ik zou Pierce nog steeds doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef Skaai het volgende:
Nou ik kan het ook niet warm krijgen van Daniel Craig met zijn geforceerde mond.
Doe mij maar Pierce of Sean, in goede tijden dan.
Jaquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben ik de enige die John Travolta er op die foto zonder haar beter vind uitzien dan met?
nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben ik de enige die John Travolta er op die foto zonder haar beter vind uitzien dan met?
Jawel, was algemeen bekend dat hij al jaren met een haarwerkje rondloopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar hij is toch niet echt kaal of wel? Het lijkt meer zo'n baldcap voor een rol.
Die vent naast haar, is dat niet die ene acteur die ook dat stand up comedy presenteert? Die is ook nogal pafferig geworden danquote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto's hadden ook gekund in 't lelijke outfitjestopic en het verspookte celebs-topic, maar toch maar hier: Nikki Cox:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja das wel een goed vergelijk ja..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het nog elke keer zo zonde. Net als Meg Ryan, ik kan er maar niet aan wennen
Of nog 1 of 2 knoopjes van haar blouse dicht kunnen maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Ze had wel een bh aan kunnen doen zeg.
ze is wat afgevallen, maar verder zie ik niks geks. en ook niks onflatteus eigenlijk. misschien kijk ik niet goed? tell mequote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Lily Allen ziet er ...uh ...anders uit
Hij gaat vast voor de rol van Kane in Command & Conquer 4...quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Je hebt 2 enorme gezwellen aan je hangenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als je lang naar Ben Stiller kijkt, is ie echt onflatteus
[ afbeelding ]
Is ze uberhaupt ooit mooi geweest?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
De mooie Amy is voorgoed verdwenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |