Nou vraag ik me af wat dat filmpje was, en dan is het wel rustig hier de volgende 48 uurquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Stroekie het volgende:
en nu is HIW nog geband ook
gaat hij nu Cahir achterna en posten met rode bes
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
dat zin in jou, was toch NL versie van Tarkan, en Gellar had sex gehad met 1 van de figuranten uit de clipquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af wat dat filmpje was, en dan is het wel rustig hier de volgende 48 uur
Dat zijn dingen die je niet over straat, of waar dan ook, wil verkondigen GB... ik zou me toch wel schamen als ik het met een van die gedrochten zou hebben gedaan...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb..
GOEIEMORGEN!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Stroekie het volgende:
en nu is HIW nog geband ook
gaat hij nu Cahir achterna en posten met rode bes
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
O, val ik nu door de HIW-mand?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij daar boven zou staan
De lunch gaat even niet door God (of te wel de big boss) has just entered the buildingquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het gaat niet goed met me...
ik kijk uit naar woensdag avond alsof het het hoogtepunt van mijn week is...
Tjaquote:
my buddy kicked your buddy... IN THE FACE!quote:
Da's prima, maar ik ben jou niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zou me toch wel schamen als ik het met een van die gedrochten zou hebben gedaan...
Janken dan handtasje, maar het feit blijft, de mensen in die videoclip zijn allemaal lelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's prima, maar ik ben jou niet..
Het is me nu wel duidelijk dat jij elk aspect van mijn leven verwerpt, maar ik geniet met volle teugen van elke seconde. Je kritiek doet me dus niks, maar succes ermee..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef Gellarboy het volgende:
Noem je mij een handtasje?
Jongen, één zaterdagavond in mijn schoenen en je zou in een hoekje gaan zitten huilen om je mamma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |