Haha leukquote:
quote:
Ja, gelezen, maar topic was alweer vol of zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ben al weer een stuk verder met Arthur!
O, en had je gelezen dat ik gevraagd ben voor een schrijfproject? Door iemand die mijn dagboekstijl mooi vond. Moderne sprookjes voor een website/fotoshoot. Ik weet helemaal niet of ik dat kanMaar goed.....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
Peet! Heb jij mijn boek al?Jij was altijd fan.
Ja. Wil je me lezen voor je lijst? Help ik je wel met je boekverslagquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Wonderer is toch een Nederlandse auteur?
Nu weet ik even niet meer zo zeker of ik wel wist wat je bedoelde...quote:
Ik heb nog 3 boeken liggen waarin ik in september al in begonnen ben maar die ik nog niet uit heb. Eerst ff wat tijd kwekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
Peet! Heb jij mijn boek al?Jij was altijd fan.
Ja maar ja... goed... ik weet op zich wel dat mijn schrijfstijl niet geheel vervelend om te lezen is. Dat hoor ik van iedereen die mijn dagboekdingen leest, maar moderne bewerkingen van bestaande sprookjes maken is toch weer net ff wat anders. Maar goed, ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, gelezen, maar topic was alweer vol of zoLeuk joh
gewoon proberen, dan merk je vanzelf of je het kan of niet.
Ik wil hem gewoon een kans gunnen alles te lezen, hij volgde altijd trouw toen het nog online stond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is gewoon handel...
in het topic..
Beidequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet meer zo zeker of ik wel wist wat je bedoelde...
Haha daar weet je je goed uit te pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil hem gewoon een kans gunnen alles te lezen, hij volgde altijd trouw toen het nog online stond.
Dagboek schrijven is inderdaad heel wat anders. Maar als je het niet probeert, dan weet je ook niet of het lukt. Ik dacht ook altijd dat ik geen kidnerboeken kon schrijven (hmmn... misschien kan ik dat ook echt niet...).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja... goed... ik weet op zich wel dat mijn schrijfstijl niet geheel vervelend om te lezen is. Dat hoor ik van iedereen die mijn dagboekdingen leest, maar moderne bewerkingen van bestaande sprookjes maken is toch weer net ff wat anders. Maar goed, ik ga het gewoon proberen!
En verwarrend...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
Beide
Eerst dat ene, en om je op een ander spoorte brengen ineens het andere.. scherp he?
Ja precies, proberen kan geen kwaad,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagboek schrijven is inderdaad heel wat anders. Maar als je het niet probeert, dan weet je ook niet of het lukt. Ik dacht ook altijd dat ik geen kidnerboeken kon schrijven (hmmn... misschien kan ik dat ook echt niet...).
Typisch, was me gisteren ook opgevallenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Mooie jongen .............. Hou ik wel van.
*aanspreek*
was daar de inhoud van de discussie hier gisteravond nog van invloed ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef MrBrightside het volgende:
Superslecht geslapen, en het dromen beëindigd met een nachtmerrie, fijn wakker worden.
Mijn bioritme past zich elk jaar in de herfst veel sneller aan dat uur tijdsverschil dan in het voorjaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:11 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, nee, ik denk meer dat ik sowieso al niet goed sliep omdat ik nog steeds last had/heb van mijn schouder en zo.
Och Cahir weet nog niet wat zich in de echt wereld afspeeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:57 schreef Stroekie het volgende:
En het moet niet gekker worden als SJM en Cahir hier de moraalridder gaan uithangen![]()
mopelt iets over pot en ketel
Dat klint alsof gisteravond intensief geweest is met big boss,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Och Cahir weet nog niet wat zich in de echt wereld afspeelt
Goedemorgen trouwens, en ja wederom veel koffie heel veel koffie
Het was heel erg leuk en gezellig, maar ik kan dan ook heel goed opschieten met de big boss en op een of andere manier zijn we (R en ik) zijn favoriete koppel. Weet ook niet waarom, misschien omdat we ook goed met zijn vrouw kunnen opschieten ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat klint alsof gisteravond intensief geweest is met big boss,
iets dat op zich niet erg is als je met een goed gevoel erop kan terugkijken ?
Maar als collega het dus nog niet doorhad, dan wapper jij helemaal niet zo hard met je handen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk en gezellig, maar ik kan dan ook heel goed opschieten met de big boss en op een of andere manier zijn we (R en ik) zijn favoriete koppel. Weet ook niet waarom, misschien omdat we ook goed met zijn vrouw kunnen opschieten ?
Nieuwe collega was wel lachen.
Hij : had je niet even kunnen vertellen van tevoren dat je partner een man is.
Nuno : Hmmm neee jij vertelt toch ook niet dat je vriendin een vrouw is.
Hij : hum hum ja dat is wel zo
(had trouwens wel gedacht dat de roddelmachine beter zou werken dat iedereen het wist maar waarschijnlijk is het al zo gewoon voor iedereen die het weet dat het geen roddel meer is)
Ja ik ga er vanmiddag ook maar weer eens heen aangezien de geruchten gaan dat het donderdag D-day isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
en het is nooit verkeerd om in een goed blaadje te staan bij Big Boss
Op mijn werk ben ik vrij strikt en niet zo extravagant (wel meestal dan behalve bij de dames van het secretariaat) en zo vaak had hij me nog niet meegemaakt alleen bij de sollicitatie rondes en dan ben ik echt wel vrij serieus en maar een paar dagen dat ie hier nu is dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als collega het dus nog niet doorhad, dan wapper jij helemaal niet zo hard met je handen ?![]()
![]()
![]()
Heb in 2005 hier ook zo'n ronde -10 procent meegemaakt en dat is NIET leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga er vanmiddag ook maar weer eens heen aangezien de geruchten gaan dat het donderdag D-day is
Uhh, dit is -30% hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb in 2005 hier ook zo'n ronde -10 procent meegemaakt en dat is NIET leuk
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hak z'n kop eraf, Ang3l! THERE CAN BE ONLY ONE!!!!
dat bedoel ik dusquote:
Ik denk dat het deze keer echt op z'n Amerikaans is. Dat je meteen met je doosje met prive spullen kunt vertrekken. Tenminste, de feiten lijken daar wel op te wijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus
bij ons was het slechts 10 procent en stond de organisatie al op z'n kop, dus bij jullie wordt het nog veel erger
ik wist toen 2 dagen van te voren wanneer die slecht nieuwsgesprekken gevoerd gingen worden, en was zeer allert als ik iemand zag die de afdeling afliep
En het meest cru vond ik wel dat deze slecht nieuws gesprekken dus de week voor kerst gehouden werden zodat de betrokken mensen met de feestdagen dus met een K gevoel thuis zaten. Helemaal schokkend was echer dat onze DGA toen op de nieuwjaarsreceptie doodleuk verkondigde dat het om een opschoon actie ging en dat hij weer diverse bedrijven zou gaan overnemenquote:
Ik zit altijd aan de andere kant van de tafel en je moet die gezichtjes eens zien als ze binnen komen. Oh nee ik mag hier geen grappen over makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb in 2005 hier ook zo'n ronde -10 procent meegemaakt en dat is NIET leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |