Maar het is toch anders, ik bedoel. Mijn zus pakt nu de fiets en is in 5 minuten hier, dus komt ze geregeld langs. Ze kan niet auto rijden dus moet met de trein en dat is dus plannen, reizen en dat gaat niet zo spontaan dus dat zal niet niet meer zo snel meer gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
we kunnen gaan samenwonen, ja hoor
nemen we stroeksels mee.
weet je wat het punt is?
als ik in utrecht ga werken zit ik 45min van mn werk af, maar ik ga echt niet verhuizen
arnhem is gewoon een mooie, vriendelijke stad.
we hebben goede voorzieningen, een makkelijk toegangbare binnenstad, en vrienden heb je zo gemaakt.
bijna iedereen in de omgeving komt wel eens naar arnhem

niet zo'n angst voor het onbekende, maar verzamel moed en spring in het diepequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
Maar arnhem is gewoon super indd!![]()
aar vertel eens, hoe maak ik vrienden in een omgeving waar ik niet thuishoor.

Wageningen ede is kleinerquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo'n angst voor het onbekende, maar verzamel moed en spring in het diepe
en wees gewoon jezelf dan verzamel je wel leuke mensen om je heen![]()
Maar ben niet bang om er eerst alleen op uit te durven trekken
en Ede Arnhem is echt een klein stukje

Het zal er wel weer op neerkomen dat ik ergens achteraf een kamertje krijg voor mijn bed in verband met de te verwachten geluidsoverlast ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaan we wonen stroekels en Jan?

moet jij morgen alweer de maand gaan afsluiten of kan dat nog een weekje wachten ?quote:

Jij gaat in de kelder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op neerkomen dat ik ergens achteraf een kamertje krijg voor mijn bed in verband met de te verwachten geluidsoverlast ?

Zoek maar eens een kamer met een parkeerplaats...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:23 schreef Xiance het volgende:
zoek een kamer hier in arnhem, ga hier een jaartje wonen, en als je dan besluit niet te kunnen wennen, dan heb je alleen een kamer om je druk over te maken, huur opzeggen en hoppa! door naar een apartementje in weet ik veel waar..
Zo heb ik ook ontdekt dat ik niet in hoorn hoor.. en daarom ben ik weer terug in arnhem

Zin moet je maken en alles komt goed!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:26 schreef Weemz het volgende:
Pfff, morgen een presentatie waar ik geen zin in heb...

En ook niet meer over ijsland, naderende poolnachten, schaduwen en tentjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet jij morgen alweer de maand gaan afsluiten of kan dat nog een weekje wachten ?
Sweet Dreams in elk geval zonder kobaltblauw![]()

voor je fiets?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zoek maar eens een kamer met een parkeerplaats...

ja hoor en wat doen we met moeders, stop die maar in de opvangquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaan we wonen stroekels en Jan?

Ik moest erg lachenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
Een heerlijk gesprek. (sowieso midas is wel leuk)

Maar mag jij als raadslid wel buiten de gemeentegrens gaan wonen ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja hoor en wat doen we met moeders, stop die maar in de opvang
achter de centrale verwarming
nou mooi niet!!!

das wel lachen, maar er zijn wel meer sterke stukjes erin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen![]()
Er zijn 2 goeie redenen om je niet voort te planten: Ponypark slagharen en Hellendoorn avonturenpark. Als je je niet voortplant hoef je daar nooit heen.

Als jij schoonmaakt en af en toe kookt, mag jij er ook bij komen wonenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja hoor en wat doen we met moeders, stop die maar in de opvang
achter de centrale verwarming
nou mooi niet!!!

Zoek je eigen personeelquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij schoonmaakt en af en toe kookt, mag jij er ook bij komen wonen

Jij mag er ook wel bij komen wonen, moet af en toe toch in iemand mijn nagels kunnen zettenquote:

ow ja, die is fraai, wel de lusten maar niet de lasten, nou die vlieger gaat niet op.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij schoonmaakt en af en toe kookt, mag jij er ook bij komen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |