Ja, en wij homo's zijn fervent aanhanger van "Wie A zegt moet ook..."quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:22 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Haha, wat erg dat ik dat vannacht hier neer heb gezet.
ja namen en rugnummers willen we wetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en wij homo's zijn fervent aanhanger van "Wie A zegt moet ook..."
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb.quote:
Wat staat hier nou eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
Maar 1 bed? Ik ga het leven dan Gellar en zijn vriendje leven
Niet lelijk, wel oud. Vandaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan is 't vast een erg lelijke geweest
Zeeeeg eeens AAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb..
GOEIEMORGEN!
Die rechter op 1m12.quote:
Ik had het liever niet gewetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die rechter op 1m12.
Het was geen succes..
Hoezo? Levendige fantasie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik had het liever niet gewetenbedenk ik me nu, na het zien
quote:
Ja dat is inderdaad mijn probleem!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoezo? Levendige fantasie?
Jouw probleem..
Ten eerste: dat is lief, dank.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, jij in mijn fantasie daar kan ik nog wel mee levenmaar die gast?
Haaj snoezeponnetje!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieverds.
Ach dat had ik met mijn "eerste keer".quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ten eerste: dat is lief, dank..
Ten tweede: de sex met hem is achteraf mijn allervervelendste sexuele ervaring ooit gebleken, dus ik snap je bezwaar.. (Ik wou eigenlijk niet, maar kapte het niet af. Was er een week beroerd van.)
Dat is 1 van zijn standpunten. Zou ie alleen daarom voor Mcain kiezen??quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik weet eigenlijk niks van die hele politieke programma's af, maar wat ik wel weet is dat McCain tegen het homohuwelijk is.
Niet dat ik per se een fan van huwelijk ben, maar ik vind wel dat iedereen de vrijheid moet hebben om zelf te kiezen (en volgens mij hangen er maatschappelijke voordeeltjes aan het huwelijk in America).
Goed programma en tegen homohuwelijk. Maar Mcain heeft een slecht programma en is tegen het homohuwelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Dan kan het om de keuze gaan:
Slecht programma maar toevallig voor het homo huwelijk
Goed programma maar tegen het homo huwelijk
Wat zou je dan kiezen?
Ik ben tegen het negerhuwelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar Barack Obama is toch ook tegen het homohuwelijk
Daarbij heb ik er niks over te zeggen.quote:
Zijn er geen pilletjes om me op gang te brengen op maandagochtendquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Gellarboy het volgende:
Erik, Nuno!
Ja. Ze zijn zwart en vloeibaar en zitten in een kopje.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:08 schreef Nuno_G het volgende:
Zijn er geen pilletjes om me op gang te brengen op maandagochtend
Die atttitude zat gratis bij je bomberjack?quote:
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn zwart en vloeibaar en zitten in een kopje.
Een dosis engel helpt altijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zo
Ja! Samen met een anti-neger hakmes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Die atttitude zat gratis bij je bomberjack?
Onder het bureauquote:
I AM STILL STANDINGquote:Op maandag 27 oktober 2008 04:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, bij deze heb ik de eerste echte nare bijwerking van Ritalin gevonden.
De misselijkheid en het verminderen van de eetlust, daar kan ik nog mee leven (wie weet wat voor gunstig effect dat nog gaat krijgen, voor je het weet ben ik een backstreetboy afgevallen)![]()
Ook de gejaagdheid is te doen, de energie geeft me de drive om weer te gaan sporten.
MAAR die gejaagdheid veroorzaakt ook slapeloosheid, ik doe geen oog dicht, maar goed we zien het nog maar eens een weekje aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |