Denk je dat ik kans maak bij hemquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jij
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik deel helemaal niks! Ik ben 30 en single. Ik heb meer wanhoop dan jij
Omg, ik kwam vandaag op zijn hyves. O.oquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Mooie jongen .............. Hou ik wel van.
*aanspreek*
Ja, vond ik dus ookquote:
Hapt iequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vond ik dus ookDus ben nu een beetje aan het gay.nl-en met 'm
Hmm dan wordt het lastig en dan zul je wel moeten...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, hij zou het naaldprikje en de pleister komen controleren zei ie![]()
Hij geloofde vandaag al niet dat de vaccins op waren
* Cahir wappert met een briefje van 5 euroquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omg, ik kwam vandaag op zijn hyves. O.o
Heb je 't tegen mij? Ze staan uit, ik vermaak me hier prima zonder priveberichten.quote:
Je voelt je aangesprokenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je 't tegen mij? Ze staan uit, ik vermaak me hier prima zonder priveberichten.
3e hep-B injectie overslaan voor je bestwil?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je echt geweest bent...
Leugentje om best wil!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
3e hep-B injectie overslaan voor je bestwil?Kun je net zogoed helemaal geen vaccinaties nemen als je bij de 3e gaat afhaken ...
Oow, jah, die kun je wel overslaanquote:
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:05 schreef Cahir het volgende:
Bevestigd mijn beeld als slet alleen maar weer eens
Weet ik niet, wordt de eerste keer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm dan wordt het lastig en dan zul je wel moeten...
Maar heeft zo'n vaccin echt zoveel nut voor jou dan?
What did you call me?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
Oow, jah, die kun je wel overslaan. Tenzij je natuurlijk een ziek zwak gevallen engeltje bent
Maar heb je voorgaande jaren vaak ziek thuis gezeten met de griep?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet, wordt de eerste keer.
Maar Philips biedt ze gratis aan, dus ach.
Je zal mij overigens nooit horen ontkennen dat ik een slet ben hoor, Cahirtje. Nogmaals (x1000) ik. zit. daar. niet. mee. Ik geniet met volle teugen, heb al zes jaar een lieve partner, we hebben samen een appartement van 4 ton in de binnenstad, hypermodern ingericht. Ik kook elke avond vers en we slikken vitaminesupplementen om te compenseren voor een wellicht ongezonde levensstijl, waardoor we nog steeds kerngezond zijn. We hebben leuke banen, waarmee we riante salarissen verdienen. We hebben plenty leuke vrienden en hebben goeie banden met onze ouders en andere familie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |