Die vent naast haar, is dat niet die ene acteur die ook dat stand up comedy presenteert? Die is ook nogal pafferig geworden danquote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto's hadden ook gekund in 't lelijke outfitjestopic en het verspookte celebs-topic, maar toch maar hier: Nikki Cox:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja das wel een goed vergelijk ja..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het nog elke keer zo zonde. Net als Meg Ryan, ik kan er maar niet aan wennen
Of nog 1 of 2 knoopjes van haar blouse dicht kunnen maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Ze had wel een bh aan kunnen doen zeg.
ze is wat afgevallen, maar verder zie ik niks geks. en ook niks onflatteus eigenlijk. misschien kijk ik niet goed? tell mequote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Lily Allen ziet er ...uh ...anders uit
Hij gaat vast voor de rol van Kane in Command & Conquer 4...quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Je hebt 2 enorme gezwellen aan je hangenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als je lang naar Ben Stiller kijkt, is ie echt onflatteus
[ afbeelding ]
Is ze uberhaupt ooit mooi geweest?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
De mooie Amy is voorgoed verdwenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |