Wat jij wil.quote:
Midlife crisisquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan het even over iets anders hebben. Vertel even wat jij allemaal gepresteerd hebt in het leven. Want ik mag dan een sleazy sexleven hebben, maar ik heb al mijn zaken bijzonder goed voor elkaar. Hoe staat het met de jouwe?.
Cahirquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor. Maar volgens mij is het een algemeen gegeven dat iedereen op FOK! welkom is. Dus wie ben jij dan om hem weg te willen?
Gebruik de quote knop eens?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:31 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens, je mag me best sleazy vinden, maar jij hebt je niveau net wel heel duidelijk gemaakt met die opmerking naar wonderer. Grote klasse hoor!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:28 schreef MrBrightside het volgende:
Anders krijgen jullie gewoon even een leven. Wat een helden. Stelletje cyberpesterts.
Verwees ik daar naar?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!
![]()
Waar woon jij?
Mijn sexleven is niet illegaal hoor.![]()
![]()
Hij was anders moeilijk te missen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:32 schreef Cahir het volgende:
Omdat ik niet weet over welke opmerking je 't hebt.
Voor mij wel. Ik doe meer dingen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij was anders moeilijk te missen.
Vrij gewoon normaal, als alles goed gaat volgend jaar aan mijn master beginnen Fiscale Economie richting Tax Compliancequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat jij wil..
Maar wat is het antwoord op mijn vraag?
Hahaha! Uh-huh.quote:
Ja, man, 1 voor 1, jeweettog.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha! Uh-huh..
Foto's uploaden van mij zeker.. Je kan er maar druk mee zijn.
Ik ga nu even weg, maar ik ben zo weer terug hoor, geen nood..
Is ten achtste goed Nederlands?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Godallesintchristoffel meiden wat kunnen jullie een eind in de ruimte lullen!!!! (ja we hebben net op het terras besloten dat we niet mee Jezus maar Sint Christoffel gebruiken)
Ten eerste: GB.... ik heb met mijn levendige fantasie wel je stuk gelezenAls je denkt da ik daar niet tegen kan dan ken je me nog niet
There's more to me than meets the eye.
Ten tweede: Ohh, stomme vleugels! Je had andere moeten gebruiken! (zegt de engelcriticus) Als het goed is komt er ooit ene shoot van mij met een fotograaf in ene kapelals we de juiste vleugels kunnen vinden
Ten derde: de walibi foto's met de lolly ... gemiddelde leeftijd 12? Jezus wat zien die er jong uit!
Ten vierde: whehehehe, te veel vaasjes op het terras met de acteurs en mijn leraar![]()
Ten vijfde: Soms is mijn buurjongen echt TE arrogant en wil ik hen met zijn krullen achter het behang plakken.
Ten zesde: Mijn dansleraar, en Rik, en Dennis & Francois, gaan 8 Nov mee naar Pann on tour
Ten zevende: Geen idee, maar 7 is een Heilig getal dus ik wilde perse een 7.
Jah?quote:
Het klinkt, dus ik denk 't welquote:
Welke?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb nog steeds een stijve schouder van die kutinenting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |