Dat maakt het nog ergerquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
Lieverd, deze foto's heeft GB zelf online gezet.
Nee, ik kende ze nog niet, en ik denk dat ze rest ze net zo merkwaardig vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
Lieverd, deze foto's heeft GB zelf online gezet. Wat verwacht je nou, datitie verrast is dat jij er mee aankomt?
(heb je ze uit je rukcollectie tevoorschijn gehaald?)
Ze zijn onderdeel van een serie en zo lichtelijk uit hun verband. Maar goed, wel een lekkere reet.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
En nee, mijn rukcollectie blijft enkel bij af en toe xtube.
Nee, het ziet er verre van aantrekkelijk uit zo op de fotoquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van een serie en zo lichtelijk uit hun verband. Maar goed, wel een lekkere reet..
-niksquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Xiance het volgende:
wat heb ik gemist?
waarom is GB beledigt?
wie doet het met wie?
welke skank heeft mike in zn huis lopen?
heeft hierissieweer al een huisje?
zijn TMM en stroekel al terug?
Dat mag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
ik denk dat ze rest ze net zo merkwaardig vinden.
dank jequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
-niks
-vanwege de foto's
-niemand
-wie?
-nee
-nee
At your service
1200x600, hoe merkwaardig (2:1)... 1280x1240 for the winquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
dank je
ik ben weer bij!GGOOOEEEIIEEEEE AVONNNDDDD ALLEMAAALL
even een nieuwe monitor gekocht
echt breedbeeld, kei gaaf
mijn resolutie is nu 1680x1050
ipv 1200x600
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
neeeehee Cahir snap je het niet, mannen vallen op deze 'hemelste' kont
Hoe ziet mijn reet eruit op deze resolutie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef Xiance het volgende:
mijn resolutie is nu 1680x1050
ipv 1200x600
Like I care what you think.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef Cahir het volgende:
Nee, het ziet er verre van aantrekkelijk uit zo op de foto.
Als ik mijn foto's plaats gaat Danny de gevangenis inquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Like I care what you think..
Waar blijven JOUW foto's eigenlijk, dappere dodo? Makkelijk kritiek leveren zo..
Hij is een hottie irlquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Like I care what you think..
Waar blijven JOUW foto's eigenlijk, dappere dodo? Makkelijk kritiek leveren zo..
ja datis me moederr ook semjustmie je ken wel zoveel zeggen whehehequote:
platquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn reet eruit op deze resolutie?
Is het posten van userfoto's zonder toestemming niet tegen de policy?quote:
Nee, das niet tegen de policy. Als het zo was, was ONZ niet ONZ zoals het nu was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het posten van userfoto's zonder toestemming niet tegen de policy?
En hij durft tenminste foto's te posten
Nah, GB heeft hier niks te zoekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
Het is niet leuk eigenlijk we moeten ook hoertjes binnen fok homo van harte welkom heten
ja daaaaagquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:05 schreef samjustme het volgende:
Het is niet leuk eigenlijk we moeten ook hoertjes binnen fok homo van harte welkom heten
Slaapzequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja daaaaag![]()
ik ben slapen, doeeg niet hoertjes
wat heb jij tegen GB?quote:
quote:
Hij is gewoon not donequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat heb jij tegen GB?
volgens mij zijn er vast wel therapeuten voor
het zet zichzelf voor lul figuurlijk en letterlijk blijkbaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij is gewoon not doneIk snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
Dan moet jij ook doorgaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat je probeert, maar het lukt niet. Ik ben content met elk facet van mijn leven, dus ik schaam me nergens voor. Maar ga vooral door met je hetze, het is uiterst vermakelijk..
me dunkt dat dat het belangrijkste is jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat je probeert, maar het lukt niet. Ik ben content met elk facet van mijn leven, dus ik schaam me nergens voor. Maar ga vooral door met je hetze, het is uiterst vermakelijk..
pervertquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat heb jij tegen GB?
volgens mij zijn er vast wel therapeuten voor
Ik ben hier voor mijn entertainment, niet voor dat van een ander.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
Ik snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
Er zijn ook zat mensen die jou spuugzat waren hier en maar al te blij met je bans en daar trek je je ook niks van aan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij is gewoon not doneIk snap niet wat ie hier zoekt, wat wilt ie nou? Niemand zit op hem te wachten hoor...
ga janken in een hoekjequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die jou spuugzat waren hier en maar al te blij met je bans en daar trek je je ook niks van aan.
Doe eens niet zo vervelend zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |