Ja, en wij homo's zijn fervent aanhanger van "Wie A zegt moet ook..."quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:22 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Haha, wat erg dat ik dat vannacht hier neer heb gezet.
ja namen en rugnummers willen we wetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en wij homo's zijn fervent aanhanger van "Wie A zegt moet ook..."
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb.quote:
Wat staat hier nou eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
Maar 1 bed? Ik ga het leven dan Gellar en zijn vriendje leven
Niet lelijk, wel oud. Vandaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan is 't vast een erg lelijke geweest
Zeeeeg eeens AAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hier zit iemand in waar ik mee geneukt heb..
GOEIEMORGEN!
Die rechter op 1m12.quote:
Ik had het liever niet gewetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die rechter op 1m12.
Het was geen succes..
Hoezo? Levendige fantasie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik had het liever niet gewetenbedenk ik me nu, na het zien
quote:
Ja dat is inderdaad mijn probleem!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoezo? Levendige fantasie?
Jouw probleem..
Ten eerste: dat is lief, dank.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, jij in mijn fantasie daar kan ik nog wel mee levenmaar die gast?
Haaj snoezeponnetje!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieverds.
Ach dat had ik met mijn "eerste keer".quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ten eerste: dat is lief, dank..
Ten tweede: de sex met hem is achteraf mijn allervervelendste sexuele ervaring ooit gebleken, dus ik snap je bezwaar.. (Ik wou eigenlijk niet, maar kapte het niet af. Was er een week beroerd van.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |