Hahaha!quote:
Nee nee, hij zou het naaldprikje en de pleister komen controleren zei iequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...
Leugentje om best wil!
Wie heeft hem geuploaded?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!
Jij bent zelf degene die een jarenoude foto plaatst..
Heb ik ook niet echt behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, dus 't is goed zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
vind wel grappig dat je elke keer toehapt eerlijk gezegd ach ja who cares we hebben niet dezelfde vriendenkring en kennen elkaar niet verder dan een beetje fok
Ach, I'd tap that lil' mermaid assquote:
Ik zeker niet. Het is niet eens mijn webspace. Maar laat gerust staan hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft hem geuploaded?
Mooi zo, is wederzijdsquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt behoefte aan moet ik eerlijk zeggen, dus 't is goed zo.
Wie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Het is niet eens mijn webspace. Maar laat gerust staan hoor..
Weet ik veel!quote:
geen last van, we hebben erg diepzinnige gesprekkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan moet je echt 6 uur per dag zijn emo verhalen willen aanhoren.
Via via gekregenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik veel!.
Waar haal jij dat ding nu vandaan dan?
Jeez, wat kansloos..
Ik dikte het extra voor je aan schat! tere zieltjes zijn er om eelt op te laten groeienquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer houden we nou eens rekening met de gevoelige fokkers
Noem me aseksueel, preuts of wat dan ook, maar ik walg echt van dat soort opmerkingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dikte het extra voor je aan schat! tere zieltjes zijn er om eelt op te laten groeien
Owquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef Cahir het volgende:
Tuurlijk staan zijn pro letters weer in het witte gedeelte
Je snapt wat dit was in de post? --->quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Noem me aseksueel, preuts of wat dan ook, maar ik walg echt van dat soort opmerkingen.
Jawel, maar het stond er toch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt wat dit was in de post? --->
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jijquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
Delen, jiji gieraard!
PM is altijd nog mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |