Begin jaren 80, toen er een massaal en grote actie bereidheis was onder ambtenaren.quote:
Dan hebben we dus ook nog een eunuch nodigquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Om te beginnen ja!
Om te beginnen.
En ik vind dat we die 2de keuken moeten trekken bij onze riante romeinse badkamer, anders kunnen we de sauna en het stoombad niet kwijt.
En waarom 4 losse slaapkamers als we daar ook 1 gezellig boudoir kunnen maken, ik bedoel als we dan toch aan het verbouwen zijn.
Als we gaan samen wonen dan wel samen en vooral niet gescheiden anders ga ik net zo lief naar een verzorgingsflat.
serieus...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin jaren 80, toen er een massaal en grote actie bereidheis was onder ambtenaren.
en daar vielen toen ook nog de PTT en KPN en zo onder
Wees blij dat ze je nog voorzien van CV...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja hoor en wat doen we met moeders, stop die maar in de opvang
achter de centrale verwarming
nou mooi niet!!!
TMM riep op dat het personeel op de barricaden moest gaan staan,quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
serieus...
ik snap er geen bal meer van waar je het allemaal over hebt,
net als vanochted!
Dat was toch zaterdagochtend dat ik wat warrig was over Antwerpen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
serieus...
ik snap er geen bal meer van waar je het allemaal over hebt,
net als vanochted!
ja dat is waar, tegenwoordig doen ze het liefst alles op centrale klimaatbeheersing.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je nog voorzien van CV...
Jeetje... je kunt het overdramatiseren zeg...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is waar, tegenwoordig doen ze het liefst alles op centrale klimaatbeheersing.
Maar door die droge lucht drink ik te veel en door mijn plaspillen plas ik dan te veel waardoor het de kans op nierstenen te veel vergroot en dan heb ik ook nog te veel van dat stofje in me waarvan de zuster zei dat ik daardoor meer kans op een hartinfarct krijg en dat vind ik dan weer zo vervelend voor nabestaanden, soms kan het even duren voordat ze me vinden en zo...
ik raak overwerktquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was toch zaterdagochtend dat ik wat warrig was over Antwerpen ?
maar volgens mij laat jij je ook nu niet door mij achter je scherm vandaan jagen om iets anders leuks te gaan doenquote:
hahaha, nee, ze hebben zo erom gezeurd maar ik KON echt niet. Ik ben daarvoor in een attractie geweest, waarbij ik tig keer over de kop ben gegaan (iets wat ik nog nooit in mn leven had gedaan) en ik was dus extreem misselijk... Ik moest steeds naar de WC omdat ik dacht dat ik ging overgeven...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vandaag grenzen verlegd en Goliath geprobeerd ?
ik heb gedouched, ik lig nu in bedquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij laat jij je ook nu niet door mij achter je scherm vandaan jagen om iets anders leuks te gaan doen
Vind de eerste leukerquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
Pff, nog steeds geen mobiel gekozen, twijfel nu tussen de;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel de X1 (de bovenste) een 3 inch scherm heeft tegenover 2,4 inch en een resolutie van 800x480 pixels tegenover 320x240, blijft de S740 (onderste)en heeft een toetsenbord onder het scherm, handig voor met 1 hand sms'en!
Maar de X1 heeft wel een lampje voor foto's en spullen zoeken en de S740 weer niet.
Ik ga eerst van mijzelf houden, voordat ik aan een relatie begin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JA JA!!!
Jij maakt het niet minder erg hoor!!!
Jij denkt nu dan stoppen we Stroek en mama bij de buren, dan heb ik Xiance, de lusten voor mij en de lasten afgekocht!
Kijk zo kom je dus nooit aan een goede relatie!
Maar 1 bed? Ik ga het leven dan Gellar en zijn vriendje levenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Om te beginnen ja!
Om te beginnen.
En ik vind dat we die 2de keuken moeten trekken bij onze riante romeinse badkamer, anders kunnen we de sauna en het stoombad niet kwijt.
En waarom 4 losse slaapkamers als we daar ook 1 gezellig boudoir kunnen maken, ik bedoel als we dan toch aan het verbouwen zijn.
Als we gaan samen wonen dan wel samen en vooral niet gescheiden anders ga ik net zo lief naar een verzorgingsflat.
Je vergeet de methylfenidaat, schiet de kans op een hartaanvalletje nog meer omhoog....quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is waar, tegenwoordig doen ze het liefst alles op centrale klimaatbeheersing.
Maar door die droge lucht drink ik te veel en door mijn plaspillen plas ik dan te veel waardoor het de kans op nierstenen te veel vergroot en dan heb ik ook nog te veel van dat stofje in me waarvan de zuster zei dat ik daardoor meer kans op een hartinfarct krijg en dat vind ik dan weer zo vervelend voor nabestaanden, soms kan het even duren voordat ze me vinden en zo...
Ja is leuk hč!? Heb je mijn oom en tante met hun kids nog gezien?quote:
Ik zeg: De eerste!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
Pff, nog steeds geen mobiel gekozen, twijfel nu tussen de;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel de X1 (de bovenste) een 3 inch scherm heeft tegenover 2,4 inch en een resolutie van 800x480 pixels tegenover 320x240, blijft de S740 (onderste)en heeft een toetsenbord onder het scherm, handig voor met 1 hand sms'en!
Maar de X1 heeft wel een lampje voor foto's en spullen zoeken en de S740 weer niet.
ja natuurlijk! die man en vrouw met die kids!quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja is leuk hč!? Heb je mijn oom en tante met hun kids nog gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |