan wennen niet mijn tong of wangen kapot te bijten
Weet ik niet echt. Gewoon nieuwsgierig. Wat is het effect, is het gevaarlijk, wat is de kater etc.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef Nuno_G het volgende:
thuis en alle roddels gehoord aaaaaah
en hoe kan je BF na al die jaren je nog steeds tot tranen brengen weet ik ook nu, hij is zoooooo geweldig
wat ?quote:
Alles, de roddels, je BF gareth, alles!quote:
Mijn BF is NIET Gareth, mijne is veeeeeeel beterquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Alles, de roddels, je BF gareth, alles!
En over je BF en over Gareth....quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn BF is NIET Gareth, mijne is veeeeeeel beter
Mijn BF is zo'n een schatquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En over je BF en over Gareth....
Nee waarom zou dat raar zijn? TIs toch juist heel erg lief? Vertederend en het raakte jou in je hart en dat is juist mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn BF is zo'n een schat
Tijdens een discussie over de credit crunch, zei ie "het kan me niet schelen wat ik allemaal kwijt raak zolang het Nuno maar niet is" het was gewoon een hele nochalante opmerking maar toen schoot ik vol, raar he
en over G ik heb hem niet gebelt en zal ik ook niet doen
Aaahquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef Nuno_G het volgende:
thuis en alle roddels gehoord aaaaaah
en hoe kan je BF na al die jaren je nog steeds tot tranen brengen weet ik ook nu, hij is zoooooo geweldig
Shhht. Dat kijk ik als het online staat.quote:
Het is ook nog niet afgelopenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shhht. Dat kijk ik als het online staat.
Freek heeft wel de stem, maar ja, hij is niet zo schattig als Royquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
Moet er niet aan denken dat ik twee uur lang Roy moet gaan aanhoren... *huiver*
Je had kunnen SMSen voor jouw favoriet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef MrBrightside het volgende:
En hij kan ook niet zingen, dus dat helpt ook niet. Maar goed, i kvolg het de laatste paar afleveringen al niet meer, oa omdat de verkeerde mensen erin blijven (Roy), en de verkeerde mensen eruit gaan (Matthijs, en Amir een beetje).
Dat hielp bij Idols ook nooitquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had kunnen SMSen voor jouw favoriet?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef Xiance het volgende:
III WILL ALWAAAAAAYS LOVVVEEEE YYYOOOUUUUUU
ik denk niet dat je hele wereldbeeld erdoor veranderd. Alhoewel ik LSD net een stapje te ver vind gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dat hielp bij Idols ook nooit![]()
En ooh, het ging over drugs. Ik heb nog nooit geblowd.Ik spreek telkens af met mensen om te blowen maar dan kan telkens weer een iemand niet, het mag niet zo zijn.
En ik vind het effect van paddo's en LSD heel interessant. Maar ik denk niet dat ik dat zelf wil gebruiken, en ik durf het ook niet.
Ik vind mijn wereldbeeld prima zoals het is en wil niet dat dat verandert door LSD. Maar misschien is dat ook weer heel oppervlakkig..
En dat is dus exact de reden waarom ik nog nooit drugs heb gebruikt, in geen enkele vorm. soft of hard. (En technisch gezien lieg ik nu, want alcohol valt onder harddrugs)quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:02 schreef Pjederdy het volgende:
Beide zijn niet mijn cup-of-tea, ik ben niet zo van de hallucinaties en waanbeelden. Ik blijf liever in control.
Ik herhaal mijn vraag: Waar krijg je een lekkere roes gevoel van, maar heeft geen nare bijeffecten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
ik denk niet dat je hele wereldbeeld erdoor veranderd. Alhoewel ik LSD net een stapje te ver vind gaan.
Het risico bestaat nl dat je lange tijd nadat je het hebt gebruikt weer ineens begint te hallucineren, en daar heb ik niet zo'n trek in.
Paddo's zijn wat lichter en hebben wat milder effect. Op het moment dat je er genoeg van hebt drink je even iets met veel suiker en dan stop het redelijk snel.
Beide zijn niet mijn cup-of-tea, ik ben niet zo van de hallucinaties en waanbeelden. Ik blijf liever in control.
Waarom is alcohol harddrugs?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dus exact de reden waarom ik nog nooit drugs heb gebruikt, in geen enkele vorm. soft of hard. (En technisch gezien lieg ik nu, want alcohol valt onder harddrugs)
Ik denk dat GHB daar het beste aan voldoet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag: Waar krijg je een lekkere roes gevoel van, maar heeft geen nare bijeffecten?
Ook alcohol wordt onder de harddrugs gerekend, alleen is het een legaal product en algemeen getolereerd. Nederland telt ongeveer 350.000[1] alcoholisten en België 300.000 [2]; ter vergelijking: het aantal opiaatverslaafden in Nederland wordt geschat op ongeveer 25.000[3], nog geen tiende daarvan. Alcohol wordt alleen getolereerd, ook al is het een hard drug, omdat het maatschappelijk geaccepteerd is. Dit leidt tot sociale controle, net als opiumgebruik in Aziatische landen.quote:
Vele soorten soft en harddrugs zijn prima te gebruiken waarbij je nog steeds zelf de controle houdt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dus exact de reden waarom ik nog nooit drugs heb gebruikt, in geen enkele vorm. soft of hard. (En technisch gezien lieg ik nu, want alcohol valt onder harddrugs)
Ik moet naar bed toe, morgen ga ik 't je vertellen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef wonderer het volgende:
Weet ik niet echt. Gewoon nieuwsgierig. Wat is het effect, is het gevaarlijk, wat is de kater etc.
Auw!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Xiance het volgende:
gewoon jezelf rauw laten neuken door 8 mannen, raak je ook van in een roes
En wat is veilig en wat niet meer (qua dosis)en de hamvraag waar kan ik het krijgen? (en een joint roken ofzo?)quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik denk dat GHB daar het beste aan voldoet.
Was geen aanval ofzo hoor. Maar wanneer was nou ook alweer iets een hard/ softdrug?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alcohol wordt onder de harddrugs gerekend, alleen is het een legaal product en algemeen getolereerd. Nederland telt ongeveer 350.000[1] alcoholisten en België 300.000 [2]; ter vergelijking: het aantal opiaatverslaafden in Nederland wordt geschat op ongeveer 25.000[3], nog geen tiende daarvan. Alcohol wordt alleen getolereerd, ook al is het een hard drug, omdat het maatschappelijk geaccepteerd is. Dit leidt tot sociale controle, net als opiumgebruik in Aziatische landen.
Omdat dat nou eenmaal zo is. Vanwege verslaving en zo.
Hoest met het bedrijfsplan? En is de lokatie nou al geregeld (of zou ik dat doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Xiance het volgende:
gewoon jezelf rauw laten neuken door 8 mannen, raak je ook van in een roes
Je weet maar nooit met jou.quote:
Volgens mij heeft dat met het leiden tot verslaving te maken.quote:Maar wanneer was nou ook alweer iets een hard/ softdrug?
Geen idee. Ze staan in m'n kast ergens (ja ook ik heb rechten gedaan) maar geen zin te kijken aangezien ik ga douchenquote:Maar in mijn wetboek staat de alcohol volgens mij niet in het lijstje van de harddrugs.
Ede kom ik uit op 400 euroquote:
:p Mijn welgemeende excuus, maar je liep mij op dat moment in de weg en reageerde mijn frustratie op jou af. Maar dank je dat jij mijn uitlaatklep wou zijn!quote:
Staat mij wel iets van bij indd.quote:Volgens mij heeft dat met het leiden tot verslaving te maken.
Ik heb er ook in staan in mijn nieuwequote:Geen idee. Ze staan in m'n kast ergens (ja ook ik heb rechten gedaan) maar geen zin te kijken aangezien ik ga douchen![]()
welke kast heb je gekocht?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
:p Mijn welgemeende excuus, maar je liep mij op dat moment in de weg en reageerde mijn frustratie op jou af. Maar dank je dat jij mijn uitlaatklep wou zijn!(en aan je eerdere reactie te zien, kon je het ook wel hebben)
[..]
Staat mij wel iets van bij indd.
[..]
Ik heb er ook in staan in mijn nieuweboekenkast, geen een module recht, toegepast op de zorg gedaan, maar er is niet veel blijven hangen
Flarkequote:
Ja hallo... daar winnen we het met IKEA niet mee he...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Flarke
[ afbeelding ]\
De goedkoopste dus, aangezien ik hem toch niet langer als dat ik hier woon ga gebruiken.
De volgende keer zoek je maar een ander. I'm not a punchingbag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
:p Mijn welgemeende excuus, maar je liep mij op dat moment in de weg en reageerde mijn frustratie op jou af. Maar dank je dat jij mijn uitlaatklep wou zijn!(en aan je eerdere reactie te zien, kon je het ook wel hebben)
Op de Dutch Design Week tentoonstelling in de "redesign" sectie hadden ze van mijn Expedit boekenkast een hele vette TV-kast gemaakt! En dat zag er niet moeilijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hallo... daar winnen we het met IKEA niet mee he...
haha en nu wil jij ook een EXPEDIT tv meubel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de Dutch Design Week tentoonstelling in de "redesign" sectie hadden ze van mijn Expedit boekenkast een hele vette TV-kast gemaakt! En dat zag er niet moeilijk
Nee, maar kijk. (nu komt mijn Mavo economie naar boven) Als ik nu naar jullie winkel ga, ik zie heel veel dingen, maar ik hoef het nu nog niet te hebben. Maar ik doe zeker wel ideeen op (ik wil bijvoorbeeld de malm 160brede ladekast als dressoir voor mijn huisje (dat ik hopelijk ooit een keertje krijg)quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hallo... daar winnen we het met IKEA niet mee he...
Ik zeg ikeahacker.com!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
Maar er is echt veel leuks te maken van IKEA meubelen hoor
Je hebt toch wel meer megenomen vandaag dan alleen die kast?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, maar kijk. (nu komt mijn Mavo economie naar boven) Als ik nu naar jullie winkel ga, ik zie heel veel dingen, maar ik hoef het nu nog niet te hebben. Maar ik doe zeker wel ideeen op (ik wil bijvoorbeeld de malm 160brede ladekast als dressoir voor mijn huisje (dat ik hopelijk ooit een keertje krijg)
Dus ik geen nu 14,95 uit, maar ik kom later weer terug om 140 euro uit te geven en de vele andere spullen die ik dan meepak. Dus eigenlijk verdienen jullie alleen maar geld met het aanbieden van een paar goedkope dingen.
En toevallig werkte dat dit keer niet (een nose-job is duur) maar meestal ga je voor iets kleins/goedkoops, maar je neemt een lading andere dingen mee uit de winkel... Dus tja...Ikea verdient wel hoor
In de koopjeshoek lagen wel van die doorzichtige emmer lampen voor 25 euro per stuk, wou er 2 meenemen, maar wil er dan graag vissen in, maar dat kan niet...![]()
En ik vind het jammer dat jullie de medalj niet meer als set hebben
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zeg ikeahacker.com!
Ik vind ikea een geweldig concept (alleen moet je wel weten hoe je dingen combineert, zodat het niet allemaal te ikea in je huis eruit ziet)
Nee ik heb echt verder niets, mijn geld is echt op gewoon op... De maand is nog niet begonnen en sta alweer 300 in het rood.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer megenomen vandaag dan alleen die kast?
MEDALJ is toch nooit als set geweest?
Volgens mij verkopen we alleen de IKEA/365+ als set...
Die IKEA PS lampen (emmer) zijn inderdaad gaaf! Maar vond dat niet zo geweldig in mijn huisje...
Wanneer komen de foto's?quote:
zoek een apartementje in arnhem,quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
Oke, ik heb voor mijzelf 3 opties bedacht:
Ik blijf in Ede en ga de flat in, heerlijk hoog, super uitzicht, wel ver van het centrum, maar dicht bij mijn vrienden en familie. Wel weer "ver" van het werk en waarschijnlijk het goedkoopst wonen.
Optie 2 wonen in Wageningen, in het centrum, nog steeds ver van mijn werk, maar minder ver dan in Ede. Voordeel: Annalies vertrekt tussen nu en een jaar ook naar Wageningen.
Maar zoals gezegd, in het centrum, leuk tussen de bedrijvigheid en kan dan kruipen vanaf de kroeg. En is ook wel een leuk appartementje, maar dan wel 1 kamer.
Optie 3 Nijmegen, dit is de "het roer om"keuze, weg uit mijn vertrouwde omgeving, weg van mijn familie en vrienden (eenzaamheid, here we come!) Maar dicht bij het werk, kan dan op de fiets, in Nijmegen, maar nog steeds 20 minuten met de fiets naar het centrum. Wel een leukere ambiance( dat vraag ik mij eigenlijk af) dan Ede en Wageningen, qua stad. Maar het appartement ligt aan een drukke weg en eigenlijk tussen alle trieste woonwijken in. Is ook een studiotje...
Persoonlijk spreken ze mij allemaal wel aan. Ik wil wel weg hier, maar het liefst wel in de bedrijvigheid, dat lukt in Ede en Nijmegen niet echt. Wageningen vind ik dan weer eigenlijk een tussenoplossing en is qua centrum niet echt extreem boeiend. Ede is gewoon een veilige keuze, waar ik op zich ook wel gelukkig kan wezen.
Ik weet niet wat ik wil.... BLIGH!
Jij bent de vrolijke ambiance?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
zoek een apartementje in arnhem,
je zit midden in een van de mooiste steden van nederland, je zit 10min van nijmegen af, en 10min van annelies.
je hebt een vrolijke ambiance om je heen, stedelijk en toch groen!
we kunnen gaan samenwonen, ja hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijke ambiance?
Maar weet je wat het is. In Arnhem heb ik totaal niets. Geen vrienden en geen werk, maar wel weer ver van werk en vrienden (toch 20minuutjes meer dan de 10minuten van jou)
Maar qua stad trekt dat mij nog het meest. Kan ik ook niet gewoon een kamer bij jouw ouders huren?
Ik vind het best, ik kan overal wel wennenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
we kunnen gaan samenwonen, ja hoor
nemen we stroeksels mee.
weet je wat het punt is?
als ik in utrecht ga werken zit ik 45min van mn werk af, maar ik ga echt niet verhuizen
arnhem is gewoon een mooie, vriendelijke stad.
we hebben goede voorzieningen, een makkelijk toegangbare binnenstad, en vrienden heb je zo gemaakt.
bijna iedereen in de omgeving komt wel eens naar arnhem
Maar het is toch anders, ik bedoel. Mijn zus pakt nu de fiets en is in 5 minuten hier, dus komt ze geregeld langs. Ze kan niet auto rijden dus moet met de trein en dat is dus plannen, reizen en dat gaat niet zo spontaan dus dat zal niet niet meer zo snel meer gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
we kunnen gaan samenwonen, ja hoor
nemen we stroeksels mee.
weet je wat het punt is?
als ik in utrecht ga werken zit ik 45min van mn werk af, maar ik ga echt niet verhuizen
arnhem is gewoon een mooie, vriendelijke stad.
we hebben goede voorzieningen, een makkelijk toegangbare binnenstad, en vrienden heb je zo gemaakt.
bijna iedereen in de omgeving komt wel eens naar arnhem
niet zo'n angst voor het onbekende, maar verzamel moed en spring in het diepequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
Maar arnhem is gewoon super indd!![]()
aar vertel eens, hoe maak ik vrienden in een omgeving waar ik niet thuishoor.
Wageningen ede is kleinerquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo'n angst voor het onbekende, maar verzamel moed en spring in het diepe
en wees gewoon jezelf dan verzamel je wel leuke mensen om je heen![]()
Maar ben niet bang om er eerst alleen op uit te durven trekken
en Ede Arnhem is echt een klein stukje
Het zal er wel weer op neerkomen dat ik ergens achteraf een kamertje krijg voor mijn bed in verband met de te verwachten geluidsoverlast ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaan we wonen stroekels en Jan?
moet jij morgen alweer de maand gaan afsluiten of kan dat nog een weekje wachten ?quote:
Jij gaat in de kelder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op neerkomen dat ik ergens achteraf een kamertje krijg voor mijn bed in verband met de te verwachten geluidsoverlast ?
Zoek maar eens een kamer met een parkeerplaats...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:23 schreef Xiance het volgende:
zoek een kamer hier in arnhem, ga hier een jaartje wonen, en als je dan besluit niet te kunnen wennen, dan heb je alleen een kamer om je druk over te maken, huur opzeggen en hoppa! door naar een apartementje in weet ik veel waar..
Zo heb ik ook ontdekt dat ik niet in hoorn hoor.. en daarom ben ik weer terug in arnhem
Zin moet je maken en alles komt goed!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:26 schreef Weemz het volgende:
Pfff, morgen een presentatie waar ik geen zin in heb...
En ook niet meer over ijsland, naderende poolnachten, schaduwen en tentjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet jij morgen alweer de maand gaan afsluiten of kan dat nog een weekje wachten ?
Sweet Dreams in elk geval zonder kobaltblauw![]()
voor je fiets?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zoek maar eens een kamer met een parkeerplaats...
ja hoor en wat doen we met moeders, stop die maar in de opvangquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaan we wonen stroekels en Jan?
Ik moest erg lachenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
Een heerlijk gesprek. (sowieso midas is wel leuk)
Maar mag jij als raadslid wel buiten de gemeentegrens gaan wonen ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja hoor en wat doen we met moeders, stop die maar in de opvang
achter de centrale verwarming
nou mooi niet!!!
das wel lachen, maar er zijn wel meer sterke stukjes erin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen![]()
Er zijn 2 goeie redenen om je niet voort te planten: Ponypark slagharen en Hellendoorn avonturenpark. Als je je niet voortplant hoef je daar nooit heen.
Als jij schoonmaakt en af en toe kookt, mag jij er ook bij komen wonenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou mooi niet!!!
Zoek je eigen personeelquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij schoonmaakt en af en toe kookt, mag jij er ook bij komen wonen
Jij mag er ook wel bij komen wonen, moet af en toe toch in iemand mijn nagels kunnen zettenquote:
ow ja, die is fraai, wel de lusten maar niet de lasten, nou die vlieger gaat niet op.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij schoonmaakt en af en toe kookt, mag jij er ook bij komen wonen
Hij doet me trouwens denken aan een ander lied, maar ik kom er niet echt op, wie weet meer?quote:
Krijg je af en toe een kus op je voorhoofdquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow ja, die is fraai, wel de lusten maar niet de lasten, nou die vlieger gaat niet op.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij doet me trouwens denken aan een ander lied, maar ik kom er niet echt op, wie weet meer?
Nr van Tarkan. En het is niet alleen "doet sterk denken aan", het IS hetzelfde nr.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij doet me trouwens denken aan een ander lied, maar ik kom er niet echt op, wie weet meer?
No thanks. Ben erg aan mijn vrijheid gehecht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel bij komen wonen, moet af en toe toch in iemand mijn nagels kunnen zetten
Ja maar die versie is dus wat "hipper"met meer beat. Maar ik vind hem in het nederlands dus wel mooier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van Tarkan. En het is niet alleen "doet sterk denken aan", het IS hetzelfde nr.
ik dacht dat ik hier ook een mening over mocht hebbenquote:
Slaap lekker!quote:
Oei, het personeel op de barricaden, en voor je het weet staan die lui van het FNV aan de poortquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat ik hier ook een mening over mocht hebben
Staat een hele leuke, die eventueel nog in 2 huizen verbouwd kan worden (heeft al de opdeling met 2 keukens en 2 woonkamers enzovoorts)quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef Xiance het volgende:
kinders kinders!
we kopen gewoon een herenhuis aan de velpersingel, hebben we een mooi plantsoen voor de deur waar we elke ochtend kunnen ontbijten in het gras.
en ruimte genoeg om allemaal onze eigen grote kamer te hebben!
En als we het ECHT allemaal goed doen, kunnen we ok nog een huishoudster bekostigen, dat zet ik bij de servicekosten in.
Ja onze eigen Saartjequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef Xiance het volgende:
kinders kinders!
we kopen gewoon een herenhuis aan de velpersingel, hebben we een mooi plantsoen voor de deur waar we elke ochtend kunnen ontbijten in het gras.
en ruimte genoeg om allemaal onze eigen grote kamer te hebben!
En als we het ECHT allemaal goed doen, kunnen we ok nog een huishoudster bekostigen, dat zet ik bij de servicekosten in.
Samen met Wim en Janquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, het personeel op de barricaden, en voor je het weet staan die lui van het FNV aan de poort
En Arie Groeneveld van Abva Kaboquote:
JA JA!!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Staat een hele leuke, die eventueel nog in 2 huizen verbouwd kan worden (heeft al de opdeling met 2 keukens en 2 woonkamers enzovoorts)
dat kan helemaal niet, want Xiance is al door mij gereserveerdquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JA JA!!!
Jij maakt het niet minder erg hoor!!!
Jij denkt nu dan stoppen we Stroek en mama bij de buren, dan heb ik Xiance, de lusten voor mij en de lasten afgekocht!
Kijk zo kom je dus nooit aan een goede relatie!
en ja we moeten wel aan het groepsgevoel werken, dus die tussenmuur moet dan wel doorgebroken wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JA JA!!!
Jij denkt nu dan stoppen we Stroek en mama bij de buren, dan heb ik Xiance, de lusten voor mij en de lasten afgekocht!
?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die uitspraken zijn volgens mij nog uit de tijd dat jij niet kon lopen
Om te beginnen ja!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ja we moeten wel aan het groepsgevoel werken, dus die tussenmuur moet dan wel doorgebroken worden
Begin jaren 80, toen er een massaal en grote actie bereidheis was onder ambtenaren.quote:
Dan hebben we dus ook nog een eunuch nodigquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Om te beginnen ja!
Om te beginnen.
En ik vind dat we die 2de keuken moeten trekken bij onze riante romeinse badkamer, anders kunnen we de sauna en het stoombad niet kwijt.
En waarom 4 losse slaapkamers als we daar ook 1 gezellig boudoir kunnen maken, ik bedoel als we dan toch aan het verbouwen zijn.
Als we gaan samen wonen dan wel samen en vooral niet gescheiden anders ga ik net zo lief naar een verzorgingsflat.
serieus...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin jaren 80, toen er een massaal en grote actie bereidheis was onder ambtenaren.
en daar vielen toen ook nog de PTT en KPN en zo onder
Wees blij dat ze je nog voorzien van CV...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou mooi niet!!!
TMM riep op dat het personeel op de barricaden moest gaan staan,quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
serieus...
ik snap er geen bal meer van waar je het allemaal over hebt,
net als vanochted!
Dat was toch zaterdagochtend dat ik wat warrig was over Antwerpen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
serieus...
ik snap er geen bal meer van waar je het allemaal over hebt,
net als vanochted!
ja dat is waar, tegenwoordig doen ze het liefst alles op centrale klimaatbeheersing.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je nog voorzien van CV...
Jeetje... je kunt het overdramatiseren zeg...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is waar, tegenwoordig doen ze het liefst alles op centrale klimaatbeheersing.
Maar door die droge lucht drink ik te veel en door mijn plaspillen plas ik dan te veel waardoor het de kans op nierstenen te veel vergroot en dan heb ik ook nog te veel van dat stofje in me waarvan de zuster zei dat ik daardoor meer kans op een hartinfarct krijg en dat vind ik dan weer zo vervelend voor nabestaanden, soms kan het even duren voordat ze me vinden en zo...
ik raak overwerktquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was toch zaterdagochtend dat ik wat warrig was over Antwerpen ?
maar volgens mij laat jij je ook nu niet door mij achter je scherm vandaan jagen om iets anders leuks te gaan doenquote:
hahaha, nee, ze hebben zo erom gezeurd maar ik KON echt niet. Ik ben daarvoor in een attractie geweest, waarbij ik tig keer over de kop ben gegaan (iets wat ik nog nooit in mn leven had gedaan) en ik was dus extreem misselijk... Ik moest steeds naar de WC omdat ik dacht dat ik ging overgeven...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vandaag grenzen verlegd en Goliath geprobeerd ?
ik heb gedouched, ik lig nu in bedquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij laat jij je ook nu niet door mij achter je scherm vandaan jagen om iets anders leuks te gaan doen
Vind de eerste leukerquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
Pff, nog steeds geen mobiel gekozen, twijfel nu tussen de;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel de X1 (de bovenste) een 3 inch scherm heeft tegenover 2,4 inch en een resolutie van 800x480 pixels tegenover 320x240, blijft de S740 (onderste)en heeft een toetsenbord onder het scherm, handig voor met 1 hand sms'en!
Maar de X1 heeft wel een lampje voor foto's en spullen zoeken en de S740 weer niet.
Ik ga eerst van mijzelf houden, voordat ik aan een relatie begin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JA JA!!!
Maar 1 bed? Ik ga het leven dan Gellar en zijn vriendje levenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Om te beginnen ja!
Om te beginnen.
En ik vind dat we die 2de keuken moeten trekken bij onze riante romeinse badkamer, anders kunnen we de sauna en het stoombad niet kwijt.
En waarom 4 losse slaapkamers als we daar ook 1 gezellig boudoir kunnen maken, ik bedoel als we dan toch aan het verbouwen zijn.
Als we gaan samen wonen dan wel samen en vooral niet gescheiden anders ga ik net zo lief naar een verzorgingsflat.
Je vergeet de methylfenidaat, schiet de kans op een hartaanvalletje nog meer omhoog....quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is waar, tegenwoordig doen ze het liefst alles op centrale klimaatbeheersing.
Maar door die droge lucht drink ik te veel en door mijn plaspillen plas ik dan te veel waardoor het de kans op nierstenen te veel vergroot en dan heb ik ook nog te veel van dat stofje in me waarvan de zuster zei dat ik daardoor meer kans op een hartinfarct krijg en dat vind ik dan weer zo vervelend voor nabestaanden, soms kan het even duren voordat ze me vinden en zo...
Ja is leuk hè!? Heb je mijn oom en tante met hun kids nog gezien?quote:
Ik zeg: De eerste!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
Pff, nog steeds geen mobiel gekozen, twijfel nu tussen de;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel de X1 (de bovenste) een 3 inch scherm heeft tegenover 2,4 inch en een resolutie van 800x480 pixels tegenover 320x240, blijft de S740 (onderste)en heeft een toetsenbord onder het scherm, handig voor met 1 hand sms'en!
Maar de X1 heeft wel een lampje voor foto's en spullen zoeken en de S740 weer niet.
ja natuurlijk! die man en vrouw met die kids!quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja is leuk hè!? Heb je mijn oom en tante met hun kids nog gezien?
Ja, en wij homo's zijn fervent aanhanger van "Wie A zegt moet ook..."quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:22 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Haha, wat erg dat ik dat vannacht hier neer heb gezet.
ja namen en rugnummers willen we wetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en wij homo's zijn fervent aanhanger van "Wie A zegt moet ook..."
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb.quote:
Wat staat hier nou eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
Maar 1 bed? Ik ga het leven dan Gellar en zijn vriendje leven
Niet lelijk, wel oud. Vandaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan is 't vast een erg lelijke geweest
Zeeeeg eeens AAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb..
GOEIEMORGEN!
Die rechter op 1m12.quote:
Ik had het liever niet gewetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die rechter op 1m12.
Het was geen succes..
Hoezo? Levendige fantasie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik had het liever niet gewetenbedenk ik me nu, na het zien
quote:
Ja dat is inderdaad mijn probleem!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoezo? Levendige fantasie?
Jouw probleem..
Ten eerste: dat is lief, dank.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, jij in mijn fantasie daar kan ik nog wel mee levenmaar die gast?
Haaj snoezeponnetje!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieverds.
Ach dat had ik met mijn "eerste keer".quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ten eerste: dat is lief, dank..
Ten tweede: de sex met hem is achteraf mijn allervervelendste sexuele ervaring ooit gebleken, dus ik snap je bezwaar.. (Ik wou eigenlijk niet, maar kapte het niet af. Was er een week beroerd van.)
Dat is 1 van zijn standpunten. Zou ie alleen daarom voor Mcain kiezen??quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik weet eigenlijk niks van die hele politieke programma's af, maar wat ik wel weet is dat McCain tegen het homohuwelijk is.
Niet dat ik per se een fan van huwelijk ben, maar ik vind wel dat iedereen de vrijheid moet hebben om zelf te kiezen (en volgens mij hangen er maatschappelijke voordeeltjes aan het huwelijk in America).
Goed programma en tegen homohuwelijk. Maar Mcain heeft een slecht programma en is tegen het homohuwelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Dan kan het om de keuze gaan:
Slecht programma maar toevallig voor het homo huwelijk
Goed programma maar tegen het homo huwelijk
Wat zou je dan kiezen?
Ik ben tegen het negerhuwelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar Barack Obama is toch ook tegen het homohuwelijk
Daarbij heb ik er niks over te zeggen.quote:
Zijn er geen pilletjes om me op gang te brengen op maandagochtendquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Gellarboy het volgende:
Erik, Nuno!
Ja. Ze zijn zwart en vloeibaar en zitten in een kopje.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:08 schreef Nuno_G het volgende:
Zijn er geen pilletjes om me op gang te brengen op maandagochtend
Die atttitude zat gratis bij je bomberjack?quote:
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn zwart en vloeibaar en zitten in een kopje.
Een dosis engel helpt altijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zo
Ja! Samen met een anti-neger hakmes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Die atttitude zat gratis bij je bomberjack?
Onder het bureauquote:
I AM STILL STANDINGquote:Op maandag 27 oktober 2008 04:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, bij deze heb ik de eerste echte nare bijwerking van Ritalin gevonden.
De misselijkheid en het verminderen van de eetlust, daar kan ik nog mee leven (wie weet wat voor gunstig effect dat nog gaat krijgen, voor je het weet ben ik een backstreetboy afgevallen)![]()
Ook de gejaagdheid is te doen, de energie geeft me de drive om weer te gaan sporten.
MAAR die gejaagdheid veroorzaakt ook slapeloosheid, ik doe geen oog dicht, maar goed we zien het nog maar eens een weekje aan.![]()
Pas je op voor je hart?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga zo zelfs naar de sportschool!
Blikje Red Bull al geprobeerd ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zo
ik heb voortdurend een hartslagband op, dus dat komt goed, dank je voor de lieve zorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pas je op voor je hart?
Waarschijnlijk is je hartslag verhoogd en met sporten zou je de boel dan weleens kunnen overbelasten.
heb jij met Fabiola geneukt, he bah, ik kan me nou niet voorstellen dat iemand daar ooit op zou vallenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN!
wat een lief verlaat verjaardagscadeau voor Ang3lquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had het met de dokter over het slechte inslapen, met name als ik bij anderen slape, nu krijg ik voor die momenten, hooguit 2 keer per maand een ander slaapmedicijn.
Hij zei, let op je gaat wel meteen knockie, dus het is wel een soort van rape drug, dus wees voorzichtig wanneer je het gebruikt.
Ang3l ik wilde het testen als ik deze week bij je kom slapen, dus als je al erotische fantasieen over me hebt kun je ze nu botvieren.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
dus het is wel een soort van rape drug
Nee, met Isa Hoes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb jij met Fabiola geneukt, he bah, ik kan me nou niet voorstellen dat iemand daar ooit op zou vallen
[ afbeelding ]
Ik hou van negersquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja! Samen met een anti-neger hakmes..
Ik denk dat ik dat "blijven slapen" maar eens afschafquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had het met de dokter over het slechte inslapen, met name als ik bij anderen slape, nu krijg ik voor die momenten, hooguit 2 keer per maand een ander slaapmedicijn.
Hij zei, let op je gaat wel meteen knockie, dus het is wel een soort van rape drug, dus wees voorzichtig wanneer je het gebruikt.
Ang3l ik wilde het testen als ik deze week bij je kom slapen, dus als je al erotische fantasieen over me hebt kun je ze nu botvieren.
Hij doet me ergens wel aan iemand denkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij met Fabiola geneukt, he bah, ik kan me nou niet voorstellen dat iemand daar ooit op zou vallen
[ afbeelding ]
Nee dank je, hou ik niet zo van, tenzij er Vodka in zitquote:
ik denk niet dat nummer 6 nog een stimulerende werking gaat hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dank je, hou ik niet zo van, tenzij er Vodka in zit
* 6e dubbele esspresso van de dag haalt *
oh ja?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij doet me ergens wel aan iemand denken
O nee?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh ja?![]()
aan wie dan?![]()
ik ben een levenskunstenaar, dat is iets totaal anders als een levend kunstwerk.
Ik kan het bijvoorbeeld wel permiteren om "normale" kleding te dragen.
EN NEE DIT IS GEEN INKOPPERTJE!!!
Denk dat ik buiten de deur ga lunchen, lekker healthy met een paar galzen wijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk niet dat nummer 6 nog een stimulerende werking gaat hebben
volgens mij heb jij nu meer behoefte aan een healthy lunch
Nou dan alvast Cheersquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Denk dat ik buiten de deur ga lunchen, lekker healthy met een paar galzen wijn
Nu nog niet, het is nog geeneens 12 uurquote:
Ok, schuif de stoel maar vast een stukje terug danquote:
* Nuno schuift de stoel een stukje terug en wacht rustig af *quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, schuif de stoel maar vast een stukje terug dan
Ja de rest gaat maar via PM hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
* Nuno schuift de stoel een stukje terug en wacht rustig af *
Haha, vet!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
Dit vind ik net in het 'Show hier je tattoo of piercing' topic..
[..]
Is de geschiedenis zich weer aan het herhalenquote:
Nou vraag ik me af wat dat filmpje was, en dan is het wel rustig hier de volgende 48 uurquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Stroekie het volgende:
en nu is HIW nog geband ook
gaat hij nu Cahir achterna en posten met rode bes
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
dat zin in jou, was toch NL versie van Tarkan, en Gellar had sex gehad met 1 van de figuranten uit de clipquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af wat dat filmpje was, en dan is het wel rustig hier de volgende 48 uur
Dat zijn dingen die je niet over straat, of waar dan ook, wil verkondigen GB... ik zou me toch wel schamen als ik het met een van die gedrochten zou hebben gedaan...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Stroekie het volgende:
en nu is HIW nog geband ook
gaat hij nu Cahir achterna en posten met rode bes
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
O, val ik nu door de HIW-mand?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij daar boven zou staan
De lunch gaat even niet door God (of te wel de big boss) has just entered the buildingquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het gaat niet goed met me...
ik kijk uit naar woensdag avond alsof het het hoogtepunt van mijn week is...
Tjaquote:
my buddy kicked your buddy... IN THE FACE!quote:
Da's prima, maar ik ben jou niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zou me toch wel schamen als ik het met een van die gedrochten zou hebben gedaan...
Janken dan handtasje, maar het feit blijft, de mensen in die videoclip zijn allemaal lelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's prima, maar ik ben jou niet..
Het is me nu wel duidelijk dat jij elk aspect van mijn leven verwerpt, maar ik geniet met volle teugen van elke seconde. Je kritiek doet me dus niks, maar succes ermee..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef Gellarboy het volgende:
Noem je mij een handtasje?
Jongen, één zaterdagavond in mijn schoenen en je zou in een hoekje gaan zitten huilen om je mamma.
Je vroeg of ik me vaak liet testen. Hoezo 'nevermind'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |