quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Borin het volgende:
Aubrey o'Day, wie dat dan ook wezen mag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Borin het volgende:
Een deels-geschoren albino gorilla.
EEKSquote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Borin het volgende:
Yep, die's echt! Komt uit een van d'r videoclips.(Overduidelijk uit de periode dat ze net gescheiden was)
Deze is ook echt, helaas.
[ afbeelding ]
Een deels-geschoren albino gorilla.
Jezusquote:Op zondag 2 november 2008 @ 15:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geen kiekje maar wel echt hilarisch fout als dit echt is:
[afbeelding]
Janice heeft dan nog wel een soort van ordinair "lekkere" look, bij Madonna vind ik het alleen maar ordinair. Ik kan daar met geen mogelijkheid nog wat lekkers in zienquote:Op maandag 3 november 2008 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wow! Madonna lijkt daar gewoon op Janice Dickenson!
quote:Op maandag 3 november 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft hij nou een schisis, of heeft ie zichzelf een keer in dronken toestand geschoren oid?
quote:Contrary to popular belief, the scar on his lip is not the result of a repaired cleft lip or palate. It is simply a birth mark. Phoenix has stated in interviews that, while pregnant with him, his mother felt a sharp pain one day, and he was born with a mark on his lip.
BRON
Arm beestje, ze sleept die overal mee naar toe. Ze houdt haar hond ook echt vast als een handtasquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Borin het volgende:
Aubrey o'Day, wie dat dan ook wezen mag.
[ afbeelding ]
photoshop, hoop ik voor haarquote:Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt Christina Aguilera te zijn
En zelfs zo ziet Heidi er nogquote:
Oh mijn God, wat zielig voor dat beestquote:Op maandag 3 november 2008 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Arm beestje, ze sleept die overal mee naar toe. Ze houdt haar hond ook echt vast als een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ghehehehquote:Op donderdag 6 november 2008 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Tis geen verrassing... ook na het verblijf in rehab lijkt Amy weer gekke dingen te doen..
[ afbeelding ]
omg wat heeft ze nu weer gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Tis geen verrassing... ook na het verblijf in rehab lijkt Amy weer gekke dingen te doen..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |