Meer mensen die willen afvallen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:00 schreef kvd het volgende:
Dat armpje van Versace is echt, evenals die knieen
[ afbeelding ]
Zij is bekend door dit topic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zie die Tara Reid steeds voorbij komen.
Maar waardoor is ze ooit bekend geworden ?
Nou ja bekend ik ken haar alleen maar door dit topic
Slecht resultaat van een soort van liposuctiequote:Op zondag 26 oktober 2008 08:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat ziet die buik er raar uit, pas bevallen ofsow
Nou daar ben je dan mooi klaar meequote:Op zondag 26 oktober 2008 09:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Slecht resultaat van een soort van liposuctie
http://gossip.about.com/o(...)/Tara_Reid_Plast.htm
In dat verspookt topic zie je ergere ..., dit valt wel mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:
Hij kan ook wel in het "verspookt" topic..zo zonde..
[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen idd:quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tara Reid heeft een figuur van een bejaarde. Vreselijk zeg.
Dat is een segwayquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:48 schreef Deliah het volgende:
Wat is dat voor ding?Voor luie voetgangers?
Hahaha. Haar gezicht en haar lijken sprekend op van die trol poppetjes van vroegerquote:
iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hahaha. Haar gezicht en haar lijken sprekend op van die trol poppetjes van vroeger
[ afbeelding ]
Ooit american pie gezien?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zie die Tara Reid steeds voorbij komen.
Maar waardoor is ze ooit bekend geworden ?
Nou ja bekend ik ken haar alleen maar door dit topic
Enorme draak geworden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:09 schreef eer-ik het volgende:
Wat een enorme draak is die wijnhuis ook eigenlijk
Dat kon ik niet opmaken uit de site waar ik het vandaan hebquote:
Mwah, daar is het ook niet echt mijn type.quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:11 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Enorme draak geworden...
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Bono mag dat. Bono verbetert de wereld.
Ik vind eigenlijk dat ze daar op de een of andere manier best wel mooi opstaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:19 schreef Turbomuis het volgende:
Op zich helemaal niet onflatteus, maar volstrekt niet herkenbaar: dit is Sharon Stone
[ afbeelding ]
Knap die middelvinger daarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:51 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het vorige topic ( Celebs onflatteus op de Kiek # 66 ) was vol dus gaan we hier weer verder.
De laatste foto's:
[ afbeelding ]
Jodie Marsh in een flatterende pose
Sorry voor de waste of spacequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:53 schreef IQM het volgende:
Gaan we nu ook al fake foto's posten?
Jij moeder Theresa!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
Het is je vergeven.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Niet echt flatteus te noemen.Mevrouw zonder make-up.
Bono is toch christelijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Bono mag dat. Bono verbetert de wereld.
Ik dacht dat het Kim Cattral wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
Even een golden oldie
"guess who..."
[ afbeelding ]
Wat een rooie, bolle kop.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef deedeetee het volgende:
Wat zien die bollen die links en rechts zitten er raar uit zover uit elkaar
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Inderdaad, dat is niet helemaal de plek waar natuurlijke borsten horen te zitten. Nepperds trouwens ook niet...
Kleine borstjes die enigszins pushed up zijn, dunkt mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:49 schreef pinquit het volgende:
wtf die borsten zitten echt mafhelemaal naar de zijkant. vaag hoor
Pushed out, eerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kleine borstjes die enigszins pushed up zijn, dunkt me
Kate begint echt oud te worden of is deze foto extra slechter gemaakt? Als je kijkt naar haar nieuwe reclame foto's bv voor Rimmel, daar ziet ze er super mooi uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Juweel het volgende:
Kate Moss:
[ afbeelding ]
Sorry als deze al geplaatst is, maar ik zit op mijn werk en mag een aantal foto's niet bekijken.
daarom had ik hem ook niet direct gelinkt..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:58 schreef IQM het volgende:
Blijkbaar alweer veranderd, want ik zie deze foto:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Borin het volgende:
Aubrey o'Day, wie dat dan ook wezen mag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Borin het volgende:
Een deels-geschoren albino gorilla.
EEKSquote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Borin het volgende:
Yep, die's echt! Komt uit een van d'r videoclips.(Overduidelijk uit de periode dat ze net gescheiden was)
Deze is ook echt, helaas.
[ afbeelding ]
Een deels-geschoren albino gorilla.
Jezusquote:Op zondag 2 november 2008 @ 15:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geen kiekje maar wel echt hilarisch fout als dit echt is:
[afbeelding]
Janice heeft dan nog wel een soort van ordinair "lekkere" look, bij Madonna vind ik het alleen maar ordinair. Ik kan daar met geen mogelijkheid nog wat lekkers in zienquote:Op maandag 3 november 2008 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wow! Madonna lijkt daar gewoon op Janice Dickenson!
quote:Op maandag 3 november 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft hij nou een schisis, of heeft ie zichzelf een keer in dronken toestand geschoren oid?
quote:Contrary to popular belief, the scar on his lip is not the result of a repaired cleft lip or palate. It is simply a birth mark. Phoenix has stated in interviews that, while pregnant with him, his mother felt a sharp pain one day, and he was born with a mark on his lip.
BRON
Arm beestje, ze sleept die overal mee naar toe. Ze houdt haar hond ook echt vast als een handtasquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Borin het volgende:
Aubrey o'Day, wie dat dan ook wezen mag.
[ afbeelding ]
photoshop, hoop ik voor haarquote:Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt Christina Aguilera te zijn
En zelfs zo ziet Heidi er nogquote:
Oh mijn God, wat zielig voor dat beestquote:Op maandag 3 november 2008 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Arm beestje, ze sleept die overal mee naar toe. Ze houdt haar hond ook echt vast als een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ghehehehquote:Op donderdag 6 november 2008 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Tis geen verrassing... ook na het verblijf in rehab lijkt Amy weer gekke dingen te doen..
[ afbeelding ]
omg wat heeft ze nu weer gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Tis geen verrassing... ook na het verblijf in rehab lijkt Amy weer gekke dingen te doen..
[ afbeelding ]
Heeft zij met hamilton de formule 1 rijder?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef PirE het volgende:
Niet heel erg onflatteus, maar Nicole Scherzinger was even vergeten dat het niet slim is om hoge hakken te dragen als je vriendje een kop kleiner is, maar ze doet haar best om het te herstellen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heeft zij met hamilton de formule 1 rijder?
Zooo jammer van Rihanna, die is van een lekker frisse meid veranderd in een ordinair hoerig type. Doodzondequote:
Een lekker frisse meidquote:Op maandag 10 november 2008 18:09 schreef Samson het volgende:
Zooo jammer van Rihanna, die is van een lekker frisse meid veranderd in een ordinair hoerig type. Doodzonde(qua styling dan natuurlijk, weet niet hoe ze persoonlijk is...)
In "Pon de Replay" vond ik dr nog wel wat hebben. Nu niet meer...quote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een lekker frisse meid
De wicht is een alien. Zie dat voorhoofd dan.
Hij ziet eruit alsof ie net 20 minuten heeft staan janken...quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Fratz het volgende:
ik vind dit niet zo'n flatteuze foto van Daniel Craig
[ afbeelding ]
Hij ziet er altijd niet uit.quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Fratz het volgende:
ik vind dit niet zo'n flatteuze foto van Daniel Craig
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Craig lijkt op dat Monatoetje mannetje van vroeger.
Ik zag niet eens wie het is! Moest naar de naam van het plaatje kijken... ik dacht dat Vin Diesel er ineens heel raar uitzag ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Nee, dat was een echt oud mannetje die altijd rare gezichten trok (bij de gratie van geen gebit) . Heul lang geleden.quote:
Die zit nu bij Pauw en Wittemanquote:
Ik ruik jaloeziequote:
ik zou Pierce nog steeds doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef Skaai het volgende:
Nou ik kan het ook niet warm krijgen van Daniel Craig met zijn geforceerde mond.
Doe mij maar Pierce of Sean, in goede tijden dan.
Jaquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben ik de enige die John Travolta er op die foto zonder haar beter vind uitzien dan met?
nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben ik de enige die John Travolta er op die foto zonder haar beter vind uitzien dan met?
Jawel, was algemeen bekend dat hij al jaren met een haarwerkje rondloopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar hij is toch niet echt kaal of wel? Het lijkt meer zo'n baldcap voor een rol.
Die vent naast haar, is dat niet die ene acteur die ook dat stand up comedy presenteert? Die is ook nogal pafferig geworden danquote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto's hadden ook gekund in 't lelijke outfitjestopic en het verspookte celebs-topic, maar toch maar hier: Nikki Cox:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja das wel een goed vergelijk ja..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het nog elke keer zo zonde. Net als Meg Ryan, ik kan er maar niet aan wennen
Of nog 1 of 2 knoopjes van haar blouse dicht kunnen maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Ze had wel een bh aan kunnen doen zeg.
ze is wat afgevallen, maar verder zie ik niks geks. en ook niks onflatteus eigenlijk. misschien kijk ik niet goed? tell mequote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Lily Allen ziet er ...uh ...anders uit
Hij gaat vast voor de rol van Kane in Command & Conquer 4...quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt 2 enorme gezwellen aan je hangenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als je lang naar Ben Stiller kijkt, is ie echt onflatteus
[ afbeelding ]
Is ze uberhaupt ooit mooi geweest?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
De mooie Amy is voorgoed verdwenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Het is dat ik de schoenen herken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Perez moet eens ophouden met dat stomme geklad op foto'sHij blijft wel onflatteus overigens
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:32 schreef kvd het volgende:
eigenlijk vind ik deze wel hilarisch.....Amy wordt vergeleken met Sadie Sandler (van Adam Sandler) of Sadie wordt vergeleken met Amy
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook niet nee, Sadie is echt een lief kind, die vergelijk je niet met zo'n drugsverslaafdequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?
Ah joh, die droogt nog wel op... Ze heeft mooi haar en mooie ogen, als het babyvet verdwijnt, wordt het vast een beauty. Die hoop heb ik voor Amy inmiddels opgegevenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?
Als je Amy geen debiel wijf vindt ben ik benieuwd wie wel. Er is overigens altijd een excuus/argument te vinden voor het gedrag van iemand.quote:Op zondag 16 november 2008 15:30 schreef Countess het volgende:
Amy was wel een beetje een beauty en ik hoop dat het ooit nog goed komt met haar.
En ik zou niet kunnen zeggen of Amy een debiel wijf is, waarschijnlijk heeft ze Borderline en heeft ze ook niet gewenst om in de toestand waarin ze nu zit, terecht te komen.
Nou je kunt toch niet zomaar zeggen dat iemand borderline is. Misschien is ze wel niet debiel, zo gedraagt ze zich wel. Ze is "gewoon" een junk, zwaar verslaafd aan alcohol en wie weet wat nog meer.quote:Op zondag 16 november 2008 15:30 schreef Countess het volgende:
Amy was wel een beetje een beauty en ik hoop dat het ooit nog goed komt met haar.
En ik zou niet kunnen zeggen of Amy een debiel wijf is, waarschijnlijk heeft ze Borderline en heeft ze ook niet gewenst om in de toestand waarin ze nu zit, terecht te komen.
Ik vind mensen juist té snel debiel, en daar kom ik een beetje van terug.quote:Op zondag 16 november 2008 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je Amy geen debiel wijf vindt ben ik benieuwd wie wel. Er is overigens altijd een excuus/argument te vinden voor het gedrag van iemand.
Filmpje!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef Kings het volgende:
Justin is Beyonce's Bitch!
[ afbeelding ]
Ieks ieks ieks! Bijna nog erger dan in Syrianaquote:
Of eerst 's gewoon een normale bh aandoen, want zo te zien heeft ze die niet eens aan...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Meg Ryan kan wel een booblift gebruiken
[ afbeelding ]
Jammer, hij is er al vanaf gehaald, wegens auteursrecht gedoequote:
Jawel hoor;quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Christina A. Zulke pony's staan niemand, helaas denken ook veel Nederlandse meisjes van wel.. Vreselijk lelijk![]()
![]()
Och, ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort pony's zijn wel cool. Alleen niet bij Christina.
Dit deed ze dan ook sort of expres, en dat heeft ze ook gewoon wel gezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Bijster origineel is ze niet nee. Haar vorige look had al verdacht veel weg van Marilyn Monroe.
Ik vind d'r ook altijd wel sexy.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Christina altijd wel sexy eigenlijk. Die hautaine look staat haar wel
. Pony is wel wat minder inderdaad, ze wordt er niet mooier op.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel hoor;
http://www.talentondispla(...)illyShowdownVol1.jpg. Rockabilly.
Ik vind het ook lelijk. Ziet er uit alsof een kind kappertje bij je heeft gespeeld, zo'n te korte pony.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef rena het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggenGruwelijk
Nou meer het idee van een broodmagere vrouw die er 20 jaar jonger uit wil zien dan ze is (of er 20 jaar ouder uitziet dan ze is...) met daar bovenop 2 keiharde pompoenen geplakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Scaurus het volgende:
Wat is er onflatteus aan een stel dikke tieten?
Wow, ze is witter dan de muurquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:04 schreef kvd het volgende:
een superwitte Kelly Osbourne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich niets maar hierquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Scaurus het volgende:
Nee hoor, die van mij zijn echtquote:
Als het om tieten gaat zijn mannen nooit kieskeurigquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Op zich niets maar hier
-floepen ze bijna uit het te kleine bovenstuk van de jurk
-zijn ze in geen verhouding met die ieniemine schoudertjes
-als je er een speld bijhoudt dan ontploffen ze
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:10 schreef Ole het volgende:
Nee hoor, die van mij zijn echtEn groter dan die van Judith
Eerder knullen die nog in pubertijd zitten. Die vinden dit prachtig ja. Mannen halen hun neus voor dat soort tieten op.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou meer het idee van een broodmagere vrouw die er 20 jaar jonger uit wil zien dan ze is (of er 20 jaar ouder uitziet dan ze is...) met daar bovenop 2 keiharde pompoenen geplakt.
Maar ik kan me voorstellen dat dit mooi is voor mannen die vrouwen alleen uit de Penthouse kennen.
Over Katie Price zal Scaurus ook wel een andere mening hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Khloe Kardashian
en
katie price in een rare houding..
[ afbeelding ]
Dit soort foto's vind ik walgelijk. Kom op, hoe lelijk staat ze er nou op? Ze heeft wat vet op d'r heupen en heeft geen perfecte boezem. Kortom: ze voldoet niet aan het nazïstische ideaal dat de modewereld en Hollywood opleggen. Ik kan je zeggen dat 99% van de mannen liever deze vrouw heeft dan zo'n anorexia-patiënt op de catwalk.quote:
Katie promoot hier haar eigen lingerie collectie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Boohoo! Als het je allemaal zo verschrikkelijk stoort, kijk dan niet in dit topicquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dit soort foto's vind ik walgelijk. Kom op, hoe lelijk staat ze er nou op? Ze heeft wat vet op d'r heupen en heeft geen perfecte boezem. Kortom: ze voldoet niet aan het nazïstische ideaal dat de modewereld en Hollywood opleggen. Ik kan je zeggen dat 99% van de mannen liever deze vrouw heeft dan zo'n anorexia-patiënt op de catwalk.
Had ze maar de goeie maat kleding en een goede BH aan moeten trekken, dan had niemand gezeurd.quote:Op zondag 23 november 2008 11:07 schreef Scaurus het volgende:
De meeste foto's in dit topic zijn vermakelijk. Het is echter storend als elke afwijking van het standaard anorexia-ideaal als 'onflatteus' bestempeld wordt. Dat is gewoon de anorexia maffia at work.
Jij ziet volgens mij echt dingen die er niet zijn op die foto. Het kind ziet er prima uit.quote:Op zondag 23 november 2008 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had ze maar de goeie maat kleding en een goede BH aan moeten trekken, dan had niemand gezeurd.
Ik zeg ook niet dat ze er verschrikkelijk uitziet.quote:Op zondag 23 november 2008 11:29 schreef rena het volgende:
[..]
Jij ziet volgens mij echt dingen die er niet zijn op die foto. Het kind ziet er prima uit.
Zoals die voeten in die schoenen zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen, als ik bij iemand de kleur zwart niet natuurlijk vind staan is het wel bij Christina Aguilera.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Sapstengel; Haar natuurlijke haarkleur is niet donker. Ze heeft van zichzelf rossig haar, meen ik.
Ze rookt en hoort gelijk op de markt?quote:Op zondag 23 november 2008 12:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, niet heel onflatteus maar ze kan zo op de markt staan
De manier waarop ze staat, kijkt en ja, ik vind roken heel ordinair er uit zien. Als iemand zo'n hijs neemt, denk ik altijd:quote:Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze rookt en hoort gelijk op de markt?
quote:Op maandag 24 november 2008 12:27 schreef MisterO het volgende:
Er is iets mis met Alicia Keys, is ze heel erg afgevallen ofzo?
[ afbeelding ]
ze lijkt zo dun... vind je niet?quote:
Sjonge jonge, is een broek in de goede maat kopen nou echt zo moeilijk?quote:Op maandag 24 november 2008 08:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geen foto, wel een gifje van Kim Kardashian
[ afbeelding ]
Wies dat?quote:
Hij doet het zodat mensen kunnen zien dat de foto's van zijn site komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef snakelady het volgende:
Dat geteken op die foto 's van perez slaat overigens nergens op, ten eerste, het is kinderachtig, ten tweede, hij kan het niet.
Ieeeehhh ik kan me niet voorstellen dat iemand hier geil van wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Scaurus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |