Ik heb nog wel een 7de!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik heb een ten zevende: Ik denk dat ik morgen spierpijn hebVoor moderne dans moest ik de hele tijd een meisje liften en opvangen. Ik heb echt mijn handen per ongeluk op plaatsen gehad waar ik ze niet wilde hebben (bij het grijpen) en zij haar neus waar zij hem niet wilde hebben (bij het langs me afzakken naar beneden) dat we nu elkaar toch wel bij de voornaam mogen noemen
Nee maar er zijn wel N&W zoals de handen schudden van vrouwen etc. Kwam onlangs nog in opspraak met die relmarrokaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah?
Volgens mij is het hier nog steeds niet Cahir's FOK! of Cahirs HOMO topic...
moest wel lachen trouwens... die reactie had ik dan weer niet verwacht..
De DTP. Hepatitis A merk ik niets van. Maar dit is gewoon voor Egypte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke?
Ik zou vandaag voor de griepinenting gaan, maar de vaccins waren opHad ik NET de moed verzameld... GVD!
O en ik moet volgens mij komende maand voor de 3e Hep-B spuitMeen ik....
quote:
ik dacht dat je zijn tweelingbroer was, HIW danquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 7de!
Het is zo lekker rustig zonder HIW
God... moet je voorstellen; in dit topic EN SJM EN Cahir EN HIW
Met HIW is het bloed dweilen met de mopquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 7de!
God... moet je voorstellen; in dit topic EN SJM EN Cahir EN HIW
Haha geweldig!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke?
Ik zou vandaag voor de griepinenting gaan, maar de vaccins waren opHad ik NET de moed verzameld... GVD!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik dacht dat je zijn tweelingbroer was, HIW dan
Bij jou misschien, ik krijg nog PM'squote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 7de!
Cahir vin'k niet zo erg hoorquote:God... moet je voorstellen; in dit topic EN SJM EN Cahir EN HIW
Jah maar welke norm of welke waarde overtreed GB volgens jou dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee maar er zijn wel N&W zoals de handen schudden van vrouwen etc. Kwam onlangs nog in opspraak met die relmarrokaan.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou misschien, ik krijg nog PM's
[..]
Cahir vin'k niet zo erg hoor
Met een kont in het bad drijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah maar welke norm of welke waarde overtreed GB volgens jou dan?
En is dat een norm of waarde die inderdaad ook iedereen met je deeld?
Heb je dat boek nog niet uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ben al weer een stuk verder met Arthur!
O, en had je gelezen dat ik gevraagd ben voor een schrijfproject? Door iemand die mijn dagboekstijl mooi vond. Moderne sprookjes voor een website/fotoshoot. Ik weet helemaal niet of ik dat kanMaar goed.....
Maandag tussen 9 en 10. Mijn coach gaat me dwingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha geweldig!
Ik was echt niet weer terug gekomen
Ik heb niet zo heel veel tijd.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat boek nog niet uit
Ik ben vorige week maandag begonnen en woensdag was die uit...
Ik had al van O vernomen dat je me niet helemaal begreepquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou misschien, ik krijg nog PM's
[..]
Cahir vin'k niet zo erg hoor
quote:
O ik begrijp je maar al te goed hoor, meer dan je denkt. En dat wat ik begrijp bevalt me niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had al van O vernomen dat je me niet helemaal begreep
quote:
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandag tussen 9 en 10. Mijn coach gaat me dwingen
Hij had me dus vandaag eindelijk zover, sta ik daar... "ja sorry, ze zijn op, maandag ben je de eerste"
Wat is dat voor een uitdrukking?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met HIW is het bloed dweilen met de mop.
Nee, maar het had wel een hoge opmerkelijkheids-factor en humor-factor dat het waard was om te gepost worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is niet echt een geweldig argument...
vooral omdat jijzelf die foto hier postte...
quote:
vind wel grappig dat je elke keer toehapt eerlijk gezegd ach ja who cares we hebben niet dezelfde vriendenkring en kennen elkaar niet verder dan een beetje fokquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik begrijp je maar al te goed hoor, meer dan je denkt. En dat wat ik begrijp bevalt me niet.
Hahaha!quote:
Nee nee, hij zou het naaldprikje en de pleister komen controleren zei iequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...
Leugentje om best wil!
Wie heeft hem geuploaded?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!
Jij bent zelf degene die een jarenoude foto plaatst..
Heb ik ook niet echt behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, dus 't is goed zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
vind wel grappig dat je elke keer toehapt eerlijk gezegd ach ja who cares we hebben niet dezelfde vriendenkring en kennen elkaar niet verder dan een beetje fok
Ach, I'd tap that lil' mermaid assquote:
Ik zeker niet. Het is niet eens mijn webspace. Maar laat gerust staan hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft hem geuploaded?
Mooi zo, is wederzijdsquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, dus 't is goed zo.
Wie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Het is niet eens mijn webspace. Maar laat gerust staan hoor..
Weet ik veel!quote:
geen last van, we hebben erg diepzinnige gesprekkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan moet je echt 6 uur per dag zijn emo verhalen willen aanhoren.
Via via gekregenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik veel!.
Waar haal jij dat ding nu vandaan dan?
Jeez, wat kansloos..
Ik dikte het extra voor je aan schat! tere zieltjes zijn er om eelt op te laten groeienquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer houden we nou eens rekening met de gevoelige fokkers
Noem me aseksueel, preuts of wat dan ook, maar ik walg echt van dat soort opmerkingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dikte het extra voor je aan schat! tere zieltjes zijn er om eelt op te laten groeien
Owquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef Cahir het volgende:
Tuurlijk staan zijn pro letters weer in het witte gedeelte
Je snapt wat dit was in de post? --->quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Noem me aseksueel, preuts of wat dan ook, maar ik walg echt van dat soort opmerkingen.
Jawel, maar het stond er toch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt wat dit was in de post? --->
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jijquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
Delen, jiji gieraard!
PM is altijd nog mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |