Ik ben dit keer met minder decadente relnichten, dus gewoon BIERRRRquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En bij indrinken moet ik weer aan Bubbly denken ?
Diegene die inzage krijgen in de plannen vooraf, zijn meestal diegene die blijven (of mag ik dit niet zeggen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je vreest voor je collega's van je oude afdeling zoals Dreamer en mevrouw V die ik wel eens op Friso ben tegen gekomen ?
Maar als ik het goed begrijp heb je dus al wel inzage in de plannen gehad en een informatie voorsprong met zwijgplicht ?
Geen wijn ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dit keer met minder decadente relnichten, dus gewoon BIERRRR
nu heb je dus 2 wite voeten ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Net ff de onderdirecteur met spoed geholpen met een MS-Excel probleem.
"Steeph, ik kom een keer bij je op cursus". Sgoed hoor
(+10 bonuspunten)
lijkt me wel logisch jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Diegene die inzage krijgen in de plannen vooraf, zijn meestal diegene die blijven (of mag ik dit niet zeggen)
Dat is dus niet het geval hoor.quote:
Ik heb idd mijn witte allstars aan jaquote:
Geef je nu niet indirect een amtwoord wat niet openbaar mocht wordenquote:
ik denk die van mij ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gok erop dat mijn wijnconsumptie een stuk hoger ligt dan die van Ang3l![]()
waarom maak je afspraken met de mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef Gellarboy het volgende:
Wat zijn Belgen toch altijd pijnlijk beleefd.
Ik moest net de Mac in Antwerpen hebben om voor de honderste keer een afspraak te verzetten en dat was "cheeejn ankel probleejm maneer, balt u cherust noch 'ns, daa-ach"..
Om te neuken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
waarom maak je afspraken met de mac?
Mac Cosmetics, niet MacDonalds.quote:
owww zeg dat dan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mac Cosmetics, niet MacDonalds..
Daar laat ik graag mijn modellen opmaken voor fashionshoots.
Kun je time orders plaatsen bij MacDonalds?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef Xiance het volgende:
owww zeg dat dan!
nouja.. ik maak ook wel es afspraken met de mac hoor..
hier in arnhem duurd het soms zooo verrekte lang voor je je bestelling krijgt.. pfft
nouja.. ik ken toevallig iemand die daar werkt :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kun je time orders plaatsen bij MacDonalds?.
Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geef je nu niet indirect een amtwoord wat niet openbaar mocht worden
Kan je de volgende keer niet alvast van te voren je bestelling doorsturen via email ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
owww zeg dat dan!
nouja.. ik maak ook wel es afspraken met de mac hoor..
hier in arnhem duurd het soms zooo verrekte lang voor je je bestelling krijgt.. pfft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |