Dat is 1 van zijn standpunten. Zou ie alleen daarom voor Mcain kiezen??quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik weet eigenlijk niks van die hele politieke programma's af, maar wat ik wel weet is dat McCain tegen het homohuwelijk is.
Niet dat ik per se een fan van huwelijk ben, maar ik vind wel dat iedereen de vrijheid moet hebben om zelf te kiezen (en volgens mij hangen er maatschappelijke voordeeltjes aan het huwelijk in America).
Goed programma en tegen homohuwelijk. Maar Mcain heeft een slecht programma en is tegen het homohuwelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Dan kan het om de keuze gaan:
Slecht programma maar toevallig voor het homo huwelijk
Goed programma maar tegen het homo huwelijk
Wat zou je dan kiezen?
Ik ben tegen het negerhuwelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar Barack Obama is toch ook tegen het homohuwelijk
Daarbij heb ik er niks over te zeggen.quote:
Zijn er geen pilletjes om me op gang te brengen op maandagochtendquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Gellarboy het volgende:
Erik, Nuno!
Ja. Ze zijn zwart en vloeibaar en zitten in een kopje.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:08 schreef Nuno_G het volgende:
Zijn er geen pilletjes om me op gang te brengen op maandagochtend
Die atttitude zat gratis bij je bomberjack?quote:
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn zwart en vloeibaar en zitten in een kopje.
Een dosis engel helpt altijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 4 van op, en het gaat nog niet zo
Ja! Samen met een anti-neger hakmes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Die atttitude zat gratis bij je bomberjack?
Onder het bureauquote:
I AM STILL STANDINGquote:Op maandag 27 oktober 2008 04:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, bij deze heb ik de eerste echte nare bijwerking van Ritalin gevonden.
De misselijkheid en het verminderen van de eetlust, daar kan ik nog mee leven (wie weet wat voor gunstig effect dat nog gaat krijgen, voor je het weet ben ik een backstreetboy afgevallen)![]()
Ook de gejaagdheid is te doen, de energie geeft me de drive om weer te gaan sporten.
MAAR die gejaagdheid veroorzaakt ook slapeloosheid, ik doe geen oog dicht, maar goed we zien het nog maar eens een weekje aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |