En met deze heksenjacht komen jullie gelukkig helemaal niet triest over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef samjustme het volgende:
het zet zichzelf voor lul figuurlijk en letterlijk blijkbaar
het is EEN hetze zeg ik tegen je!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En met deze heksenjacht komen jullie gelukkig helemaal niet triest over..
quote:
Dat jij oprotquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. Gezelligheid.
Wat is het doel nu eigenlijk van deze actie? Want ik word niet boos en ik ga ook niet weg.
Dus wellicht moet het doel even bijgesteld worden. Houden jullie me op de hoogte? Dank..
Wie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die jou spuugzat waren hier en maar al te blij met je bans en daar trek je je ook niks van aan.
Doe eens niet zo vervelend zeg.
In 248 posts gaat 't niet lukken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef Gellarboy het volgende:
Jullie hebben overigens nog 248 posts over om me te beledigen, dus zet 'm op..
wij beledigen je niet gewoon kwestie van normen en waarden en wat fatsoenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef Gellarboy het volgende:
Jullie hebben overigens nog 248 posts over om me te beledigen, dus zet 'm op..
Waarom laat jij je er zo door beinvloeden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij is gewoon not doneIk snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
En jij moet helemaal je smoel houden.quote:
Normen en waarden zijn per persoon verschillend. Waarom moeten mensen zich kunnen meten aan jouw/jullie normen en waarden? En hoe kan IEDEREEN zich hier aan meten? Grotendeels wordt bepaald door je eigen ontwikkeling...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
wij beledigen je niet gewoon kwestie van normen en waarden en wat fatsoen
Omdat ik het weg wil hebben, nutteloos toekijken helpt daarbij niks.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom laat jij je er zo door beinvloeden?
In NL moet je je aan bepaalde N&W houden, N&W staan nergens als geschreven regels, maar ze zijn er wel als regels.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Normen en waarden zijn per persoon verschillend. Waarom moeten mensen zich kunnen meten aan jouw/jullie normen en waarden? En hoe kan IEDEREEN zich hier aan meten? Grotendeels wordt bepaald door je eigen ontwikkeling...
oh nee je kwetst me laat een lul groeien misschien word je eindelijk tevredenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je smoel houden.
Oi, laf onderkruipsel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
oh nee je kwetst me laat een lul groeien misschien word je eindelijk tevreden
Idd cahir we moeten open staan voor ouwe hoertjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, laat gaan die twee. Ik vind al die verwoede pogingen wel vermakelijk..
Toe toe ze nemen het niet op voor jou hoor, ze hebben nog persoonlijke zaken te regelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, laat gaan die twee. Ik vind al die verwoede pogingen wel vermakelijk..
Owkej maar GB overtreed dus de regels?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
In NL moet je je aan bepaalde N&W houden, N&W staan nergens als geschreven regels, maar ze zijn er wel als regels.
We gaan het even over iets anders hebben. Vertel even wat jij allemaal gepresteerd hebt in het leven. Want ik mag dan een sleazy sexleven hebben, maar ik heb al mijn zaken bijzonder goed voor elkaar. Hoe staat het met de jouwe?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
Idd cahir we moeten open staan voor ouwe hoertjes
Niet om het een of ander hoor. Maar volgens mij is het een algemeen gegeven dat iedereen op FOK! welkom is. Dus wie ben jij dan om hem weg te willen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Omdat ik het weg wil hebben, nutteloos toekijken helpt daarbij niks.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
In NL moet je je aan bepaalde N&W houden, N&W staan nergens als geschreven regels, maar ze zijn er wel als regels.
correctie je bent sleazyquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan het even over iets anders hebben. Vertel even wat jij allemaal gepresteerd hebt in het leven. Want ik mag dan een sleazy sexleven hebben, maar ik heb al mijn zaken bijzonder goed voor elkaar. Hoe staat het met de jouwe?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |