Jasp dat is minder, ik weet niet of ik het wel wil gaan slikken. (al moet ik nog steeds eerst het traject eens doorlopen) Maar ik ben er een beetje huiverig voor. Ik ben zo bang dat het mijn persoonlijkheid veranderd. Gewoon het hele snelle denken en dat soort dingen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen, en dat heb je met speed of xtc ook, er staat meer druk op je kaken, ik moet er aan wennen niet mijn tong of wangen kapot te bijten
Weet ik niet echt. Gewoon nieuwsgierig. Wat is het effect, is het gevaarlijk, wat is de kater etc.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef Nuno_G het volgende:
thuis en alle roddels gehoord aaaaaah
en hoe kan je BF na al die jaren je nog steeds tot tranen brengen weet ik ook nu, hij is zoooooo geweldig
wat ?quote:
Alles, de roddels, je BF gareth, alles!quote:
Mijn BF is NIET Gareth, mijne is veeeeeeel beterquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Alles, de roddels, je BF gareth, alles!
En over je BF en over Gareth....quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn BF is NIET Gareth, mijne is veeeeeeel beter
Mijn BF is zo'n een schatquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En over je BF en over Gareth....
Nee waarom zou dat raar zijn? TIs toch juist heel erg lief? Vertederend en het raakte jou in je hart en dat is juist mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn BF is zo'n een schat
Tijdens een discussie over de credit crunch, zei ie "het kan me niet schelen wat ik allemaal kwijt raak zolang het Nuno maar niet is" het was gewoon een hele nochalante opmerking maar toen schoot ik vol, raar he
en over G ik heb hem niet gebelt en zal ik ook niet doen
Aaahquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef Nuno_G het volgende:
thuis en alle roddels gehoord aaaaaah
en hoe kan je BF na al die jaren je nog steeds tot tranen brengen weet ik ook nu, hij is zoooooo geweldig
Shhht. Dat kijk ik als het online staat.quote:
Het is ook nog niet afgelopenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shhht. Dat kijk ik als het online staat.
Freek heeft wel de stem, maar ja, hij is niet zo schattig als Royquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
Moet er niet aan denken dat ik twee uur lang Roy moet gaan aanhoren... *huiver*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |