Amsterdamse studenten controleren verkiezingen VSquote:Verlopen de Amerikaanse presidentsverkiezingen wel eerlijk? Daar gaan veertien Nederlandse studenten politicologie van de Universiteit van Amsterdam op letten in de Amerikaanse staat Ohio.
Zwiert Xi over zijn schouder en legt hem weer terug in zijn bedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Xiance het volgende:
*wankeld, mompeld, valt om, slaapt weer*
goe..Zz..Zz..Zz..rguh...
En heb jij je bureau/ladeblok al eens doorgekeken op spullen die je meer naar huis zou nemen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze keer echt op z'n Amerikaans is. Dat je meteen met je doosje met prive spullen kunt vertrekken. Tenminste, de feiten lijken daar wel op te wijzen.
Whoa, wat heftig. Hoeveel medewerkers zijn er in totaal?quote:
ik wist wel dat enig sadisme jou niet vreemd wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan de andere kant van de tafel en je moet die gezichtjes eens zien als ze binnen komen. Oh nee ik mag hier geen grappen over maken
ik heb nieuwe hoofdkussens, slaapt kei lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwiert Xi over zijn schouder en legt hem weer terug in zijn bed
Slapen die ook lekker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef Xiance het volgende:
en een nieuwe monitor, een nieuwe externe HD,
Ja maar lijk ik nu niet een breedbek kikker op dat breedbeeld scherm van je ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb nieuwe hoofdkussens, slaapt kei lekker
en een nieuwe monitor, een nieuwe externe HD, nouja.. eigenlijk dus alles nieuw..
Eigenlijk ben ik heel liefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist wel dat enig sadisme jou niet vreemd was
Nou ik ben verre van perfectquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:36 schreef Xiance het volgende:
Stroekie: nee schat, jij bent toch altijd perfect
nice.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Amsterdamse studenten controleren verkiezingen VS
Jaaaaa, mijn zus vliegt vandaag![]()
Ik weet 't al wat de uitkomst voor mij is. Maar nog niet voor de anderen, dus het zal hoe dan ook impact hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:16 schreef MisterO het volgende:
succes ang3l, het zal wel goed komen. try to think positive
En mag je dat al openbaar maken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet 't al wat de uitkomst voor mij is. Maar nog niet voor de anderen, dus het zal hoe dan ook impact hebben.
Heul veul. Veldhoven, Hong Kong, Alpharetta (USA). En dan nog Frankrijik, Denemarken, Engeland, Brazilie etc etc etc etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Whoa, wat heftig. Hoeveel medewerkers zijn er in totaal?
- Ze waren rond de 18, heel gezellig hoor! Maar ook 3 boven de 20, nee het zijn geen dertigersssquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ten derde: de walibi foto's met de lolly ... gemiddelde leeftijd 12? Jezus wat zien die er jong uit!
Ten vijfde: Soms is mijn buurjongen echt TE arrogant en wil ik hen met zijn krullen achter het behang plakken.
Ten zesde: Mijn dansleraar, en Rik, en Dennis & Francois, gaan 8 Nov mee naar Pann on tour
Je vreest voor je collega's van je oude afdeling zoals Dreamer en mevrouw V die ik wel eens op Friso ben tegen gekomen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet 't al wat de uitkomst voor mij is. Maar nog niet voor de anderen, dus het zal hoe dan ook impact hebben.
Dan nog zagen ze er 2x zo jong uit als de 17/19-jarigen waar ik mee omgaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
- Ze waren rond de 18, heel gezellig hoor! Maar ook 3 boven de 20, nee het zijn geen dertigersss![]()
True. VERY true.quote:- Dat maakt het ook veel minder leuk
quote:- Gezellig
En bij indrinken moet ik weer aan Bubbly denken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog zagen ze er 2x zo jong uit als de 17/19-jarigen waar ik mee omgaKan ook aan de lollies liggen.
[..]
True. VERY true.
[..]
En we gana met de trein en van te voren daar ergens eten en indrinken dus ik zal in dezelfde toestand zijn als de vorige Pann on Tour in de 013Wel komisch op zich: dan komen The boy you kissed & The boy you wanna kiss samen
Oh shut upquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog zagen ze er 2x zo jong uit als de 17/19-jarigen waar ik mee omgaKan ook aan de lollies liggen.
[..]
True. VERY true.
[..]
En we gana met de trein en van te voren daar ergens eten en indrinken dus ik zal in dezelfde toestand zijn als de vorige Pann on Tour in de 013Wel komisch op zich: dan komen The boy you kissed & The boy you wanna kiss samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |