Tenzij het plezierig isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou echt niet in me laten prikken wanneer het niet nodig is...
Gooi het er allemaal uit meidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je zal mij overigens nooit horen ontkennen dat ik een slet ben hoor, Cahirtje. Nogmaals (x1000) ik. zit. daar. niet. mee. Ik geniet met volle teugen, heb al zes jaar een lieve partner, we hebben samen een appartement van 4 ton in de binnenstad, hypermodern ingericht. Ik kook elke avond vers en we slikken vitaminesupplementen om te compenseren voor een wellicht ongezonde levensstijl, waardoor we nog steeds kerngezond zijn. We hebben leuke banen, waarmee we riante salarissen verdienen. We hebben plenty leuke vrienden en hebben goeie banden met onze ouders en andere familie.
Dat jij niet van kan slapen van mijn levensstijl, dat zal mij aan m'n soa-vrije hol roesten..
Maar ik ga zo slapen, was er verder nog iets?.
You're not the brightest god in the heavens, are you?quote:
Dat was het? Mission failed. Maar leuk geprobeerd hoor. Kuskus.quote:
Oh, maar ik vermaak me wel kostelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:15 schreef MrBrightside het volgende:
Ga er gewoon niet op in, dat komt ook overtuigender over en zo. Iedereen blij.
Haha. Dank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:17 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, als je je amuseert moet je vooral doorgaan hoor.
Wat hoopte je te horen dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was het? Mission failed. Maar leuk geprobeerd hoor. Kuskus..
Nopequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
You're not the brightest god in the heavens, are you?
Iets waarmee je me zou beledigen. Dat was toch je doel met dit topic?quote:
Jah, goed gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Iets waarmee je me zou beledigen. Dat was toch je doel met dit topic?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
Dat was het? Mission failed. Maar leuk geprobeerd hoor. Kuskus..
Bang dat GB het niet alleen kon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef Pjederdy het volgende:
Jammer van dit falende topicje.
Welterusten!.
Het is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:22 schreef Gellarboy het volgende:
Vind je zelf dat je in je doel geslaagd bent, Cahir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |